Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalarr❤
***
Kesilen iştahım, düşünceli beynim ve ağlamaktan yorgun düşmüş bedenim ile şuan yemekhanede tepesimdeki zeytinler ile uğraşıyordum.Tahmin ettiğim gibi dün yaşadığım olaydan sonra bütün öğrenciler bana bakıp alayla gülümsüyorlar ve 'sonunda bir ezikten daha kurtulacağız' diye dalga geçiyorlardı. Öfkem aşırı büyükken onlara hiç bir şey diyememem beni daha da küçük düşürüyordu.
Adrian'a baktığımda yeni eski haline döndüğünü anlamak zor değildi. Onun oturduğu masa sırf kızlar tarafından işgal edilmiş. Adrian ise bütün kızlarla eksiksiz bir şekilde tek tek ilgilenip gülüyordu. Gülüşünü görünce içimde oluşan duyguya lanet edip önüme döndüm.
İtiraf ediyorum hala Adrian' ı seviyorum...
Önümde hissettiğim hareketlilik ile tam Adrian sanıp bağırarak gitmesini söyleyecekken karşımda gördüğüm yabancı bir erkek yüzü ile konuşmak üzere açılmış olan ağzımı kapayıp kafamı tekrar eğdim.
X- Tanışalım mı? Ben Kang Lee koreliyim. Peki ya sen?
Onun sevecen ve cana yakın tavrına zıt olarak buz gibi bir ses ile konuştum.
"Sky"
KL- Dün GDB' den çıktıktan sonra çok üzgün gözüküyordun bir sorun mu var?
"2 hafta içinde güçlerime kavuşamazsam okuldan atılacağım"
KL- Ama okuldan atılıp dışarıda kalacak olursan kısa sürede güçlerin olmadan seni öldürürler.
Yumruğumu sıkıp acı gerçek karşısında ağlamamak için kendimi zorlarken Kang Lee dediği şeyin sonradan farkında olmuş olacak ki özür dileyip beni neşelendirme çabalarına girişmişti.
KL- Üzülme senin gibi bir güzelliği odamda ağırlamaktan büyük bir mutluluk duyarım.
Dediği şeye gülümsediğimde oda benimle beraber gülümsemişti.
KL- Biraz dolaşmaya ne dersin?
"olur ama ilk önce üstümü değiştirmeliyim"
Kafasını salladığında odama gitmek üzere yemekhaneden çıktığımda oda beni takip odamın önüne geldiğinde ona dönüp
"Birazdan gelirim"
Dedikten sonra içeri girip her ihtimale karşı kapımı kitledim dolaptan hızla bir şeyler alıp üstümü değiştirdim.
Kapıdan dışarı çıktığımda Kang Lee bana gülümseyerek bakıp birkaç adımda hızla yanıma gelmişti.
KL- Fazla güzelsin sanki acaba dolaşmak yerine oturup film falan mı izlesek ?
Dediğine gülüp elinden tutup hafif çekiştirmemle itiraz etmeden oda bana uyum sağlamıştı.
Kütüphaneye geldiğimizde garipçe bana bakıp 'ciddi misin ?'der gibi bakmıştı.
"Kitap okumayı sevmiyor musun ?"
Yüzünü ekşi bir şey yemiş gibi buruşturup kafasını 'hayır' dercesine iki yana salladı.
KL- Kitap okumak yerine dışarı çıksak bahçeye mesela ?
Kafamı onaylar şekilde salladığımda gülümseyip hızla beni bahçeye sürüklemeye başladı. Onun bu haline gülerken o ise kütüphaneden çıkmanın mutluluğunu yaşıyordu.
A- Sky !
Adrian'ın sesini duymam ile kafamı o yöne doğru çevirdim Adrian bize doğru hızla gelirken gözleri Kang Lee' nin beni çekiştirirken tuttuğu ellerimize takılmıştı. Kang Lee'den elimi ayırıp kaşlarımı çatarak Adrian'a baktım.
KL- Gidelim buradan Sky
A- Hiç bir yere gitmiyorsun Sky
İki erkeğin sinirle birbirine baktığını gördüğümde bahçenin ortasında kavga edip rezil olmamamız için hızla sinirle birbirine bakan iki erkeğin arasına girip Adrian olduğu tarafa döndüm
"Ne diyeceksen de Adrian "
A- Güçlerini kullanabilmen için seni eğiteceğim ve bu sayede okuldan atılmayacaksın.
KL- Ona bir arkadaşı olarak ben yardım ederim.
Kang Lee tekrardan beni çekiştirmeye başladığında Adrian 'ın bağırması ile bahçedeki bütün öğrenciler bizim olduğumuz tarafa dönmüştü
A- O seni sevmiyor Lee! beni seviyor. Boşuna uğraşma onun kalbinde sana yer yok !
Bütün öğrencilerin gözü bu sefer bana döndüğünde kızlar birbirine bakarak fısıldaşmaya başlamıştı bile
KL- Bu doğru mu Sky ?
"Ben... "
Kang Lee bana hayal kırıklığı ile bakarken az önce fısıldaşan kızlardan biri kenardan bağırdı.
X- Hey ! Minik sürtük ! Sıradaki avın Kang Lee mi yoksa ? Ne yapacaksın ? Adrian sana bakmayınca bu sefer Kang Lee 'ye gidip bu sefer onunla mı yatmak isteyeceksin? Bu okulun erkeklerinden uzak dur Minik Sürtük !!
Bu suçlamalar çok fazlaydı. Ben sadece arkadaş olmak istemiştim halbuki
Gözümden akan yaşlarla sinirle Adrian 'a baktım.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM ADRİAN !!"
Koaşarak odama çıkarken bir kez daha şansıma küfretmeyi unutmadım.
.
Öncelikle bölümün geç geldiği için bütün okurlardan özür diliyorum
Bazı aksilikler çıktı ve onları düzeltmem gerekiyordu ama merak etmeyin bundan sonra daha sık bölüm atmaya başlayacağım.
Anlayışla karşılayan herkeze şimdiden teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden To Give Up
Teen FictionYou're the most abnormal but beautiful thing that ever happened to me. *Sen başıma gelen en anormal ama en güzel şeysin* ~Hikayenin tutması ve sevmeniz dileğiyle iyi okumalar... ~