"Lů dělej!" Zařval Harry. "Jojo" Odpověděla zasněně Lenka. "My to nestihneme" Složil si hlavu do dlaní Harry. "Nenakláněj se moc a dej pozor, ať ti to nespadne." Řekla Lenka s pohledem směrovaným na Harryho hlavu. Byl to už třetí nehorázně super den v Bradavicích. Harry do koleje Roweny zapadl a i když se trochu bál, zapadl i do Zmijozelu. Tam ho uvítali trochu obezřetněji než v Havraspáru, ale stejně Harry raději sedával u modrého stolu. Tam se s ním totiž začala bavit Lenka a on si ji velice oblíbil. Ona jako jediná studentka věděla, že Gellert je Harry. Harry ji to řekl už první den a ani ho moc nepřekvapilo, že Lenka jen pokývala hlavou. Prostě Lenka, jediná jasnovidka na škole, kam se hrabe Trelawneyová...
"Vždyť se neskláním, tak aby mi to spadlo a ty jsi to stejně uchytila tím kouzlem." Bránil se Harry. "To, že jsem to uchytila ještě neznamená, že to bude držet." Smála se Lenka a pohled upínala na Slunečnice na Harryho hlavě. "Bude zázrak, když mi to neupadne do kotlíku." Přidal se se smíchem Harry, který vypadal, jako něco mezi Bílím květináčem a Hagridovou zahrádkou. "Ale vypadá to pěkně. " Bránila se Lenka a zvedala se od stolu. "Jojo má to dobrou energii." Přidal se k Lence Harry, který se už také zvedal. "Máme kotlíky?" Zeptal se. "Máme kotlíky." dostal odpověď.
"Můžete mi pane Grey vysvětlit, co to máte na hlavě?" Zeptal se Severus Snape jen, co vstoupili s Lenkou do třídy. "To jsou pane profesore Slunečnice, mají dobrou energii." Řekl úplně seriozně Harry, který se držel zuby nehty, aby se nerozesmál, jeho kamarádka měla podobný problém, když viděla výraz, co nasadil Severus Snape. Bylo to něco mezi naprostou nevírou a výrazem člověka, co musí učit dva blázny. "Aha." Zmohl se Snape na odpověď. Pak se, ale rychle dal do kupy a dodal. "Snad Vám jedna z těch kytek nepřistane v kotlíku." Řekl s pokusem se u toho tvářit výhružně a Harry, který si asi řekl, že pokoušet Snapea je dobrý nápad, odpověděl a to, co řekl odrovnalo většinu Mrzimorských i Havraspárských ve třídě. "Ne, to se nestane. Lenka na to použila čupr kouzlo." Pak se postavil před Snapea a dodal. "Koukněte se, když tak... Víte co, aby jsme předešli nehodám." "Jedné nehodě, už se předejít nedá." Řekl Snape nahlas. "No jo, ale z chyb se člověk učí ne?" Udělal si srandu sám ze sebe Harry. "To doufám" dodal Snape. "Posaďte se." Pak už se výuka nesla v klidném duchu.
Tohle je taková kratší kapitolka. Mám dneska ČUPR náladu a tak jsem si řekla, že udělám něco krátkého... Snad se líbilo.
Přeji všem čupr den!
ČTEŠ
Poletíme
FantasyHarry není obyčejné dítě. Krom toho, že je to výborný kouzelník. Přitahuje problémy, jednu noc mu narostou křídla a jeho život se krapet změní. Že by ho moudrý klobouk chtěl přeřadit? Ale proč a kam? No... to se dozvíte jen tady. Snarry