Hosszú, kínos csend. Csak én és Luka maradtunk az ebédlőben. Egyikünk se szólt semmit. Kiszúrtam, hogy Luka engem bámul folyamatosan. Nem tudtam mit mondhatnék így csak ültem tovább a helyemen.
- Olyan ismerős vagy te nekem... - szólalt meg végül. Ezek szerint nem én voltam az egyetlen akinek ismerősnek tűnt a másik. - ... mindegy is. Mi lenne ha beavatnál gyorsan az itteni helyzetekbe.
- Hát... a két lány akik veszekedtek Sarah és Amelia. Sarah a szőke, ő modell. Már az első nap óta megy a vita köztük. Sarah nem ért egyet Amelia módszerével ezért is szólt fel ellene, ezért omlott szét a társaság. Benned meg nem bíznak a Mikekal történtek miatt. Mike megölte Maxet, Petert meg Monotiger. Nagyjából ennyi.
- Értem. Szóval az a 3 srác a képen...ők haltak meg?
- Igen... - sóhajtottam szomorúan. – Értelmetlen halálok, mindannyian abban reménykedünk hogy több ilyen eset nem lesz.
- Ééértem... Én mikor felkeltem, egyedül találtam magam. Kis felfedezés után rájöttem, hogy egy elhagyatott épület 2. emeletén vagyok és hogy se feljebb, se lejjebb nem tudok menni. A kis plüss tigris értesített róla, hogy hamarosan egy csapat diák feljön értem...de ez nem történt meg, viszont a lejárat kinyílt...én meg lejöttem inkább. THE END.
Még vagy 2 percet ültünk csöndben mire Luka felállt.
- Ez unalmas, nézzük meg mit csinálnak a többiek. – azzal elindult és én követtem.
Kiléptünk az étkezőből, és elindultunk a felfele vezető lépcső felé. Útközben összefutottunk Jasonnel és Amandával kéz a kézben, akik a raktárból jöttek kifele. Amint megláttak minket gyorsan elengedték egymás kezét, Amanda elfutott a lépcső felé, Jason pedig szó nélkül elment mellettünk.
Nem törődtek velünk, így mi se foglalkoztunk velük sokat. A lépcsőhöz érve láttuk Ameliát és a lányokat lefelé jönni. Mikor Amelia megpillantott minket ránk mosolygott.
- Szóval mégis csak csatlakoztok hozzánk mi? – kacsintott felém.
- Ne reménykedj hugi, nem klikkesedünk, csak simán belétek futottunk ennyi. – válaszolt helyettem Luka.
Amelia gúnyos tekintettel nézett Lukara, de pillanatokkal később tekintete feljebb csúszott és a gúnyt átvette az undor. Sarah és a fiúk közeledtek felénk, Chris úgy cipelte a lányt a vállán, mintha valami királynő lenne és látszott a lányon hogy igen élvezi a helyzetet. Mikor meglátott minket leugrott Chris válláról és felénk lépett. Mondani akart valamit, de meglátta Ameliát és inkább hozzá beszélt mint hozzánk.
- Na jutott valamire a kis csipet csapat? – kérdezte gúnyosan.
- Ha tudni szeretnéd igen! – vonta keresztbe a kezét Amelia. – Körbe jártuk a 2. emeletet, tele van új helyiségekkel, de...
- De kijárat, meg bármi nyom, hogy mi folyik itt ismét nincs, gratulálok! – nevetett fel Sarah.
- Mert ti mire jutottatok „bögyöske"? – Luka elmosolyodott mikor meghallotta, hogy az ő általa alkotott becenevet használják. Sarah azonban gyilkos tekintettel nézett Ameliával, majd egy mély lélegzetvétel után nyugodt hangnemben folytatta:
– Mi a további gyilkosságok elkerülése végett inkább jobban megismerkedtünk, mint sem feleslegesen körözgessünk az iskolában. Úgy vélem könnyebb megbízni egymásban, ha ismerjük is egymást. – vonta meg a végén a vállát.
– Mégis hogy akartok túl élni, ha ketté váltok és nem bíztok egymásban? – szólalt meg Luka. –Itt veritek a melleteket, vezetitek a saját kis klikkjeiteket, de soha a büdös életben nem juttok így sehova ha nem dolgoztok együtt.
Luka mondata vége felé elkezdtem szédülni. Már nem hallottam mást ismétlődni a fejemben, csak néhány szavát amit mondott. Minden elsötétült körülöttem hirtelen képek ugrottak be,de csak pillanatokra: Sarah és Amelia egy iskola pad fölött egymásnak feszülve, Luka pedig közöttük és csak annyit hallottam Luka hangján folyamatosan, hogy együtt dolgozni, majd ismét elsötétült minden...
YOU ARE READING
Danganronpa - Egy végzetes játék
FantasyStella Parker, egy átlagos diák, aki egy nem túl átlagos iskolába kerül, egy elit iskolába, de ez mégse olyan, mint amilyennek ő elképzelte. Túl élhetik e az igazgató örült játékát és kijuthatnak e az iskolából a diákok? Egy történet, amiben senki s...