Přes Brumbálovu mrtvolu

1.6K 99 12
                                    

"Ne, Severusi" Štěkl Brumbál. Byl naštvaný. Nejen z toho jak Severus nerozvážně pochodoval po jeho pracovně, ale i proto, že chtěl, aby mu informace, co po něm Severus chtěl, řekl sám Harry. Severus mu tu pochodoval už téměř hodinu. Pomyslel si ředitel a pohled věnoval svým hodinkám. Povzdechl si. Tentokrát byl Severus téměř posedlý touhou po informacích. Opakoval otázky jako kolovrátek a ne a ne přestat. Albuse začínala z těch nekonečných otázek bolet hlava. Zmučeně klesl do křesla. Něco mu říkalo, že Severus stejně dlouho nevydrží a za chvíli bude z toho pochodování unaven. Mimoděk ho napadlo, co teď asi dělá Harry.

Harry zrovna seděl na posteli. Náhodou přemýšlel nad Brumbálem. Rázně, ale zavrtěl hlavou. "Co budu dělat z druhou ložnicí." Pošeptal si sám pro sebe. Neměl spojenou ložnici se Zmijozeli, díky Merlinovi za to. Měl jen jednu postel a spoustu prostoru, který neměl jak využít. Harry nebyl naivní a věděl, že spát bude i nadále v Havraspárské posteli, ale zároveň ho to štvalo. Štvala ho představa nevyužité místnosti. Než ale začal plně přemýšlet, co by sem měl dát. Zakouzlil ochranná kouzla na dveře, aby mu sem zvědaví Zmijozelové nechodili. Dveře se pod náporem magie lehce rozzářili. "To by bylo." Řekl si Harry. Švihnutím hůlky přesunul postel do pravého rohu místnosti, aby místnost byla prostornější. Navíc Harry nechtěl mít uprostřed místnosti postel, když si tam mohl třeba cvičit kouzla! Ano, tak mohl místnost využít. Bude v ní cvičit. A postel se bude hodit, když bude unaven. 

"Severusi, uklidni se už prosím!" Vykřikl Albus rozhořčeně. Pokud by byl nucen ještě dál snášet dupání po místnosti a naštvaný hlas profesora. Přísahal, že by se zcvoknul. "Nedám ti odpověď ani na jednu otázku, co byla řečena." Prohlásil. "Ale proč?!? Co mi uniká Albusi." Sesunul se do křesla Severus. Konečně! Pomyslel si Brumbál. "Můj chlapče, odpovědi na otázky ti může poskytnout jen ten koho se otázky týkají." Řekl Albus a zadoufal, že Severus odejde. Jeho prosby byly asi pro tentokrát vyslyšeny, protože se Snape zvedal k odchodu. "Jestli mi, ale Gray neřekne nic." Odmlčel se Severus. "Tak se za Vámi vrátím a vymlátím to z Vás." Řekl se vší vážností Severus.

PoletímeKde žijí příběhy. Začni objevovat