Nos eljött az idő. Gondoltam csinálok ilyen több részes mini interview szerűséget a casttal, ha már róluk mintáztam a szereplőket, legalább valamit megtudjanak az olvasok, és ők is elmondhassák mint gondolnak. Így az első rész gyanánt vendégem Hanna lesz. Személyi jogok végett a karakterek nevei lesznek használva.
Stella: Köszönöm hogy elfogadtad, hogy kicsit beszél, mesélj, ami lesz, na meg azt is, hogy mikor megtudtad,hogy te inspiráltad az egyik karakterem nem azt mondtad, mint Peter, hogy nope, hanem megengedted, hogy legyen belőle valami.
Hanna: Igazán nincs mit. Először kicsit megijedtem, féltem, hogy nem lesznek jó emlékeid rólam, és úgy mintázod a karaktert, mint amilyen felsőben voltam, egy kis bully... Hála égnek végül a későbbi személyiségem formálódott meg Hannaban, a csendes visszahúzódó lány.
Stella: Mikor mondtam hogy rólad lesz mintázva, nem volt kiszabva a kinézete. Hogy írnád le, hogy képzeljék el az olvasók ezt a karaktert?
Hanna: Mikor először olvastam, Chiaki képe lebegett előttem, mikor "az ismeretlen lány" színre lépett. Tehát azt mondanám rá, hogy kinézetre Chiaki Nanami, de a kapucni nélkül meg a táska nélkül.
Stella: Magáról a műről mit gondolsz?
Hanna: Hát...első próbálkozásnak nem rossz 😅 A történet szerintem egész jó, a karakterek is tetszenek, és nem csak azért mert mondjuk rólam lett mintázva egy karakter, meg ismerem a többiek legnagyobb részét is 😁 Eskü kezd érdekelni mit hozol ki ebből. Sok olyan történet van van ami jónak indul, de a vége olyan borzalmas, hogy mindenki úgy emlékszik vissza rá, mintha az egész dolog rossz lett volna, pedig csak a vége lett elrontva.
Stella: Köszönöm az őszinteségedet 😅😁 Végezetül: te már 1-2 nappal korábban megkaptad, hogy mi lesz a történetben. Hogy érint? Milyen érzés látni magad meghalni? Izé...legalábbis elképzelni 😅
Hanna: Oh, hogy én ezt előbb kapom meg? Azt hittem már fent lesz...hogy akarod felrakni akkor spoiler mentesen az interview-t? Mindegy, a lényeg, hogy elszomorított kicsit. Igaz elég titkolozó voltál velem szemben. Még én sem tudtam meg a 11. fejezetig, hogy én vagyok az ismeretlen lány, mindig azt mondtad majd meglátod mikor jövök képbe. Erre nem megölsz amint kiderül? 😁 Szívesen meg tudtam volna Hannaról többet, meg hogy mit követett el, mért törölték jobban azokat az emlékeket, ilyenek.
Stella: Nos igen, az interview-t a rész után rakom fel közvetlen ne aggódj. Jobbnak láttam hogy te sem tudod, bár azért gondoltam kicsit majd számítasz rá 😁 A halál meg...nos azt láttam jónak. Nem ez volt az eredeti koncepció, de Hanna mindenképp meghalt volna a következő 2-3 fejezeten belül. A kérdéseidre természetesen választ kapsz majd, megéri tovább olvasni 😉
Köszönöm hogy beszélgettél velem egy kicsit erről, a szövegeket továbbra is kapod majd előbb, de sajnos Hanna már nem lesz benne, hacsak fel nem bukkan néha néha...ki tudja mit hoz a sors 😉Hanna: Én köszönöm, hogy gondoltál rám 😊 Sok sikert kívánok a továbbiakban és tényleg remélem hogy ebből lesz valami és jó lesz és nem rontod el! 😜
Köszönöm Hannanak,hogy elmondta a véleményét, remélem nektek is tetszett, mutatott valami újat, és nem csak unalmas, száraz tölteléknek gondoltátok. Ha igen elnézést, én nagy örömömet leltem benne 😊
A következő fejezetben találkozunk!
Sziasztok!😉😊
YOU ARE READING
Danganronpa - Egy végzetes játék
FantasyStella Parker, egy átlagos diák, aki egy nem túl átlagos iskolába kerül, egy elit iskolába, de ez mégse olyan, mint amilyennek ő elképzelte. Túl élhetik e az igazgató örült játékát és kijuthatnak e az iskolából a diákok? Egy történet, amiben senki s...