Noah lépett be rajta két csokor virágot szorogatva kezében. Anyám felé lépett és átnyújtotta neki az egyiket,majd nekem a másikat. Ezután a konyhába mentünk és leültünk vacsorázni. A vacsora alatt megtudtam egyet s mást a szőkés hajú fiúról, köztük azt is, hogy 21 éves, egy emelettel feljebb lakik a 7.-en, dolgozik és egyedül él. Én egész idő alatt mélyen hallgattam. Noah-val sokszor egymásra pillantottunk és össze találkozott tekintetünk. Rettenetesen zavarban voltam egész vacsora alatt és kellemetlennek éreztem az egész szituációt. A vacsora végeztével Noah megköszönte a vendéglátást és már indult is.
Másnap az iskolába érve, az első óra előtt még volt időm venni egy csokit, így el is indultam az automatához ami a másik épületben a kollégiumban volt. Bedobtam a pénzem, megnyomtam a gombot, de a csoki beragadt. Akárhogy ütögettem nem akart kiesni. Éppen indultam volna, amikor oldalról megszólított egy fiú.
-Bocsi, látom, hogy egy ideje már kínlódsz, de azt hittem sikerrel jársz. Esetleg segítsek? - nevette el magát.
Ránéztem, egy magas, vékony, barna hajú fiút pillantottam meg. Az egyik szeme színe, a kék égboltra, a másik pedig a zöld pázsitra hasonlított.
-Azt megköszönném. - nevettem el magam én is kínosan.
A fiú megdöntötte a gépet, majd a csoki kipottyant. Kivette, felém nyújtotta és rám mosolygott.
-Köszönöm szépen. - válaszoltam én is mosolyogva.
-Szívesen, máskor is. Ha elakadna csak szólj nyugodtan. - nevetett. - Egyébként a nevem Kaage. - nyújtotta felém kezét.
-Az én nevem Kagura. - nyújtottam én is a kezemet.
Hallottam a csengőt ami azt jelentette el fogok késni.
-Ó a francba eskések. - elkezdtem gyors léptekkel a kijárat felé sietni. -Bocsi, és még egyszer köszönöm. - szóltam vissza a fiúnak.
Valamit még mondott, de én olyan gyorsan kirohantam az épületből, hogy már nem hallottam.
-Na végre! Hol voltál ilyen sokáig? - fonta keresztbe kezeit Akira.
-Kellett egy kis energia, így vettem egy csokit. - mosolyogtam rá a kezemben lóbálva az édességet.
Az óra elég hamar eltelt és az utána következő három is. Ebéd szünetben Akirával bementünk az ebédlőbe. Leültünk egy üres, nyolc személyes asztalhoz és elő vettük a szendvicseinket. Hirtelen valaki rávágott az asztalra.
-Te meg mégis mi a jó büdös francot képzelsz magadról? Nem otthon vagy! - kiáltott fel Akira a székéből felugorva.
-Nyugi kislány, csak meg akartam kérdezni, hogy megebédelhetnék-e ilyen csinos hölgyek társaságában. - mosolygott szemtelenül a fiú.
-Elmész a picsába Nobu! - förmedt rá Akira.
-Ki az új barátnőd? Már be sem mutatod nekem? - nézett felém szemtelen vigyorral.
-Na őt meg aztán hagyd békén! Nem kell neki az, hogy egy ilyen alak mint te megkeserítse az életét.
-Milyen kis morcos ma valaki. - húzva vigyorral száját.
-Na jó, menjünk innen Kagura. - fogta meg csuklómat és elkezdett kivonszolni a helyiségből.
-Nyugi nem nyúlom le a csajod! - kiabált utánunk Nobu.
A helyiségből kilépve megálltam és Akirára néztem.
-Ne haragudj, nem gondoltam, hogy ilyen tapló lesz. - húzta el száját.
-Nem ez foglalkoztat a legjobban. - böktem rá.
Egyszerűen furdalt a kíváncsiság. Nem bírtam nem beszélni róla.
KAMU SEDANG MEMBACA
The new life [BEFEJEZETT]
RomansaA költözés sok új meglepetést tartogatott. Új iskola, új környezet és új kapcsolatok. De ha már a kapcsolatoknál tartunk egy nagyon érdekes embert ismertem meg. Ahogy jobban megismertem olyan mély lett a kapcsolatunk, hogy a hatalmába kerített és ne...