פרק 17
ליהי
לבסוף לירן התקשר, לאחר התנצלות קצרה הוא ביקש להגיע ואני הייתי להוטה לדעת מה היה לו לומר לי שאפילו לא שקלתי, לפני שהסכמתי לו להגיע.הסתובבתי בבית חסרת מנוחה, הלכתי מצד לצד והייתי לחוצה לגלות את מה שלירן רצה לספר לי, לא הפסקתי לחשוש ולדאוג לרגע.
לבסוף נשמעו בדלת הנקישה המיוחלת, רציתי לדעת, נתקלתי במשהו ופשוט השתטחתי על הארץ, קללתי בקול, נעמתי על רגליי ואפילו לא בדקתי אם נפגעתי, לא היה לי אכפת מספיק, הייתי יותר מידי סקרנית לדעת מה לירן עמד לספר לי.
פתחתי את הדלת, ולידו של לירן עמד גבר, עם מבט רציני בעיניו הכהות ותספורת קצרה, הוא נכנס פנימה אפילו בלי לומר לי דבר, הבטתי בשאלה לעברו של לירן "אני מצטער," הוא לחש באוזני "יש לו ביטחון עצמי מופרז לעיתים."
הנהנתי ולירן נכנס פנימה והתיישב לצדו של הגבר שאת שמו לא ידעתי.
נשכתי את שפתיי "תרצו לשתות משהו?" לפחות את נימוסיי לא שכחתי.
"האמת שאין צורך." הודיע הגבר שישב לידו של לירן.
הבטתי בלירן בשאלה וחיכיתי שהוא יציג אותו בפניי.
"זה תומר, למען האמת הוא משהו שאת לא מכירה, אני חושב שתצטרכי להתיישב למה שאספר לך." התחיל לומר לירן.
הרבה שאלות חלפו בראשי, אך החלטתי להקשיב לפחות לרגע זה לאפשר לו לסיים את דבריו.
"את שאלת אותי מאיפה כל המידע שלי, בשביל לספר לך אצטרך להתחיל מהתחלה, ולצורך זה אני צריך שתדעי שכל מה שאת יודעת עליי לא נכון."
המתנתי בשקט להמשך דבריו, כי כל מה שאמר לא נראה הגיוני בעיניי.
"למען האמת אני לא אנושי." הוא אמר והבטתי בו בהלם, לא יכולתי לטעות, התחושה שלי כלפיו, הייתה מדויקת הוא היה אנושי, מעולם לא טעיתי, והחוש הזה התחזק מאחר שגם הייתי שומרת, אך הוא כרגע אמר שחשתי לא נכון? זה לא יכול להיות!
"תני לי לנסח את דבריי מחדש," הוא אמר לפני שדיברתי.
"אני לא לגמרי אנושי, כן יש בי צד אנושי, אך יש בי צד אחר, על טבעי- ערפדי."
"מה?" גמגמתי בחוסר ביטחון, מעולם לא ידעתי שיש אפשרות לערבוב בין זנים שונים, מעולם לא נתקלתי בכך.
"הוא הנהן ואמר "כן, ננשכתי על ידי ערפד, שרוקן את דמי לחלוטין, שקמתי אף אחד לא היה לצידי כערפד, זה היה חוויה נוראה בשבילי, סבלתי כל כך עד שרציתי לסיים את חיי, תומר פגש בי במקרה ועזר לי ושינה אותי כך שכל הסביבה תחוש שאני בן אנוש, אך למעשה הוא המיר אותי למחצה ונותרתי חצי ערפד וחצי בן אנוש. בנוסף לכך תומר הוא מכשף."
נאנחתי "כן, גיליתי על המכשפים לא מזמן ועכשיו אני מגלה שיש גם חצויים בעולמנו."
לירן
ליהי שמרה על קור רוח, למרות שנראה ששלט היה לה קל, אך כלפי חוץ היא המשיכה להחזיק בארשת פנים יציבה.
״אוקי," היא השיבה בהנהון קצר ״אני חושבת שאתם צריכים להכיר את האמת עליי."
תומר ישב קשוב אך לא אמר דבר, הייתי לחוץ וחיכיתי לקוצר רוח שתגיד את האמת, מהפעם הראשונה ידעתי שהיא לא לגמרי מה שהורגש, היה שם משהו נוסף, משהו שלא יכולתי לומר מהו בדיוק, אך היה שם באופן קבוע."למען האמת אני לא ערפדית, אני שומרת." היא אמרה, אך לא הצלחתי להבין את המשמעות של זה, מה זה אמר בכלל? אך נראה היה שתומר הבין היטב את משמעות דבריה, הוא התנשף והביט בה בהפתעה ושאל "את שומרת?"
היא הנהנה "כן, זו אני."
"זה אומר שיש לך את הכוחות של כל הזנים, זה אומר שאת שומרת על האיזון, היצור הכי חזק שנברא בטבע." הוא אמר.
הבטתי בהם בהלם, היה לה את כל הכוחות של הזנים? בגלל זה יכולתי להרגיש חוזק עמום נובע ממנה, זה היה קשר לזה.
"זה אומר שיש את היכולת של המכשפים, זה אומר שתהיי מסוגלת לעזור את גל." הוא אמר.
"מי זו גל?" היא הביטה בו בהרמת גבה.
הוא הביט בה לרגע בשקט "אני אסביר מהתחלה, אנחנו המכשפים לרוב התרחקנו משאר המינים והטמענו את עצמנו בין בני אדם, הייתה לנו קהילה חזקה בנינו והקפדנו אלפי שנים לא לערב את הזנים האחרים ואת השומרת בעניינו, אבל ככל הנראה הוטל לחש ששינה את גל, גל היא המכשפה העליונה והחזקה ביותר בקהילה שלנו. היא השתנה היא הייתה טובת לב ואכפתית ותמיד דאגה לקהילה ולעולם שבו חיינו אך עכשיו כל מה שהיא רוצה להפר את החוקים ולגרום לכאוס."
"אתם זקוקים לעזרתי?" הסיקה ליהי.
תומר הנהן לעברה "את השומרת, את היחידה שיותר חזקה מגל, שיש לה את הכוחות שלנו."
היא הביטה בו בהלם "אני מכשפה גם?"
הוא הנהן לעברה "את מחזיקה בכל הכוחות של כל הזנים, חלק מהם הוא היותך מכשפה גם. בגלל הניתוק הארוך שלנו משאר המינים, רוב השומרים לא ידעו קיימנו ולכן גם לא ידעו על כך שהם מחזיקים בכוחות שלנו, אבל הם קיימים בכם עוד מהתחלה."
ליהי לקחה מספר נשימות ארוכות עד שהיא הביטה לעברו "אתה תוכל ללמד אותי להשתמש בכוחות האלו?"
הוא הנהן לעברה "אנחנו נתחיל מחר, אני אתן לך לנוח היום, אבל דעי לך שהזמן שלנו קצר מאוד ולכן אצטרך לאמן אותך בצורה אסרטיבית מאוד, לגל היה שנים לשלוט בכוחות שלה, היא חזקה מטבעה והאימונים האלו הפכו אותה לבלתי מנוצחת, אומנם יש לך שליטה בכוחם של הערפדים ואנשי הזאב. אך את תצרכי לשלוט בקסמים על מנת להתמודד עם גל."
היא הנהנה לעברו "אני אעשה הכול כדי להצליח בכך."
וכך הסתיימה לה השיחה, תומר נראה מעודד והוא עזב ונשארתי מאחור.
YOU ARE READING
Balance
Fantasy✯הסתיים✯ M×W להיות שומרת מעולם לא היה קל, בעולם שבו יש שלושה זנים שהם צריכים לחיות זה עם זה בשלום, זוהי משימה קשה, ולכן נקבעה השומרת, בעלת כוחות חזקים במיוחד לשמור על העולם הנסתר והגילוי, החוזק שלי מגיע עם אחריות עצומה ובעוד שאני מנסה לשמור על שגרת...