Oylamayı, yorum yapmayı ve daha çok okunması için paylaşmayı unutmayın
İyi okumalar 💖💖
***
Bugün okuldaki bütün öğrenciler için büyük bir gündü. Bugün güç denemeleri vardı ve herkes 1 aydır bugün için nefes bile almadan çalışıyordu. Ben hariç.
Saat daha çok erkendi sabaha doğru anca 1-2 saat uyuyabilmiştim gözlerimi her kapadığımda Adrian'ın bana yaptıkları aklıma geliyordu. Şuan ise saat 7 civarıydı saat 8 de ise kahvaltı yapılıp denemelere başlayacak
O zamana kadar en azından bir kaç deneme yapabilirdim ne kadar başaramayacağımı bilsem de... Benim ki de bir umut işte...
Oturduğum yatağımdan kalkıp şişeden bir bardağa su doldurup tam karşımda olacak şekilde yere koyup bende yere oturdum. Gözlerimi kapayıp ilk önce zihnimi boşaltıp rahatlamaya çalıştım zihnimin boşaltıp artık gücüme odaklanabileceğimi düşündüğüm zaman ise bardağı ve içindeki suyu zihnimde canlandırdım suyun yavaşça donmasını hayal ettim elimdeki damarlar hafiften karıncalanmaya başladığında elimi bardağın olduğu tarafa doğru tutup gücümü bardağa yönelttim ve yavaşça gözlerimi açtım.
Karşımda gördüğüm şey ile resmen mutluluktan ağlamak üzereydim. Başarmıştım! Bardağın içindeki su tamamiyle donmuştu bardak ise sıcak soğuk etkisinden dolayı dışı buhar olmuştu.
Kabul, bu diğerlerine göre hiç denebilecek kadar az bir şeydi ama hiç olmamasından iyidir değil mi? Donmuş suya bakıp gülüyordum. Dışarıdan birisi beni görecek olsa kesin beni deli zannederdi.
Hala soğuk olan bardağı yerden alıp masanın üstüne bıraktım okulun içinde 'bugün ilk kez güçlerimi kullandım!' diye bağırmak istiyordum umarım bu başlangıcın devamı da olur.
Dolabım yönelip rahat hareket edebileceğim bir kaç şey seçip üzerime geçirdim
(Giydikleri)
Kahvaltı için uyarı zili çaldığında hızlıca saçımı topuz yapıp odadan çıktım. Yemekhaneye gelip sıranın en sonuna gelip kendi sıramı beklemeye başladığımda bir yandan da etrafa bakıyordum herkez oldukça dinç ve bir o kadar da heyecanlı gözüküyordu.
Öğrencilerin arasında gördüğüm yüz ile kendimi kasmam bir olmuştu Adrian bir kız yanına oturmuş onu tahrik etmeye çalışıyordu resmen aşırı derecede göğüs dekolteli olan elbisesi ile resmen Adrian 'a yavşıyordu sinirlenmeye başladığımda derin bir nefes alıp hızla kafamı önüme çevirip sıramın geldiği için bir kaç tane kahvaltılık alıp boş bir yere ilerledim
Onu sevmeyi bırakmam gerekiyor. O bana dokunmaya kalkıştı.
Bu cümleyi boş masaya doğru ilerlerken en az 15 kere içimden tekrar etmiştim. En sonunda masaya gelip oturduğumda elimdeki tepsiyi bırakıp aldığım bir kaç parça kahvaltılıktan ağzıma attım.Bütün mutluluğum süngerle çekilmiş gibi hissediyordum.
Karşımda bir hareketlilik hissetmem ile kafamı kaldırmadan kahvaltımı yapmaya devam ettim. Kim geldiyse büyük ihtimal bütün yerler dolduğu için zorunda kalıp karşıma oturmuştu. Başka bir şey olması neredeyse imkansızdı bu okulda herkes benden nefret ederdi.
Tepsideki herşeyi bitirdiğimde tepsiyi de alıp kalkacaktım ki iki elimden de tutulup kalkmam engellendiğinde sinirle beni engelleyen kişiye baktım
"Adrian?"
A- Biraz konuşabilir miyiz?
Dikkat çekmemek için yerime geri oturup ellerimi ellerinden kurtarıp tepsiyi bıraktım
"Kısa olsun"
Çünkü uzun konuşursan kalbime söz geçiremeyip seni affetmekten korkuyorum.
A- Biliyorum bu isteyeceğim şey yaptığım şeyden sonra çok saçma olacak ama beni affetmeni istiyorum Sky, bir kız tarafından hayatım boyunca hiç reddedilmedim birden sen beni istemeyince sinirlendim yaptığımın yanlış olduğu biliyorum. Beni affetmen için ne yapmam gerekiyor?
"Sadece benden uzak dur"
A- Herşeyi yaparım ama bunu yapamam Sky arkadaşın olmak istiyorum. Bu şekilde hayatın boyunca yalnız yaşayamazsın
Kalbim onu deli gibi affetmek isterken mantığım ise bunu reddediyordu ve ben her zaman yaptığım gibi bu sefer de mantığımı kullandım
"Buradaki herkesi, benimle dalga geçenler dahil, arkadaşım olarak kabul ederim sen hariç"
Tepsiyi de alıp gözlerine bile bakmadan arkamı dönüp Adrian'ın yanından uzaklaşıp test yapacakları kısma doğru ilerlemeye başladım
Başaracağım, onu unutacağım.
.
.
.
Herkese merhabaaa
Sizce Sky Adrian'ı affetmeli mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden To Give Up
Teen FictionYou're the most abnormal but beautiful thing that ever happened to me. *Sen başıma gelen en anormal ama en güzel şeysin* ~Hikayenin tutması ve sevmeniz dileğiyle iyi okumalar... ~