Ryan yerde tek dizinin üzerine çökmüş duruyordu. Elinde bir yüzük yoktu. Ama gözlerindeki ışık en güzel yüzüğün parlayabileceğinden daha güzel parlıyordu. Brendon kalakalmıştı. Evet Ryan ondan daha romantikti ama... Brendon bu kadarını da beklemiyordu. Böyle bir anı, beklemek değil hayal bile edemezdi Brendon. O, düşünceleriyle anın güzelliği arasında kaybolmuşken Ryan iki elini de uzatıp Brendon'ın ellerini ellerinin arasına aldı. Kafasını kaldırıp gözlerini Brendon'ınkilerle buluşturduğunda Brendon Ryan'ın gözlerinin dolduğunu farketti. Bir süre sessiz kaldılar. Bu Brendon'a öyle uzun bir sessizlik gibi gelmişti ki Ryan'ın hiç konuşmayacağını düşündü. Tam o sırada Ryan'ın yutkunduğunu farketti. Ryan konuşmaya başladı.
"Sen yokken güneş hiç doğmadı,Brendon. Kış hiç bahara dönmedi." ***
Brendon gözyaşını dudağının kenarında hissettiğinde ağladığının farkına vardı. Ağlamayı normalde kendine hiç yediremezdi. Gururu gözyaşlarının öylece akmasına hiçbir zaman izin vermezdi. Ama bu sefer gözyaşlarını silmek için ellerini Ryan'ın ellerinin arasından çekmeye hiç niyeti yoktu. Brendon onun suratını incelerken Ryan konuşmaya devam etti.
"Yine karanlıkta kalmıştım. Ama sen beni yeniden çıkardın o karanlıktan. Şimdi seni yeniden buldum. Uzun zaman sonra gün ışığını yeniden gördüm ve bundan sonra bırakmaya hiç niyetim yok."
Brendon hiçbir şey düşünemiyordu. Ne düşünmesi gerektiğini bilemiyordu. Sanki yüksek bir yerden düşüyor gibiydi. Ama düştüğünde canının yanmayacağından da emindi. Sadece Ryan'a bakıyordu. Sadece Ryan vardı. Sadece Brendon vardı. Sadece ikisi vardı. O an, orada, o şehirde, o ülkede... Brendon'a daha önce dar gelen dünya şimdi bomboştu ve sadece ikisi vardı. Brendon kendini anın güzelliğinde, ellerini ellerine almış bir şekilde önünde diz çökmüş duran Ryan'ın güzelliğinde öylesine kaybolmuştu ki Ryan'ın sonraki cümlesini duyduğunda ne olduğunu kavrayamadı.
"Benimle evlenir misin, Brendon?"
*** (Y.N. Kış hiç bahara dönmedi Ryan'ın Z Berg'le olan The Bad List şarkısından alıntı. "Winter never turned to spring.")