~Wrong room~

146 16 0
                                    

Budim se uz Hayleyno pjevanje. Jebeno je 7 ujutro. I cura pjeva.

Kako moze?

Nervira me kad je neko sretan ovoliko u jebenih 7 ujutro.

"Buđenje srce" Rekla je i skocila na moj krevet.

"Zasto si ovoliko sretna u rano jutro?" Rekla sam polako se dizuci iz kreveta i trljajuci oci.

Hayley je ustala sa kreveta.

"Pa ja sam uvjek sretna. Nemam neki razlog za srecu."  Rekla je i slatko se nasmijala.

Nervira me malo ta njena dobrota. Ne znam da li je to zato sto sam đavo ili... Pa i nema drugog razloga. Rekla sam sama sebi i nasmijala se na moje misli.

Hayley me je pogledala onim pogledom. Kao u fazonu. Zasto se smijes?

"Onako" rekla sam.

"Idem sa Isabel na kafu pa cemo na cas. Hoces sa nama?"

"Ne. Samo ti idi."

Nakon nekog vremena dolazi ta Isabela i one su otisle.

Ustala sam iz kreveta i otisla ravno u wc. Trebam da se tusiram.

Kristijan POV.

Ustao sam rano. Jer, pa ne znam ni ja. Samo sam se probudio u 7 ujutro. I sad mi je malo dosadno. Ustao sam sa kreveta i krenuo na sprat gdje su cure. Idem kod one Caroline. Mada mi je i ona dosadila. Ponekad stvarno razmisljam o tome kako bi bilo da mi se neko stvarno svidja.

Ali kao da ce se to desiti. Ne znam u kojoj je sobi Caroline. Da li je 1013 ili 1018?

Nisam znao koja je soba, pa sam samo usao u 1013. Vidjeo sam da nema nikog. Ali neko je u wc-u. Cula se voda.

Vjerovatno se Caroline tus.....

Moje razmisljanje je prekinula predivna figura djevojke koja je izasla iz kupatila

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Moje razmisljanje je prekinula predivna figura djevojke koja je izasla iz kupatila. Samo u bademantilu. To nije bila Caroline. To je bila nova djevojka.

Aurora.

Nisam mogao a da ne gledam u njeno tijelo. Djevojka je najblaze receno savrsena.

"Decko, mislim da si pogrijesio sobu.."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nadam se da vam se svidja ovaj dio.😊❤️❤️

The DevilWhere stories live. Discover now