"Apa?! Zy salh dgr kan? Papa bkn ckp yg dia akn tggl kat sini.Kan? Pap...paaaa?"
"Rasanya kamu tiada masalah pendengaran"
"Erm!"Zylyan ternganga.
Omega!Omega!Omega!Lelaki tu akn stay here!Makin x keruan jdinya aq nnti!Dah lah aq ni jenis yg senang blushing!Otokke?!
"Kmu oky kan,Zy?"Datin menanya ank nya.Sebab muka dia mcm x nak terima kenyataan.
"Mmmmmmm"Zylyan mengangguk.Apa boleh buat.
"Ouh!Papa hampir lupa nama dia Fitzul Daniel Zulkif bin Yusda.Umur sebaya kamu.Dan dia akn sekolah d tmpat sama sekolah kamu."
Aq mengangguk kan saja kepala.Omega!Mkin bnyk ujian hatiku!
---
"Assalamualaikum"
"Waalaikumsalam"selendang aq perbetulkan.
Aq ni jenis yg pakai selendang 24 jam kecuali dlm bilikku sbb bodyguard papa dmna2 saja dia tetiba muncul.
" Cik Zylyan,kan?"
Aq cuba sedaya upaya utk tdk bergagap gagapan dihdpn makhluk comel niiii.....
"Yes"
"Full name?Maaf menyibuk,tpi boleh sya tahu?Just nak berkenalan dgn awk.Awk jgn risau!Sya dah mnta izin dgn dato."
Nak berkenalan dgn aq pun nak mnta izin papa.Klw suka ckp je lah terus....Masuk minang sekali.Eehhh,kemerepekkan apakhni?
Kite ada tunang k.
"Zylyan Rose"nama bapak takyah lah!Kw dah tw kan.
"Wowww.Cntik nama awk.."Dia tepuk tgn.
For what?
Entah.
But,CUUUTTTEEEEE!!!!!OMEGA!!!!!!
"Nama pnjang saya-"
"Fitzul Daniel Zulkif bin Yusda"aq menyebok
"Yyuuup!"dia senyum.
"Memang pnjang pun nama awk"
And nak tahu apa?Dia gelak.
O.ME.GA.
"Nak panggil apa?"
"Anything yg awk nak panggil.I dont mind"
"Daniel?"
Dia mengangguk.
"Oky,nice to meet you,Daniel"
"Tapi knapa awk nak panggil saya Daniel?"
#Satu perkara yg aq tahu tntng dia adalh dia bnyak soal.
"Sebab saya ada suka artis korea nama Kang Daniel.Muka awk iras dia x bnyak beza,betewe,dia jga ada gigi bunny mcm awk."Aq sengih.
Hehe.Aq bnyk ckp kan?Peace!
"Betewe?Apatu?"
Sudah ku bilang dia bnyk soal🎶
"By the way"
Dia mengangguk.
"Baiklah,saya masuk dulu" Zylyan berlari masuk rumah meninggalkan Fitzul.
Baru je kot diorang mula berborak.
Aq nak bgi mkn Danny.💕
---