~Demonic trap~

209 15 5
                                    

Demonic trap; Meaning

While demons can enter a demonic  trap without being aware of its presence, they cannot exit it as long as the trap remains intact. There appears to be no specific medium required for the trap to work; characters have drawn traps in ink, blood, ash, or carved them into stone, expressing no preference for one over the other and simply using what works in their current circumstances. Traps can be drawn on the ground below the demon or the ceiling above it, but traps on small objects must be in direct contact with the demon to be effective, such as the demon having to sit on a chair with a demonic trap on it to be confined, or a bullet with a demonic trap on it only effective when the demon has actually been shot. Traps can remain intact if an object has fallen over the lines drawn on the ground, or if something is concealing the trap from view, such as a carpet, but they cease to be effective if the trap's lines are broken; methods for doing this vary between scoffing the paint and ash that created the trap to driving a knife into the trap. One demon was able to use a spell to break the trap from within at one point by causing the ground to shake and crack through the trap, but the ability to do this appears to be rare.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"A jel bas moras ici?" Rekla sam onako ocajno i bez volje.

Subota je i Kristijan ide kod svojih roditelja danas. Nesto se desilo i ne zeli da mi kaze zasto ide kod svojih roditelja.

"Moram Aurora. Ali vratit cu se sutra. Nije valjda da nemozes dan bez mene?" Rekao je dok je sjedao na krevet do mene.

"Vratit ces se sutra. Obecavas?"

"Da." Poljubio me je i rekao.

"A sada da ti pokazem sta smo mogli raditi danas." Rekla sam i sjela u njegovo krilo.

Ljubili smo se kao da ne postoji sutra. Svaki nas poljubac je bio bolji od boljeg.

"Bolje da ja idem. Jer ako ostanem jos 5 minuta ta tvoja odjeca bi bila na podu." Rekao je Kristijan sa svojim dubokim glasom. Ima tako seksi glas. Znaci boze.

"Pa onda ostani."

"I ja bi to htjeo ljubavi. A sad idem." Rekao je dok je vec bio na vratima.

"Marš" Rekla sam a on mi je poslao zracnu pusu. Presladak je.

(....)
Proslo je vec dva sata od kad je Kristijan otisao a meni je dosadno. I Hayley je takodjer otisla kod svojih roditelja. Tako sa sam sama. Bukvalno.

Odlucila sam malo prosetati skolom. Skola je stvarno velika. Toliko je velika da bi se mogla izgubiti u njoj.

Hodam vec deset minuta i dosla sam do nekog hodnika. Cim sam usla u taj hodnih hladnoca me je obuzela. I najezila sam se. Iste sekunde sam se sjetila mog sna od prije nekog dana.

"Aurora."

Jel ja sanjam opet?

Hodala sam sve dublje i dublje u hodnik. Vidjela sam ona vrata sa lokotom.

Htjela sam probati otvoriti vrata ali me je prekinuo dobro poznati glas.

"Aurora. Sta radis tu?" Rekao je Aron

"Hej. Ovaj. Setala sam skolom i vidjela ova vrata. "

"Ne bi trebalo da si ovdje. A pogotovo blizu tih vrata. "

"Zasto?" Upitala sam zbunjeno.

"Elenour mi je uvjek pricala kako ne bih smjeo ulaziti tu. A i skola je stavila lokot tu. Ako udjemo tu, to bi bilo krsenje pravila."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The DevilWhere stories live. Discover now