~A dream~

119 12 0
                                    

Hodam kroz skolski hodnik. Toliko je mracno. I hladno mi je. Sto je jako cudno jer meni nikad nije hladno. Meni ne bi trebalo biti hladno. Nikad.

"Aurora"

"Ko je tamo?!" Rekla sam pomalo zbunjeno

Neko je dozivao moje ime. Okrenula sam se iza sebe i vidjela da ustvari iza mene nema nikog. Bilo je jako cudno i jezivo.

"Aurora"

Taj glas me opet dozivao. Glas mi se cinio poznat. Ali opet nisam toliko sigurna.

Glas je bio dubok i grub. Glas je bio muski.

"Aurora"

Nisam se vise okretala nazad nego sam samo isla naprijed. Sto sam vise isla naprijed glas mi se cinio sve svise glasniji i jasniji.

Dosla sam do jednih vrata. Nisam do sada bila u ovom dijelu skole. Bila su jedna vrata sa lancima i lokotom.

Kada sam dodirnula lokot opekao me i kao da sam osjetila da struja prolazi kroz moje tijelo.

Maknula sam ruku sa lokota i vidjela da imam opekotinu na ruci.

"Budjenjee!"

Sta?

To je Hayleyin glas. Sta ce ona tu?

I tada sam se probudila. Sve ovo je bio samo san? Sve se cinilo tako stvarno. I taj glas. Toliko poznat.

"Jesi dobro?" Rekla je Hayley koja je mahala svojom rukom ispred moje face.

"Da. Samo prestani mahati rukama." Rekla sam i ona me je automacki poslusala. Prestala je mahati rukama ispred moje face.

Mislim da me se cura malo plasi.

"Pricala si u snu i okretala se u krevetu."

"Daj mi onu vodu." Rekla sam i pokazala rukom na casu vode na stolu.

"Sta ti je to?" Rekla je iskolacenih ociju i uzela moju ruku.

"Gdje si se opekla?"

Gledala sam moju ruku u cudu.

San je bio stvaran?

"Helouu? Zemlja zove Auroru."

"Da. Ovaj. Jucer sam se opekla."

"Kako?"

Ustala sam sa kreveta.

"Nemam vremena pricati. Ionako kasnimo u skolu." Rekla sam i otisla sjesti za stol za sminkanje.

Dosla je Hayley do stola.

"Hoces da ti zacjelim to?"

"Da"

Hayley je presla rukom preko moje i pojavio se neki crni dim koji je izlazio iz moje ruke.

Hayley je brzo sklonila svoju ruku. Vjerovatno se uplasila od crnog dima.

Puhnula sam u dim i nestao je. Ali ne i moja opekotina.

"Ne razumijem. Zasto ne uspijeva?" Rekla je Hayley zbunjeno.

"Nema veze. Ne boli me." Rekla sam i potapšala Hayley po ramenu.

"Okejj" Rekla je i otisla u skolu. Jer kao sto sam vec rekla, kasnimo. A ja necu doci na prvi jer se moram spremiti za skolu.

Ne zuri mi se zbog jebenog fizickog. Ali cu stici na likovno. Likovno ne bi propustila ni za zivu glavu.

 Likovno ne bi propustila ni za zivu glavu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovako sam se obukla za skolu. U ovoj skoli se svi oblace kako zele. Jer je privatna skola i placa se. Ako im placas nemogu imati primjedbe kako se oblacis. Ali je je ne placam dobila sam stipendiju zahvaljujuci Aronu.

(....)

Ulazim na cas likovnog i sjedam u prvu klupu. Ne sjedim tu jer volim da crtam ili tako nesto. Nego je profesor previse sexy.

Ima oko 25 godina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ima oko 25 godina. I novi je u ovoj skoli. On je anđeo.

Primjetila sam da nema Kristijana na casu. I iskreno nedostaje mi.

Aron me izbjegava pogledati. Ne znam sta mu je.

Profesor prica nesto o nekim bojama. Ja ga nista ne slusam. Kao ni pola cura ovdje. Na likovnom sve cure su u prvim klupama. Da mogu imati bolji "pogled". A momci u razredu ga nikako ne vole. Stalno mu rade neke smicalice i ismijavaju ga.

"Aurora. Reci nam koje su to tople boje?" Pitao me je profesor i citav razred je gledao u mene i cekao moj odgovor.

"Crvena, narandzasta i zuta." Rekao je glas iza mene.

Okrenula sam se i vidjela ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hope you like it.
Ako vam se svidja ostavite vote, puno bi mi znacilo.❤️🖇

The DevilWhere stories live. Discover now