Stará, dobrá ředitelna.

2K 117 10
                                    

Přemístil se, aniž by uvažoval nad následky. Proč taky, že? Krvácející Potter mu ležel v náručí a nebýt křídel, které měl na zádech, tak by ho Snape mohl klidně odlevitovat. Takhle ho musel nést. Což taky nebylo úplně optimální. Nechápal, proč na Pottera neúčinkuje levitační kouzlo. Snad pro ty jeho zatracená křídla. Nevěděl, proč je Potter má a doufal, že se to dozví od ředitele. Ještě, že se po chodbách netoulali žádní studenti.

Potterova váha nebyla zase až tak velká, jak si myslel. Vlastně ten kluk nemohl vážit ani 50 kilo. Jak to, že je tak lehký? pomyslel si Severus a dál táhl své, jak už zjistil, velice lehké závaží. Stanul před dveřmi ředitelny. Zamumlal heslo a zavolal: "Albusi, pojďte mi prosím pomoc." Ředitel se okamžitě objevil mezi dveřmi. Obraz, který se mu naskytl ho šokoval. "Pojď rychle dovnitř chlapče, já zavolám Poppy."

Severus tedy chlapce položil na pohovku a sám se posadil vedle něj. Snažil se zjistit, jak se mu to stalo, ale žádné stopy po černé magii ani po žádných jiných kouzlech. Poppy za okamžik stála nad chlapcem a metala na něj jedno diagnostické kouzlo za druhým. Přitom si něco brblala pod vousy. Vedle ní stál utrápený ředitel. "Tak co se děje Poppy?" řekl. "Já nevím, s ničím podobným jsem se ještě nesetkala. Můžu však s jistotou říct, že je pan Potter je stále člověk a toto si rozhodně neudělal sám." kývla hlavou ke křídlům a její výraz byl zachmuřený a plný obav. "Ten chlapec trpí." dodala tiše. Dala mu dokrvovací lektvar a lektvar na bolest, který jak se ukázalo vůbec nezabíral. "Pověz mi Severusi, jak se to stalo?"

A Severus vyprávěl, vyprávěl, jak se Harry se zoufalým výrazem snažil dostat pryč z domu, jak vzlétl, jak krvácel, jak mu omdlel v náručí. Severuse ke konci, ale přerušil Harryho tichý hlas. "Nevím! Voldemort je zpátky!" K Harrymu přispěchala ošetřovatelka. Sáhla mu na čelo a přítomným mužům odpověděla na nevyslovenou otázku. "Nejspíše blouzní." Oba dva přikývli a Severus pokračoval. Když dovyprávěl. Brumbál vstal. Ač věděl, že později bude Severusem nenáviděn. Upravil mistrovi lektvarů mysl. Brumbál byl mistr nitrozpitu. Proto dokázal vytvořit jakousi smyčku. Kdykoli bude Severus vidět Pottera s křídly bude si myslet, že je to normální Potter.

Brumbál Došel k chlapci a tichounce směrem k němu zamumlal. "Chlapče můj zlatý, co ty si ještě prožiješ. Jako by tě snad osud, netrestal už dost." Na to chlapce přikryl černou dekou.

PoletímeKde žijí příběhy. Začni objevovat