[3]

40.8K 1.7K 1.1K
                                    

Medyadaki Kaan
(çok yakışıklı değil mii)

---

Okulun bahçesinde hem kahvemi içip hemde basketbol oynayan çocukları izliyordum. Kahve gün içerisinde olmazsa olmazımdı. Aklım o çocuktaydı. Acaba kimdi?

Yüzünü daha görmemiştim. Kesin velet tipli birisidir. Yanıma atlayarak  birinin oturmasıyla yerimden  sıçradım. "Korkuttun mu?" dedi yanımdaki çocuk.

"Hayvan gibi gelirsen kim kormaz?" dedim sinirle. "Hem sen kimsin?"

"Flörtün." dedi pişkin pişkin.

"Tahmin etmeliydim bu rahatlığından."

"Etseydin o zaman." baş parmağını yanağımda gezdirdi. Eli buz gibiydi. Sıcak olucak değildi ya bu soğukta. Elimin tersi ile elini ittim. Başını yere eğip gülmeye başladı. "Komik mi?" dedim.

"Onu bilmem ama bildiğim başka bir şey var..." sorarcasına baktım. "Senin çok güzel olduğun."

"Off başlama yine." dedim.

"Ama öyle." dedi gülerek.

"Dalga geçmeyi bırak artık." dedim dalga geçtiğini düşünüyordum. Yakışıklı biri kızları aşık edecekken neden benimle ilgilensinki? Kendine sadece eğlence arıyordu.

"Dalga geçtiğimi mi düşünüyorsun gerçekten?"

"Evet." dememle dudaklarıma yapıştı. Dudalarımı öyle bi öpüyorduki parçalarcasina. Şaşkındım. Islak dilini dudaklarımın arasında gezdirdi. Üst dudağımı dişlerinin arasına alırken kendime gelip ittim

Gözlerimi bahçede gezdirirken  birinin bizi görmesinden korkuyordum. Gay olmadığım halde adımın ibneye çıkmasından korkuyordum. Burnuna yumruğumu geçirip ayağı kalıtım. Benimle birlikte kalkıp "Özür dilerim." dedi kanayan burnunu tutarak.

"Ya biri görseydi o zaman özrün bir işe yarayacak mıydı?" dedim bir yumruk daha atma isteğime engel olarak.

"B-bana inanmadığını söyleyince ne yapacağımı b-bilemedim. Çok özür dilerim." dedi ellerimi tutarak. Elini çekip yanından hızlıca koşarak uzaklaştım. Özür dilemesi hiçbir şekilde affettirmiyordu. Sınıfa girer girmez kafamı sıraya koydum. "İyi misin kanka?" diye sordu Emre. 

Nasıl iyi olabilirdim. Yüzünü 5 dakika gördüğüm biri ile öpüşmüştüm. "Hayır." dedim kafamı kaldırmadan. Yanıma oturup "Bana anlata bilirsin biliyorsun." dedi güven veren sesi ile. "Bir erkek ile öpüştüm." dedim aniden. Şaşırmış olacak ki hiçbir şey söylemedi. Kafamı sıradan kaldırıp yüzüne baktım. Bir iğrenme ifadesi falan göremedim. Kahkaha attı. Ne vardı bunda gülecek?

"Geç-geçmiş olsun kardeşim."

🍫🍫🍫

Selam bölüm baya bir geç geldi biliyorum ama yazamadım bir türlü iki kitap yazmak gerçekten çok zor konuşma şeklinde yazarken iyi ama boyle duygular falan yazınca bölüm geç geliyor.

Okuldan gelince bir bölüm daha atarım bu kitaba çünkü çok kısa oldu. Minik kuşuma bugün bölüm gelmeye bilir.

Oy ve yorum bırakırsanız mükemmel olur.

-Birkan

Aras & Kaan [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin