"Cari harta karun?" Azdan mengjuk kata2 cg Rissa.
Seperti biasa yg dibuatnya dekat orng lain.
"Iyaaaa........"Zylyan memandang Azdan.
Ketua dan penolong dlm setiap kumpulan diberika peta utk mncari harta karun tersebut.
"Waaahhhhhh....."Tifany ternganga melihat peta yg dberikan.
Klw d congak2 luas sebenar pergh besar ni tempat nya! Jauh nya harta karun tu! Emas ke apa diletak?!
"Patut lah harini aktiviti dia satu aja...Pastu disuruh bgun awl2 pagi,ada niat tersembunyi rupa nya cg2 ni"
Tifany terangguk2 mndengar kata2 Zylyan.
"Dah lah,jom!" Azdan menggamit dua wanita tersebut masuk ke dalam hutan.
Fitzul dah jln dhdpan dgn Syahiril.
Mereka berjalan d hutan hampir setengah jam.
"Eih betul ke jlan yg kita lalu ni?" Tiffany mula ragu2.
Tidak dilayan.
"Betul ke c Fitzul ngan c Syahiril tu pandai baca kompas? Jgan bilng kita sesat sdh...."
Satu batang hidung bdk group lain pon takda dnmpak!
"Batullah...Semua jlan yg kita lalu semua ada tanda utk group kita,mcm yg cg cakap" Azdan menjawab.
"Tapi...Takda orng lain dekat2 sini selain group kita je...."
Syahiril dah mula naik bosan dgn perangai Tifany.
"ih bising lah kw ni! Cubalah berlagak tenang mcm Zyly-"
Zylyan memotong ayt Syahiril.
"Mmanglah takda orng lain kat sini sbbnya setiap group diberi peta yg berlainan jalannya.."
Zylyan menjeling Syahiril.
"Wah! Korang,tngok tu!"
Fitzul yg jln dhdapn menunjuk ke arah sesuatu tempat.
Mereka berempat yg ketinggalan dblkng mendekati Fitzul.
"Wahhhhhhh....." Zylyan menekup mulut.
" WATERFALL !!! "
Tifany dan Zylyan menjerit serentak.
"Kita rehat sekejap kat sinilah" mereka mengangguk dgn cdngn Azdan.
Sdng Azdan dan Fitzul duduk berehat krana mereka yg mmbwa beg yg berisi benda2 keperluan, Zylyan dan Tifany sdh selamat trun ke sungai.Mereka bermain2 dgn air sungai tersebut.
Kemudian,Azdan ikut turun ke bawah.Fitzul dan Syahiril sebok makan keropok, lapar katanya.
Tifany sebok bergambar dan Zylyan masih memain kan tgnnya d permukaan air sungai.
Azdan turut mencangkung dsebelah Zylyan dan mengikut perbuatan Zylyan.
Zylyan menoleh.
"Haru yah!" mereka sama2 tersenyum.
"Gomaengg..Takda jwapan masih ke utk soaln malam tadi?" Azdan tersenyum2.
"Ermmm...." Zylyan menggaru kepala.
"Sekarang dah nak dekat pertengahan tahun.... I need your answer sweety" Azdan membuat muka comel plus mengharap.
"Ermmm....I'll try to move on dri crush skrng ni... In progress...."
"Good girl..." Azdan mengusap kepala Zylyan.
Tifany hnya buat2 tdk nmpak dgn dua orng tu. Dia x dpt dngr perbualan mereka.