Harry Potter nechodil na vyučování. Sice ho Poppy chtěla vyhodit, ale na mladíkovu tvrdohlavost ani ona neměla. "Gellerte Gray jestli chcete mít na doživotí vstup sem zakázán, pokračujte v tom, co děláte." Zakřičela Poppy, která už neudržela své nervy na uzdě. Na první pohled liduprázdná ošetřovna pouze s jedním pacientem ztichla. Neozval se jediný šramot. Za Lenčinou postelí, ležel chlapec, který se ani nehýbal. Bál se, kdyby Poppy zjistila, co má z rukou zhrozila by se. "Nenaštvete se, když vylezu." Řekl dětinsky. Poppy byla sice zmatená. Proč by se měla naštvat, ale odpověděla. "Ne, nenaštvu se." Ujistila chlapce, který byl stále schován za postelí. "Slibujete?" Řekl teď už klidněji. "Ano." Na to se mladík začal vynořovat ze svého úkrytu. Nejdřív vykoukla jeho bílá hlava, která byla nutno podotknout střapatější než obvykle a pak i zbytek těla. Poppy si hned všimla. Divně seschlé místy až zčernalé ruky. "Merline" Vydechla.
Ředitel seděl ve své kanceláři a poslouchal Severusův vztek. Bylo to pro něj na denním pořádku. Většinou sem si chodil Severus stěžovat. "Ty tupohlavci dnes roztavili dva kotlíky. Dva!" Vykřikl ublíženě Severus. "Proč já vůbec učím to stádo opic bez mozků. Ty blbce, kteří si myslí, že jsou princezny, a že se kolem nich točí celý svět a Longbottom. Viděl jste ho?"
Otázal se řečnickou otázkou Severus. "To je král všech roztavených kotlíků. Kdyby se mu jednou povedl uvařit ukázkový lektvar. Omdlel bych štěstím, ale z tím jak levé má obě ruce se toho nedočkáme." Nezastavil se Severus. Byl v ráži. "Ještě, že už nechodí na lektvary Potter. Když byl na hodině naposledy, sednul si do dvojice s Longbottomem. Ten tupý kluk nás chtěl všechny zabít. Potter a Longbottom. Jestli někdo někdy porazí Pána Zla budou to oni dva. Vražedná zbraň bude Kotlík, který bouchne těsně před nosem černokněžníka. Vlastně on žádnej nemá!" Křičel Severus a dál pochodoval po místnosti. Brumbál se uchechtl a vybalil si citrónový bonbón. "Dáš si?" Otázal se Severuse, který i nadále prskal nad inteligencí těch bestií, co si říkají studenti. "Ne, děkuji." Zastavil se konečně mistr lektvarů. Sedl nebo spíše se svalil do křesla a zmučeně se zeptal. "Co mám dělat Albusi?" Brumbál nestihl odpovědět. V krbu se objevila Poppy, která potřebovala pomoc.Severus dostane strach. Jak se Vám kapitola líbila? Doufám, že Vám zpříjemní den.
Děkuji za přečtení...
ČTEŠ
Poletíme
FantasiHarry není obyčejné dítě. Krom toho, že je to výborný kouzelník. Přitahuje problémy, jednu noc mu narostou křídla a jeho život se krapet změní. Že by ho moudrý klobouk chtěl přeřadit? Ale proč a kam? No... to se dozvíte jen tady. Snarry