Medyada ki Aras ve Kaan
-26. Bölüm-
"Of motosiklet ile mi gideceğiz eve?" diye sordum korktuğumu belli etmemeye çalışarak. Ulaşım araçlarından en korktuğum şey şu motosikletti. Sen dikkat etsen bile arkadan gelen aracın sana çarpması bile kötü bir kaza olabilirdi. Umarım vaz geçerdi.
"Evet. Korkuyor musun yoksa?" diye sordu. Yüz ifademe dikkatle bakıyordu. Korkup korkmadığımı anlamaya çalışıyordu galiba.
"Korkmuyorum sadece... Of evet korkuyorum," dedim pes ederek. Niye saklıyorsam.
Sırıtmaya başladığında kollarımı bağladım. "Komik mi?"
"Yani biraz," dedi parmaklarıyla da biraz işareti yaptı.
"He he aynen," diyerek arkamı döndüm. Korktuğum yetmezmiş gibi bir de sinir ediyordu beyefendi.
Belime sarılan kollar ile başımı geriye çevirdim. "Kızdın mı bana?" ses vermediğimde daha sıkı sarıldı. "Özür dilerim," dedi bu kez de.
"Bize bakıyorlar," dedim etraftaki öğrencileri ima ederek.
"Baksınlar, umrumda değil. Sevgilime istediğim zaman sarılıp, kokusunu içime çekemeyeceksem bu kolların ve burnun ne anlamı kalır ki?" İşte yine beni yumuşatmayı başarmıştı.
Belimde duran kollarına sarılıp kafamı geriye atıp omzuna koydum. Ardından da boynuna uzanıp bir öpücük kondurdum. "Beni seviyor musun?" diye sorduğunda kaşlarımı kaldırdım.
"Seviyorum... Bir kaygın mı var?"
"Hayır sadece duymak istiyorum." Gülümsedim.
"Seni seviyorum Birtanemm" dedim son harfi uzatarak.
"Ben de seni seviyorum meleğim." Boynuma o da bir öpücük bıraktıktan sonra "Artık binsek mi şu motora?" diye sordu. Giden korku yerine geri geliyordu yavaş yavaş.
"Mecbur muyuz?" dedim dudaklarımı büzerek.
"Hıhım hadi al bakalım," diyerek elinde tutmuş olduğu kaskların birini bana uzattı. Kafama takarken beceremediğimi gören Aras yardım ederek boynumdaki kemeri taktı.
"Eğer yavaş gitmezsen korkudan kalp kırızi geçiririm ondan sonra sevgilinin katili olursan bak ben uyarıyorum şimdiden seni!"
Gözleri kısırak gülerken motora binip elini uzattı. "Tamam yavaş yavaş gideceğim hadi gel."
Elini tutup arkasına oturdum. Sanırım kalbim ağzımda atıyordu... Kollarımı beline sıkıca doladım düşmemeye dileyerek.
Motor çalıştığında kafamda kask olmasına rağmen gözlerimi sımsıkı yumdum.
🍫🍫🍫
"Senin ben soyunu sopunu sikeyim Aras!" Hızlı gitmeyeceğini söylemişti bana binmeden önce ama sanki motosiklet yarışına katılmışız gibi hissetmiştim.
Motordan indiğimizde ayaklarım titriyordu ve Aras ise karşımda sırıtıyordı. "Ne dedin sen az önce?" diye sordu gülerek.
"Duydun işte. Hani yavaş gidecektin?! "
"O kadar da hızlı gitmedik bence."Farkında değildi galiba. "Hiç değildik doğru ya neyse hadi girelim içeri," diyerek konuyu kapattım.
🍫🍫🍫
Parmaklarımın arasındaki Aras'ın küçüklük fotoğrafını incelerken Aras yanıma oturdu. "Çok tatlıymışsın küçükken," dedim gözlerimi fotoğraftan ayırmadan.
"Şu an değil miyim?" diye sordu. Aslında küçüklük fotoğrafı ile şimdi ki fotoğrafını yan yana koysanız şimdiki fotoğrafı seçerdiniz. Şuan daha da tatlıydı sevdiğim adam.
"Eh işte." Biraz kızdırmanın zararı olmaz.
"Eh işte mi?" tek kaşı havalanırken gülümsedim. Dudaklarına bir öpücük bırakarak geri çekildim. Çekilmemle birlikte Aras belimden kavrayarak kucağına oturmamı sağlamıştı. Bacaklarımi iki yana ayırıp ellerimi yanağında gezdirmeye başladım. "Kaan..." baş parmağını dudaklarımın üzerinde gezdirip geri çekti parmağını.
"Efendim?" diye sordum merakla.
"Korkuyorum," demişti ama neyden korkuyor olabilirdi ki?
"Neyden korkuyorsun Birtanem?"
"Bir gün beni bırakıp gitmenden korkuyorum. Başka biri ile düşünemiyorum bile seni," dedi korktuğu belli olan sesiyle birlikte.
Söz veremezdim. Çünkü daha çok uzun zamanlar vardı önümüzde ve ne olacağı belli değildi. Ama bir şey vardı ki emin olduğum, benim ona olan sevgimin öyle kolay kolay bitmeyecek olmasıydı."Korkma, çünkü seni seviyorum ve sen bir hata yapmadığın ya da beni sevmeyi bırakmadığın sürece ben seninle olacağım."
Yüzünü boynuma yasladı. Nefesini boynumda hissetmek o kadar güzeldi ki kucağından inesim gelmiyordu. "Seni seviyorum..." boynuma bir öpücük bıraktı ardından tekrar "Çok seviyorum," dedi. Ben bu adamı bütün olarak yutarım.
Bakışlarımı tavana dikerken gülümsedim. "Bakıyorum da bugün çok duygusal," dedim. Onunda güldüğünü duyduğumda kucağında kıpurdandım. Miğdemden gelen ses odada yankılandı.
Elini karnıma koyup "Bakıyorum da birileri acıkmış," dedi aynı beni taklit ederek.
Kollarımı boynuna sıkıca sarıp sarıldım. Biraz abartmış olduğumu da Aras'ın sesiyle anlamış oldum. "Ben sana canlı lazımım sevgilim,"
"Çok konuşma açım ben."
"Ben de açım ama ben sana açım bebeğim onu ne yapacağız," diyerek altına aldı ani hareketiyle birlikte. Sanırım yemekten önce başka bir şey yiyecektir...
🍫🍫🍫
Acaba nee elekeoek
Kitabın adını değiştiricem ama bir şey bulamadım fikirleriniz varsa yazabilirsiniz beğendiğim birini yapıcam.
Oy ve yorum bırakırsanız öperim sizi :)
-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aras & Kaan [Texting]
Ficção Adolescente17 yaşına kadar hiç bir kızdan etkilenmeyen Kaan, aynı şekilde de erkeklerde ilgini çekememişti. Tâ ki o gelene kadar. --- #1 Gay #1 Gey #1 Aras #1 Şebek #1 Kimsin #1 Gökkuşağı Gay karekterler içerir rahatsız olan okumasını lütfen!