Prisla sam Kristijanu i pocela plakati. Ne znam sta mi je. Osjecam se kao da je dio mene otisao.
Zar je moguce da ja, Aurora Johnson, placem zbog decka?
"Ljubavi, zato places?" Kristijan je rekao sa polu otvorenim ocima i osmijehom na licu.
Sta?
"Ziv si?"
"Kao sto vidis. Jesam"
Iskolacila sam oci. Nisam mogla da vjerujem kako sam se izblamirala.
"Ubit cu te. Kunem se." Rekla sam i udarila sam ga u rame. Ruka me je toliko zaboljela. Kao da sam udarila kamen.
"Auuu. To boli." Rekla sam. A on se krenuo smijati.
"Karma" rekao je i krenuo se jos jace smijati.
"Karma? Jel karma? Karma kazes?" Ovo me vec iznerviralo. A jos me vise nervira sto se on kreten smije. Ja nemogu.
"Zapalit cu te." Rekla sam mrtva ozbiljna. A on se jos jace poceo smijati.
"Ja ozbiljna." Rekla sam i upalila plamen u mojoj ruci. I tek se tad uozbiljio.
"Mirna. Mirna." Govorio je i polako ustajao sa poda.
Kreten je poceo da trci po sumi. E sad ce da vidi svog boga.
Ganjali smo se neko vrijeme i onda sam ga uhvatila i bacila na zemlju.
Hehehehehehh. Napokon.
"Predajem se." Rekao je i nasmijao se. Ima savrsen osmijeh. Pre pre savrsen.
Pruzila sam mu ruku da ustane, ali me on povukao i pala sam na njega.
"Ako me hoces na sebi trebalo je samo da kazes." Rekla sam i nasmijala se.
"Tako znaci."
"Tako"
U tom momentu me je poljubio. Spojio je nase usne i u tom momentu nikada nisam htjela da se zavrsi ovaj dan. Ovaj osjecaj. Mi.
On mi nije bio prvi poljubac, ali ovaj poljubac cu pamtiti.
Tacno je znao kad treba da uspori, a kad da ubrza tempo.
Savreno se ljubi.
Odvojili smo nase usne, da udahnemo malo zraka.
"Svidjas mi se, mala"
"Aham"
"A ja tebi?"
"Aham" rekla sam i ponovo spojila nase usne.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
U međuvremenu;"Kako mislis da je Elias mrtav?!" Rekla je Elenour Smith.
"Ne osjecam njegovo prisustvo. Osjecam. Osjecam bol. Njegovu bol. Zapaljen je ziv."
Rekao je covjek u crnom odijelu."Nee. To ne moze biti. On je jedan od najjacih shapeshiftera na ovoj planeti. Aurora ne bi mogla njega ubiti! Jel tako?!" Rekla je Elenour, vidno iznervirana.
"Izgleda da je ona jaca nego sto smo mislili. Ipak je ona Michaelova kćerka."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vratila sam se u svoju sobu. I odmah nazvala Erin i ispricala joj sve dogadjaje od danas.
(....)
"Erin, pa tko bi mene htjeo ubiti?" Rekla sam punih usta. Uvjek jedem kad pricam sa njom. Jer ona vjecito jede, pa meni otvori apetit.
"Ne znam, Rora. I pitala sam baku za ono od danas. Ali ne zeli nista da mi kaze. Samo mi je rekla da se drzim podalje od tebe. Ali to mi bas i ne uspjeva."
"Reci joj ovako. Ili da mi ona kaze. Ili neko drugi. Jer cu saznati ovako ili onako."
"Reci cu. A sad moram ici. Volim te "
"Ajde. Baj baj" Rekla sam i prekinula. Jednostavno meni nije lako reci sta osjecam. Ne volim pricati o mojim osjecanjima. Ne izgovaram lako rijeci "Volim te". Jednostavno meni je to tesko za izgovoriti. Ali volim je. Volim Erin. Ali jednostavno ne govorim joj to cesto. Bukvalno znamo se od moje 8 godine.
I od tada smo bile najbolje prijateljice. Ona inace zaustavlja vrijeme. U skoli smo bile najbolje. Ona uvjek zaustavi vrijeme. Pa uradi moj test, pa onda svoj. Ali kada bi dosla u ovu skolu ne bi bilo tako. Imaju kamere svuda po ucionicama. Tako da jbg.Otisla sam se tusirati.
Brzo sam zavrsila i samo se ogrnula peskirom. Jer cu se odmah obuci, a Hayley nije u sobi. Obukla sam donje rublje i kada sam trazila sta cu obuci u ormanu. Neko mi je prisao sa ledja i poceo mi je ljubiti vrat.
Mislila sam da je Kristijan pa sam se prepustila osjecaju.
Tada je u sobu usao/la.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Da li stvarno Kristijan ljubi Auroru?
Ko je usao u sobu?
We will all know in the next part😂Hvala svima koji citaju j ostavljaju vote. Stvarno mi puno znaci.❣️
CZYTASZ
The Devil
FantasyAurora(17) je bila sasvim obicna djevojka. Dok joj nisu izrasli rogovi........ Ako volite supernatural stuff ovo je prica za vas.🖤🖇