~Fair play, baby~

135 12 0
                                    

(Ne gledati video odma😂)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ajde da zavrsimo onu borbu od malo prije?" Rekao je dok mi je pruzao mač.

"Pobjedit cu te." Rekao je.

"Ne sumnjam"

(Play video)

(....)

"Izlazis samnom." Rekao je sa onim njegovim osmijehom.

"Sanjaj."

"Dogovor je dogovor."

"Kad?" Rekla sam onako ocajnicki.

Nemogu da vjerujem da je pobijedio.Imao je osmijeh od uha do uha. Kao da je pobijedio u borbi sa Bruse Leeem. Ne znam kako nisam pobijedila. Toliko mi je krivo. Ali sta je, tu je.

"Veceras u 8." Rekao je i izasao iz dvorane. Mrzim ga.

Kakav je, cudo nije trazio da spavam sa njim. Moje misli je prekinuo Aron koji je ulazio u ovu prostoriju.

"Pa ovdje je stvarno cisto." Rekao je Aron i sjeo na stolicu.

"Ne zajebavaj, Aron" Rekla sam i sjela sam na stolicu pored njega.

"Mada jedno znam. Nikad ti vise nece pasti na pamet odgovarati profesorima."

Kada je ovo rekao, dignula mi se kosa na glavi. Ali nisam htjela nista reci. Dosta mi je svadja za danas. Pa sam samo klimnula glavom.

"Pa hoces da izadjemo veceras?"

"Imam neke planove veceras. Ali mozda neki drugi dan." Rekla sam i izvadila iz dzepa kutiju cigara i zapalila jednu sa mojim umom. Znam da zvuci cudno. Ali imam moc kontrolisanja vatre, pa koji ce mi kurac onda upaljac?

"Pusenje ubija." Rekao je Aron. I na to sam se zesce iznervirala. Najvise mrzim kad mi neko pametuje i pokusava da me kontrolise.

"Znas Aron, stvarno mrzim kad mi neko pametuje." Ustala sam sa stolice i krenula izaci odavdje.

"Mozes bjezati, ali mi smo sudjeni jedno drugom"

"Da. Kako god." Rekla sam i izasla.

(....)

Bilo je 2 sata popodne i nisam imala nista da radim. Skola gotova. Izlazim sa Kristijanom tek u 8. Tako da sam odlucila da malo odletim do San Francisca. I da vidim sta se tamo desava. Znam da sam rekla da je moj zivot u sirotistu bio grozan. Ali nije bio bas toliko. Imala sam 2 prijateljice. Kljucna rijec "imala". Imala sam njih i imala sam Davida. On je bio moj decko tad.

Onda se on odselio u Englesku. Ja sam htjela da raskinemo jer, boze moj, znam sebe.

Znate kako kazu. Daleko od ociju, daleko od srca.

Ali on nije htjeo da rakinemo. Rekao je da me previse voli da bi rakinuli. I ja sam pristala na tu vezu na daljinu.

Nekoliko sedmica poslije. Prevarila sam ga. I sljedeci mjesec kada je dosao iz Engleske sam mu rekla sve. Onda mi je on priznao da je spavao sa Vanessom.

Vanessa je jedna od te dvije prijateljice. I te noci kada sam saznala za to sam pobjegla iz sirotista. Bez da sam ikome rekla. Nije zato sto sam ja njega toliko voljela, pa nisam mogla da podesem to da me je prevario sa Vanessom. Nego mi se jednostavno gadila Vanessa. Mrzim kada me ljudi lazu.

A ona. Pa lagala me je. I to previse. Nisam htjela vise da je gledam. Pa sam samo otisla. I ostavila sve iza sebe.

Ovdje u Ravenswoodu sam se nadala zapoceti novi zivot. Kako kazu, okrenuti novu stranicu. Jer sam mrzila vise od pola ljudi u San Franciscu. Ali opet nekako svidjalo mi se to sirotiste jer su me se svi plasili. Niko nije mogao nista da mi uradi, a da prodje ne kaznjeno.

U svim tim mislima sam stigla do San Francisca.

Spustila sam se na tlo i krenula setati ovim gradom. Ovaj grad ima previse uspomena. Vise ruznih, nego lijepih. Ali to je moj zivot.

Sjela sam u moj kafic. Na moje cuveno mjesto. Tacno pored prozora. Zapalila sam jednu dok sam cekala svoju kafu.

"Rora?!" Culo se glasno deranje osobe koja je ulazila u kafic. Samo jedna osoba me zove Rora a to je Erin. Inace moja druga prijateljica ovdje u San Franciscu. Okrenula sam se i vidjela da je to stvarno ona.

Prisla mi je i zagrlila me je tako jako. Da sam mislila da ce mi krila popucati.

"Lakse malo" Rekla sam kroz smijeh. Nekako mi je nedostajala.

"Pa... gdje si sad? Sta ima novo? Jesi nasla decka? U skoju skolu ides? I kako si?"

"Koliko pitanja...Pa sada sam u Ravenswoodu. Jedan onako manji gradic. Nema nista novo. Decka nisam nasla. I idem u neku skolu u kojoj su djeca kao ja i ti." Bukvalno sam ovo toliko brzo rekla.

"Jel ti nedostajemo?"

"Malo"

"Hoces se vratit?"

"Nope"

"Bas ti hvala. Ostavila si me samu ovdje."

"Pa zar ti nemas Vanessu?"

"Ne. Prestale smo da se druzimo."

"Jao kako mi je zao. Evo srce me boli." uhvatila sam se za srce i glumila kako mi je zao.

"Pusti to. Nego zasto si ti otisla u Ravenswood? I ti i ja znamo da ovo sve sa Vanessom i Davidom nije jedini razlog tvog odlaska. Jel tako?"

"Pa....."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvala ti sto citas ovu pricu. Lysm.🖤🖇

The DevilWhere stories live. Discover now