Cestou do sklepení jsem potkal Malfoye. Vůbec se mi nelíbilo jak se na mě koukal. Jako bych byl jeho kořist. Pozdravil mě a kousek cesty šel se mnou. Potkali jsme Snapea někam spěchal. Všiml si nás a hodil na nás svůj kyselý výraz. Slušně jsme ho pozdravili a já se snažil ignorovat ten výraz, co měl. Je pravda, že Snape se mi líbil, ale furt jen jeho postava a to jak z něj dýchalo nebezpečí a ne povaha. Zatřepal jsem hlavou a snažil se Snapea dostat z myšlenek. Tak jsem se otočil na Malfoye.
"Proč jdeš se mnou?" "Protože tě chci poznat." Řekl smyslně. Povzdechl jsem si. Nějak mi bylo jasné, že s Malfoyem budou problémy, ale nenapadlo mě, že se mnou bude flirtovat. Doprovodil mě až k mému pokoji. Pokoj jsem tu měl taky, ale nepoužíval jsem ho. Radši jsem spal v Havraspárském, ale řekl jsem si, že se tam podívám. Malfoy chtěl asi dovnitř, ale zabouchl jsem mu dveře před nosem. Slyšel jsem jak na mě ještě křikl. "Malfoyové vždy dostanou to, co chcou!"
Snape
Viděl jsem je spolu a popadl mě vztek. Ani jsem nevěděl proč. Nebo možná věděl, ale nechtěl jsem si důvod přiznat. Nikdy nežárlím! Ani teď ne. Jsem prostě vzteklý, protože jsem zapomněl na schůzku z ředitelem. Ano, to je důvod k naštvanosti a taky jsem naštvaný, protože nemůžu přestat myslet na svého nového, geniálního žáka. A taky proto, že nemůžu dostat z hlavy ani toho spratka Pottera a to, kam se ztratil. Mám prostě v hlavě moc chlapů. (:D) Už mnohokrát jsem to chtěl z ředitele dostat, ale byl neoblomný."Potter je v bezpečí. Potter je pod kontrolou. Potter je cvičený na boj s Pánem Zla. Potter se připravuje." Pokaždé to samé dokola. Ale já měl pocit, že to tak není. Že mi ředitel něco tají. Něco důležitého. Občas se ptal na nového žáka mé koleje. Pan Gray byl očividně v Brumbálově zájmu. Ale co ten skrývá a proč je pro ředitele důležitý? To jsem také nevěděl. Štvalo mě to. Nerad jsem byl neinformovaný. Štekl jsem heslo a chystal se na zdlouhavý rozhovor. Tentokrát jsem si slíbil, že se dozvím víc. I kdybych měl ředitele proklít nebo mu do čaje nakapat pár kapek Veritaséra. Dostanu to z něj, i kdybych měl při tom zemřít...
ČTEŠ
Poletíme
FantasíaHarry není obyčejné dítě. Krom toho, že je to výborný kouzelník. Přitahuje problémy, jednu noc mu narostou křídla a jeho život se krapet změní. Že by ho moudrý klobouk chtěl přeřadit? Ale proč a kam? No... to se dozvíte jen tady. Snarry