Az iskolába érve elég elveszettnek és magányosnak éreztem magam. Ahogy a nagy tömeggel haladtam valami betonos pálya felé elgondolkoztam azon, hogy most lehetnék a barátaimmal is ha nem költöztünk volna el. Észrevettem, hogy a betonra fel voltak írva az osztályok, majd elkezdtem keresni a 11.-et.
Szerencsém volt, hogy átvettek mindenféle gond nélkül. Csak egy kis vizsgán kellett át esnem ami szerencsére 5-ösre sikerült. Igen, szakgimnáziumban kezdtem és nem akartam 17 évesen elölről kezdeni az iskolát a költözés miatt. Beálltam a tizenegyedikesek számára kijelölt helyre, majd egy középkorú szemüveges férfi szólított meg.
-Elnézést Takashi Kagura?
-Igen, én vagyok az. - néztem rá kérdőn.
-Szuper! Én leszek az osztályfőnököd ebben az utolsó évben. A nevem Edo Atsuto. Ha bármi kérdésed lenne, megtalálsz a tanáriban.-mosolygott rám.
-Rendben, köszönöm szépen.
Azzal a férfi eltűnt a tömegben. Az igazgató elmondta a szokásos tanévnyitó beszédét, majd mehettünk is haza. Úgy gondoltam felfrissítem a ruhatáram és veszek egy pár apróságot a szobámba. Dobtam is egy SMS-t anyámnak, hogy későn fogok hazaérni. A buszmegálló felé vettem az irányt, amikor hirtelen valaki megfogta vállamat.
-Bocsi ha megijesztettelek. - hallottam hátam mögül a hangot.
Megfordultam és egy velem egykorúnak tűnő lányt pillantottam meg.
-Szia a nevem Hayashi Akira. - mosolygott rám miközben a kezét nyújtotta felém.
-Szia az én nevem Takashi Kagura.-viszonoztam mosolyát és én is nyújtottam kezem.
-Te vagy az új lány a 11. osztályban?
-Igen, miért kérdezed?
-Akkor osztálytársak leszünk. - láttam arcán széles mosolyát.
-Örülök, hogy megismerhettelek. Én éppen a buszra indultam ami bevisz a városba. Lenne kedved velem tartani? Tegnap érkeztünk és nem ismerem a boltokat és a környéket sem, ruhákat szeretnék vásárolni és ahogy elnézem neked remek ízlésed van ezek terén. Tudnál nekem segíteni ?
-Ruhát mondtál? Számíthatsz rám. - kacsintott felém.
-Ez remek, akkor induljunk is. - mosolyogtam rá hálásan.
Nagyon sokat beszélgettünk és kiderült, hogy van egy testvére aki szintén ebben az iskolában végzett. Hosszasan válogattunk a ruhák között és észre sem vettük, hogy már régen besötétedett. A telefonomhoz nyúltam, mikor megláttam anyámtól a 4 db nem fogadott hívást. Az ütő is megállt bennem. Elköszöntünk egymástól, majd elkezdtem hívni anyámat.
-Te mégis mit képzelsz magadról kisasszony ? - hallottam ideges hangját a telefon túlsó feléről.
-Bocsánat, csak vásárolni voltam és megismerkedtem az egyik osztálytársammal, ő vezetett végig a városban. - szóltam bele kissé felénken.
-Ez engem mind nem érdekel, de ha hívlak vedd fel a telefont! Értetted?
-Bocsánat, le volt némítva. - mentegetőztem.
-Siess haza aztán majd kapsz a fejedre!
Azzal le is tette a telefont. Megszaporáztam lépteim, de a környék még mindig nem volt ismerős. Ekkor döbbentem rá , hogy eltévedtem. Ismét a telefont kezdtem keresni, hogy megnézzem hol vagyok, mikor zajt hallottam. Hirtelen egy alak ugrott elő a sötétből majd rémületemben felsikoltottam , mire a ruhával teli táskákat kiejtettem kezeim közül és tartalmuk széthullott a földön.
KAMU SEDANG MEMBACA
The new life [BEFEJEZETT]
RomansaA költözés sok új meglepetést tartogatott. Új iskola, új környezet és új kapcsolatok. De ha már a kapcsolatoknál tartunk egy nagyon érdekes embert ismertem meg. Ahogy jobban megismertem olyan mély lett a kapcsolatunk, hogy a hatalmába kerített és ne...