Nothin' On You - B.o.B, ft. Bruno Mars
-
Rozevřela jsem víčka a naskytl se mně pohled na noční stolek, který byl zaplněn jídlem. Talíř obnášel boloňské špagety a malá miska naplněná nakrájeným ovocem. Hodiny ukazovaly osmou hodinu večer. Spala jsem celých šest hodin. Bylo mně líto, že jsem se na celý den zavřela do pokoje a prospala se. Vše jsem snědla. Ačkoliv bylo jídlo už studené, stále chutnalo dobře. Odnesla jsem to zpět dolů a všichni spolu posedávali v obývacím pokoji. Rychle jsem to umyla v dřezu a nesměle se k nim připojila.
"Jak se vyspala?"
"Omlouvám se. Byla jsem moc unavená."
"Broučku za to se neomlouvej. Chápeme, že sis po dlouhém letu musela odpočinout. Pojď, posaď se k nám." Posadila jsem se vedle Leslie, která se nyní dívala na Shreka v televizi. Nostalgicky jsem si vzpomněla na Billyho.
"Těšíš se do školy?" Zvedla jsem hlavu ze svých špiček na nohou k Charliemu.
"Neřekla bych, že se těším. Jsem trochu skeptická, ale zároveň otevřená ke všemu novému."
"Líbí se mi tvůj přístup. No, bavili jsme se o tom, že bychom společně jeli ještě na krátkou chvíli na chatu. Ať si ještě užiješ prázdniny."
"Sam se zmínil. Ráda pojedu."
"To ráda slyším. Pověz nám něco o sobě Lin."
"Co byste rádi věděli?" Nechtěla jsem se tolik svěřovat, ale přeci jen s nimi budu trávit celý rok, tak by nebylo přeci jen špatné se jim krapet svěřit.
"Tak nám pověz o životě v Anglii." Chvíli mi trvalo, než jsem se pořádně rozpovídala. Vyprávěla jsem o šťastném manželství svých rodičů a jak se poznali. Pokračovala jsem tím, jak se z té lásky vyklubaly dvě děti a to má maličkost a Billy. Zajímala je historie mé etniky a do kterých zemí až sahají mé kořeny. Byli překvapeni, kolik národností je vepsáno v mé tváři. Povyprávěla jsem jim i o Aishe. Mé spřízněné duši snad ve všech směrech. Shyla nám mezitím donesla horkou čokoládu, kterou udělala výborně a já si nemohla stěžovat. Byli velmi přívětiví a já za to nemohla být více vděčná. Vynechala jsem část o Simonovi, ačkoliv se ptali zda-li někoho nemám. Sam u této části zpozorněl a jak zatnul čelist, stejně rychle se i uvolnil nad slovy, že jsem svobodná.
"Jak ti chutnaly špagety?"
"Byly moc dobré. Někdy ti pomůžu s večeří."
"To budu ráda." Naše konverzace pokračovaly do pozdních ranních hodin, kdy mezitím šla Leslie na kutě. Nakonec při odbytí druhé ranní hodiny jsme se všichni odebrali do svých pokojů. Zde jsem sice neměla svou koupelnu, ale vynahradil to ten krásný výhled na celé sousedství. V koupelně jsem se srazila se Samem, který byl jen v teplácích a čistil si zuby. Neodpustila jsem si krátký pohled na jeho vypracovanou hruď. Připadala jsem si jako nějaké chodící klišé.
"Promiň, já přijdu později."
"V pohodě, já už jsem stejně hotový." Protáhla jsem se tedy kolem něj s mou kosmetickou taškou a vytáhla kartáč s pastou. Vládlo zde trapné ticho, které by se i krájet dalo.
"Tak asi dobrou noc."
"Tobě taky." Konečně jsem se dostala k umyvadlu a začala si čistit zuby. Na mobilu mi cinkla zpráva od Aishy a mě zahřálo u srdce. Rychle jsem dokončila hygienu a hned ji zavolala. Netrvalo dlouho, než to zvedla.
"Ahoj krásko. Tak povídej."
"Tady není co povídat."
"Jaká je rodina? Jaký byl let? Jaký máš pokoj? Už jsem ti řekla témata, o kterých můžeš s chutí mluvit." Měla až moc energie na desátou ráno.
ČTEŠ
One year apart
RomanceŽivot na Floridě mně přinesl mnoho překážek, o kterých jsem netušila zda-li je překročím. Na cestě potkáte tolik lidí a pouze malá hrstka z nich vás doprovází až do vašeho posledního dechu.