Bab 9🎀

7 3 0
                                    

Fitzul tdk habis fikir dri semalam bkn sbb wjah Zylyan yg free hair tapi parut yg ada pda leher Zylyan mmbuatkan dia tertanya2.

Dia berjalan kaki bersama2 Zylyan sperti yg Zylyan buat tiap2 hari.Sbbnya,Dato Tashri yg sruh,nak harapkan Azdan,rmah dia jauh dri kediaman mereka.

Hyperbola lebih je bdk tu hari tuh huh!

Fitzul hanya mengelamun dan mmbiarkan Zylyan berjalan dhdpn.Sbgai panduannya.

"Mcm mna dia boleh dpt parut tu yah?"

"Apa dia?"

Zylyan berhenti dan berpusing kebelakang.Fitzul yg termenung brek mati btul2 dhadapn Zylyan.Mereka berdiri berhadapan dgn jarak yg sgt rpt.

Gulp!!

Pandangan mereka brtaut.Dua2 taknak lepas kan pandangan.

Zylyan manahan nafasnya krana terasa jantungnya mcm hndak meletup.

"Ehem"Fitzul berdehem dan mengalihkan pandangan kemudian  mengundurkan bdannya.

Zylyan terus berpusing dan melepaskan nafasnya kemudian dia terkebil2 dan berjaln meninggalkan Fitzul.

Fitzul msih berdiri dblkang. Dia hnya memerhati Zylyan yg berjaln meninggalkannya.

Dua2 memegang dada masing2.

Dan kedua2nya berdegup dgn lju.

---

Selasai masa pertama,Zylyan trus merebah kan kpala dmeja dan Azdan yg dduk d meja berseberang Zylyan dgn laju  meletakkan sapu tgnnya yg tebal itu dmeja Zylyan.

Zylyan memusingkan kpalanya ke arh Azdan dan tersenyum.

"Komawo"

Azdan hnya tersenyum.

"Knapa?"Azdan menarik kerusinya ke sebelah Zylyan.

"Nothing"

Malasnya nak cari cg...Satu idea muncul dlm kepala Zylyan

Zylyan mengangkat kpla dan tersengih dpn Azdan.

"Hmmmmm klw dah buat muka mcm tu,adalh yg dia nak tu.Hah apa?"

"Thanks Ship San Bon! Panggil saem please!"

Azdan mengangguk.Dia ikutkan saja apa yg Zylyan nak.

"Komawo.....jeongmal gwenchana?"Zylyan inginkan kepastian.

Azdan ni phm korea sbb Zylyan lah! Dia prgi rmah Zylyan,msti akn nnton kdrama dgn Zylyan,tu lah klw dmna2,sweet bergula terlebih diorang ni.

Sekali lgi Azdan mengangguk dan mengusap kpla Zylyan.

"Gwenchana,gomaengg"

"uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.........."

Seisi kelas bersuara mcm babun.Dasar penyebok! Memasang telinga je tau!

Bila Azdan memandang mereka,semua kmbali senyap.Hak hak hak takut dgn abg pengawas ke?

Ship San Bon? Tifanny menghembus nafas berat.

Azdan keluar kelas.

Fitzul terus ddk dhpan Zylyan.

Zylyan berkerut.

"Knapanya?"

"Cik Zy..."Fitzul bersuara mcm berbisik.

Zylyan menjongketkan keningnya.

Nape dia ni?

"Tdi tu bf cik Zy ke?"

Zylyan mmbuat muka jelik.Dia mmndang kiri kanan.Semua bdk kelas sebok mmbawang.Syafika pun dah hilang entah ke mana.

My Love Story🎀Where stories live. Discover now