"Aurora. Reci nam koje su to tople boje?" Pitao me je profesor i citav razred je gledao u mene i cekao moj odgovor. Iskreno ne znam nista o jebenim bojama.
Mislim stvarno. Kada ce mi to trebati u zivotu.
Kad?
Nikad. Eto kad.
"Crvena, narandzasta i zuta." Rekao je glas iza mene.
Okrenula sam se i vidjela Kristijana. Bio je sav u modricama. Imao je veliku sljivu ispod oka.
Ko mu je to uradio? Ko god da je zapalit cu ga zivog. Kunem vam se.
Kristijan me je pogledao ali je brzo sklonio pogled.
Boli me to sto je ljut. Nemogu da opisem to. Ali jednostavno nesto u meni mi govori da odem do njega i da ga poljubim. I da taj njegov bijes i ljutnja nestanu u sekundi.
Kristijan je sjeo sam u zadnju klupu. Cudno. Uvijek sjedi kod Alexa ili kod neke "djevojke". Pod tim djevojke mislim neke fufice.
"Kristijan, zasto ne sjednes kod Aurore? Danas radimo nesto u paru." Rekao je profesor.
Kristijan je preokrenuo ocima i sjeo na stolicu do mene.
"Danas radimo portrete. Radit cete portret osobe koja sjedi do vas. Molim vas potrudite se da lici na nesto." Rekao je profesor i sjeo nazad za svoj stol.
Iskrena da budem. Ja ne znam crtati. Jedino sto znam nacrtati jeste cicaglisa. I to inekako. Nisam neki talenat za crtanje. Ali ajde da probamo i to.
Zadubila sam se u svoje crtanje. I pokusala sam nacrtati Kristijana da lici na nesto.
Ali opet kao da on zna crtati? Vjerovatno ce biti gore od mog.
Kristijan je svojom rukom podigao moje lice. I zagledao se u moje oci. Trnci su prosli kroz moje tijelo.
Sta mi radi ovaj decko? Da bar zna..
"Hocemo pricati o onome sto se desilo jucer?" Rekla sam tiho jer ipak je ovo cas i jebeno smo u prvoj klupi.
Kristijan me nije dozivljavao. Zadubio se u svoje crtanje.
"Zemlja zove Kristijana. Helouu?"
Ili je gluh ili me ignorise. Jedno od toga jeste.
"Kristijane!" Rekla sam glasno.
"Stisaj ton." Rekao je Kristijan i sada su svi u ucionici gledali u nas.
"Aurora i Kristijan. Kod direktorice. Odmah!" Rekao je nastavnik glasno i vise nije bio onako sladak i sexy.
Ohladio mi je.
Kristijan je izjurio iz ucionice. Bio je toliko bijesan. Vene na njegovom celu su se mogle vidjeti prije nego sto je otisao.
Bravo Aurora. Stvarno bolje nije moglo.
Ustala sam da izadjem iz ucionice i pogledala moj portret koji je Kristijan nacrtao.
Bio je i vise nego odlican. Momak stvarno zna crtati. Ljepsa sam na portretu nego u stvarnom zivotu.
"Aurora. Van!" Rekao je nastavnik i to me vratilo nazad iz mojih misli."Evo idem." Rekla sam i istrcala iz ucionice da nadjem Kristijana.
Vidjela sam ga u jednoj manjoj ucionici u kojoj inace imamo dopunsku nastavu.
Bio ja naslonjen na zid i imao je kapuljacu preko glave. Vjerovatno da sakrije modricu ispod oka.
Zanima me kako ju je dobio.
Prisla sam mu i skinula mu kapuljacu.
"Hej. Sta se desilo?" Rekla sam tiho.
"Mozemo li da ne pricamo o tome?"
"A sta onda da radimo?"
"Ovo." Rekao je i poljubio me. Poljubio me sa toliko strasti. Kao nikada prije. Moje srce je pocelo sve jace i brze da kuca. Najezila sam se od ovog poljubca. Na sta se on nasmijao kroz poljubac. Ali ga nije htjeo prekinuti. Nego ja samo nastavio.
Nije nam prvi poljubac. Ali svaki nas poljubac je bolji od proslog. Obozavam ovog decka. Iako znam da ce mi vjerovatno slomiti srce. Jer je on jedan od onih fboys. Ali ne mogu mu odoliti. Previse se dobro ljubi.
Zagrizao mi je usnu i prekinuo poljubac.
Pogledala sam ga u fazonu ono. Zasto? Zasto prekida ovaj savrseni momenat.
"Necu vise da te vidim u blizini Arona. Ti si moja!" Ovo sto je upravo rekao me je nasmijalo. Ljubomoran je na Arona.
Nisam mu nista rekla samo sam ga nastavila ljubiti. Uhvatio me je za noge i podigao me je. Moje noge su sada bile oko njegovog struka. Dok me je on drzao za dupe. Da ne padnem naravno.
Polako me je spustio na klupu i skinuo mi je majcu. Pogled mu je zastao na mojim grudima. Ljubio mi je vrat i polako se spustao do mojih grudi. Tu je zastao i napravio mi je hickey. Usne su mu polako isle prema gore. Prebacio se na obradjivanje mog vrata. Glasno sam uzdisala. Stenjala. Kako god hocete. Sto je njega dodatno palilo. Svidjao mi se taj oscjecaj. Svidjao mi se osjecaj kada sam kraj njega.
I tada se cuo razglas u skoli.
"Kristijan King i Aurora Johnson. Odmah u moju kancelariju!"
"Ups..." Rekla sam i poceli smo se smijati.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvala vam sto citate. Ja se nadam da je zanimljivo i da vam se svidja.
Ako vam se svidja ostavite vote.🖤🖇
YOU ARE READING
The Devil
FantasyAurora(17) je bila sasvim obicna djevojka. Dok joj nisu izrasli rogovi........ Ako volite supernatural stuff ovo je prica za vas.🖤🖇