- 17 -

82 4 2
                                    

Playboy shit - Blackbear, ft Lil Aaron

-

Následující týden jsem si dávala pozor na hodiny, které máme s maturanty. Opravdu jsem se všemi silami snažila vyhýbat klučinovi s velmi krásnými oči. Přestože se mně dostal tak rychle pod kůži a mé časté myšlenky byly s ním, neměla jsem nyní potřebu poznat někoho nového. Na hodinách s maturanty si vždy sedám se Samem.

Avery z toho ze začátku nadšená nebyla, ale jakmile jsme si blíže promluvily, jelikož po třetím dnu mého pobytu tady, k nám začala chodit. Abych ji ujistila, že jsem v nejmenším případě neměla zájem o jejího přítele, musela jsem naznačit, že jsem po nepříjemném rozchodu a nevyhledávám další.

V tuhle chvíli jsem proplouvala svými myšlenkami při hodině chemie. Měla jsem otevřenou společnou učebnici se Samem a i sešit na zápisky, ale nebyla jsem duší přítomna na hodině. Hlavu jsem si opírala o ruku a nijak nevnímala okolní svět. Hned jsem se vrátila nohama na zem, když do mě Sam silně strčil a očima se podíval na profesora, aby mně naznačil, že mám dávat pozor.

Taky jsem v tuto chvíli vyvolána a svoji nepozorností jsem to neslyšela. Opět byla všechna pozornost přenesena na mě. U tabule už stál chlapec s velmi pronikavými oči a já stále neznala jeho jméno. Proč, mě to vůbec v tuhle trápí, sama nevím. Konečně jsem se zvedla a přešla k tabuli. Byly tu dvě chemické reakce, které chtěl profesor rozepsat a popsat všechny vzorce.

"Proč se mi vyhýbáš?" Zasekla jsem se v pohybu s křídou a chtěla něco odpovědět. Už jsem byla otočená jeho směrem a připravena odpovědět na jeho otázku, ale velmi hlasité odkašlání našeho chemikáře mě v tom zastavilo a já dopsala kyselinu dusičnou pod její vzorec a vyšla zpět na své místo. Než on sám stihl dopsat své vzorce, tak zazvonilo. Neobtěžovala jsem si sbalit a pouze nasadila tašku. Učebnice a sešit jsem vzala do rukou a rychlou chůzí jsem vyběhla ze třídy. Riley mě doběhla u skříněk.

"Jsi v pořádku?"

"Proč bych nebyla?" Zněla jsem tak klidně a hlavně jsem vděčná, že se v tom dál nehodlala hrabat. Čekala mě hodina dějepisu a výjimečně jsem se uvolnila, že jdu nyní na svůj oblíbený předmět a je to pouze s lidmi z mého ročníku. Usadila jsem se s Riley a ona začala povídat o jejím víkendu se Cyrusem. Připojila se k nám River a společně debatovali o tom, co se stalo. Chvíli jsem poslouchala a opět jsem zašla svými myšlenkami jinam.

Zazvonilo na hodinu a do třídy vstoupil profesor. Vypadala mladě. Všichni si vytáhli své učebnice a sešity. Mé oči mířily z okna ven. Začal opakovat látku z minulé hodiny. Probírala se druhá světová válka.

"Kdo mně řekne datum, kdy druhá světová válka začala a skončila?" Rozhlédla jsem se po třídě, abych viděla, kdo se hlásí. Nikdo. Byla jsem v silném šoku. Tuto otázku by zodpověděl snad i můj malý bratr. S očima stále zamířenými ven jsem hlasitě odpověděla a už mě ani nepřekvapilo, když se na mě celá třída otočila.

"Prvního září, devatenáct set třicet devět až druhého září, devatenáct set čtyřicet pět."

"Správně, slečna?"

"Stačí Lin."

"Výborně Lin, kdo by věděl, jak se jmenovala operace, která měla na starost atentát na Reinharda Heydricha?"

"Operace Anthropoid."

"Dobře Lin. Abych pokračoval u této události. Anthropoid byl kódový název pro již zmíněný atentát Reinharda Heydricha. Skupina britských parašutistů vyskočila z vrtulníku na československém území. Nejznámější z nich se jmenují Jozef Gabčík a Jan Kubiš....."

One year apartKde žijí příběhy. Začni objevovat