Part 31

206 6 5
                                    

ظلت تنظر اليه وهيا مستغربه مدي الكره والحقد الذان يتملاكاه تجاه حازم ولا تجد لهما تفسير ... كانت تقف بجوار حازم لتشعر بما يشعر به ... ولتحس به مقبل علي ازمة صحية لن تكون نتيجتها جيدة لهما ... لتلمع الفكرة في راسها بعد ان تاكدت من جهله بحقيقة علاقتها بحازم وان منال لم تستطع ابلاغه بما حدث من مستجدات ...

جودي : افرض ان كل اللي بتقوله صح ... وان انا وحازم زي ما بتقول ... ممكن اعرف انت مستفيد ايه من كل دا ...

مروان : اعتبر دا اعتراف ...

جودي : اعتبره زي ما تعتبره ... المهم ترد علي سؤالي ...

كان حازم يستمع لما تقوله وهو مستغرب الكلام ... فما تفعله وتقوله عكس الواقع ... ماذا تريد من كل هذا ... ماذا تهدف منما تفعل ... بماذا تأمل ان تصل معه وهيا تعلم جيدا انه مثل الحرباية...

مروان : عايزة تعرفي انا هستفيد ايه ...

جودي : يا ريت ...

مروان : انتي ...

جودي : نعمممممممممممم ... مش فاهمة ...

مروان : لا انتي فاهمة كويس اوي ... بس مش عايزة تصدقي...

جودي : لو اللي فهمته صح ... مفيش عندي غير اجابة واحدة واعتقد انها مش هتعجبك ...

مروان : لا ماهو انتي لما تعرفي نتيجة تحقيق طلبي هتغيري الاجابة خالص ...

جودي : وايه هيا النتيجة دا لو طلبك اتحقق ...

مروان : لو وافقتي ... اضمنلك ان الاستاذ يحتفظ بالشركة وما يحصلهاش حاجة ...

ليستمع لما قال ليجد الدم يتدفق الي اعلي راسه ولا يقوي علي الصمت اكثر من ذلك ... ليثور هذا الثور الذي بداخله ولكنه هذه المرة لم يثار اثارة حب بل اثارة غضب و كرامه لها وعليها ...

حازم : اسمع مابريدها للشركة ... خدها لكن اللي عم تفكر فيه ما راح يصير ... عم تفهم علي ...

مروان : هيحصل ... وبعدين هتفرق ايه معاها ... ما هيا كدا كدا يعني ... والا حلال ليك وحرام لغيرك ... و ...

ليصمت علي صفعة قوية ... قوتها جعلته يلف حول نفسه ليصطدم بالحائط المقابل ... لم يستوعب ما حدث ليرفع راسه ويلتفت وهو يعتقد انه سيواجهه ولكنه صعق ما ان رائها ... لم يكن هو من صفعه كما كان يعتقد بل هيا ...

مروان : انتي ... انتي اللي ...

وهو يهجم عليها ليضربها ليجده هو من يتصدي له ...

حازم : بدك تضرب حدا ... انا هون قصادك ... لكن هيا ما تحلم ...

مروان : انت حسابك غيرها ... انما هيا ... فموتها علي ايدي ...

حازم : موت حالك قبل ماتفكر في هيك شي ... بتعرف ليش ...

مروان : ليه ... محصنه والا مكتوب عليها ممنوع الاقتراب او التصوير ...

أسفة ولكني عنك لن اتنازل ✅✅✅✅✅حيث تعيش القصص. اكتشف الآن