~Stop!~

120 14 4
                                    


Otisla sam se tusirati.

Brzo sam zavrsila i samo se ogrnula peskirom. Jer cu se odmah obuci, a Hayley nije u sobi. Obukla sam donje rublje i kada sam trazila sta cu obuci u ormanu. Neko mi je prisao sa ledja i poceo mi je ljubiti vrat.

Mislila sam da je Kristijan pa sam se prepustila osjecaju.

Tada je neko usao u sobu.

Okrenula sam glavu da vidim ko je. Na vratima je stajao Kristijan.

Cekaj. Pa ko me onda ljubi?

Okrenula sam se iza sebe i vidjela Arona. Aron se odmaknuo od mene.

U Kristijanovim ocima sam mogla vidjeti cist bijes. Kristijan je oborio Arona i poceo ga udarati pesnicama.

"Kristijan. Nemoj!" Glasno sam se derala dok ga je on nastavio udarati.

"Jel ti mene slusas uopste?!"

"Prestani!"

Ustao je sa Arona i izasao iz sobe. Dok sam ja stojala u soku.

Sta ako je Aron mrtav? Kristijan ipak ima nadljutsku snagu.

Prisla sam Aronu i vidjela da dise, hvala bogu.

"Aron. Hej" Govorila sam tiho.

"Mislila sam da si mrtav." Rekla sam a on me je uhvatio za ruku.

"Nije mi jos sudjeno." Rekao je i htjeo me je poljubiti.

Nase usne su bile udaljene samo nekoliko milimetara.

U tom trenutku je usla Hayley u sobu. Odmaknula sam se od Arona. Jer sam mislila da je Kristijan usao u sobu. Kada bi vidjeo mene i Arona mislim da Aron ne bi dozivjeo jos jedan dan.

Bila je uzasnuta prizorom. Aron je bio sav krvav.

Hvala bogu pa nije vidjela da se zelimo poljubiti. Jer stvarno, dosta je sto se snosim sa Kristijanom. Jos mi samo i ona fali. Mislim bivsa mu je. Mislim da bi me cura ubila.

Mada ja se nikog ne plasim. Mogla bi je zapaliti zivu u samo jednoj sekundi.

"Hayley. Dobro je sto si tu. Moras ga izljuciti." Rekla sam jer je ona ipak anđeo, oni imaju moc iscjeljivanja.

Klimula je glavom i prisla Aronu. Presla je rukama preko njegovog lica. I nije niti jedna modrica ostala.

"Hvala Hayley. A sad idem. Dosta mi je drame za veceras." Rekao je Aron i izasao iz sobe.

"Ja idem da spavam." Rekla sam Hayley i otisla u krevet.

"Neces mi reci sta se deslio ovdje?!" Rekla je Hayley.

"Nope. Laku noc." 

"Nisi ga valjda ti udarila?" Prasnula sam u smijeh nakon ove recenice. Pa zar stvarno misli da sam ga ja udarila?

"Idi spavat Hayley." Rekla sam.

Razne misli su mi se motale po glavi. I od tih misli nisam mogla zaspati.

Ko me je htjeo ubiti i zasto?

Sta Aron misli pod tim da smo sudjeni jedno drugom?

Da li smo mi stvarno sudjeni jedno drugom?

Da li je Kristijan zaljubljen u mene?

Ko su moji roditelji?

Toliko pitanja a nigdje odgovora...

U svim tim mislima sam utonula u san.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Izvinite sto nisam dugo objavljivala nista. Pas mi je bio na operaciji. I jednostavno nisam imala volje pisati. Nadam se da razumijete.
Veceras izlazi vise dijelova. Da se iskupim za to sto nisam pisala nekoliko dana.
Ly🖤

The DevilWhere stories live. Discover now