Z pohledu Darsy
Williem skočí na Andreje, na mě zaútočí Lilie (bílá kočka která zradila Silver klan, tak ji královna vyhnala), na Nellu zaútočí puntíkovaná kočka bez půlky levého ucha a na ty vlky skočí dva mohutní kocouři.
Lilie není tak silná, ale to já taky ne.
Skočí mým směrem ale já se vyhnu.
Otočím se a skočím na ni. Nestihne se vyhnout a přistanu na jejich zádech.
Kousnu do jejího krku, ona zakňučí a když z ní slezu tak uteče pryč z bojiště.
Podívám se nejdřív směrem k Nelle, ale ta tady není ani ti vlci.
Zhluboka se nadechnu.
Jejich pach míří tam kde zmizela Lilie.
Kouknu směrem k Williemovi.
Právě se zakousl do krku černého kocoura a odhodí ho stranou kam všichni utekli.
Je jasné že se už nevrátí, teda doufám.
Přiběhnu k Williemovi, který furt ještě potichu vrčí a kouká směrem kam odhodil svého nepřítele.
"Jsi v pořádku?" Špitnu po tiše.
Trhne sebou a koukne na mě.
"Jo, jsem." Řekne po chvilce ticha a sklopí hlavu.
Vím že není, ale stejně se usměju a přitisknu k němu.
On si sedne a tlapkou si mě ještě víc přisune. Vím že čeká že se budu chtít odsunout, ale já nechci.
"Co tě trápí?" 'a neříkej že nic!' Domyslím si.
Povzdychne si.
"No, s vlky jsme se už radovali že budeme mít klid a nebudeme muset mít strach o novou generaci. Ale teď je tady tvůj bratr s novým klanem. Zase nejsou děti a matky v bezpečí." V jeho očích jde vidět únava.
Zničil Silver klan jen kvůli tomu aby byla jeho smečka v bezpečí?
Dotknu se čumákem jeho tváře.
Že by nebyl tak krutý, ale dělal to jen pro smečku?
"A mohla bych patřit do tvé smečky?" Zeptám se po tiše. Podívá se překvapeně na mě a pak řekne: " No a ty bys chtěla? Být členem mé smečky?"
Ano chtěla! Nebo ne? Buď můžu zdrhnout za bratrem(podívám se směrem co všichni utekli) nebo být s Williemem, takže ano chtěla bych patřit do smečky!
Zakývu hlavou na souhlas.
"Chtěla bych být v tvé smečce veliteli." Ujasním svoje nesmyslné kývání.
Stoupne si a postaví se tak aby byl přesně naproti mně.
Když uvidím jeho vážnou tvář postavím se taky. Narovnám se.
Otevře pusu, ale dřív než stihne něco říct přiběhne sem Artur s Nellou a dvouma vlkama.
"Odrazili jsme útok a deseti válečníkům jsem rozkázal je doprovodit až k hranicím." Řekne Artur.
"Dobrá takže máme čas, a aspoň tady jsou nějací světci." Řekne klidně a furt ještě vážně Williem.
"Posaďte se začíná jmenování nového válečníka smečky." Oznámí.
Artur se zle podívá na mě, Nella s vlky se na mě zvídavě podívají ale sednou si narozdíl od Artura.
"Veliteli měli by jsme si promluvit." Řekne Artur ale nezpouští mě z očí.
"Možná potom teď si sedni vedle válečníků." Rozkáže.
Artur kývne a sedne si tam kam Williem rozkázal.
"Shromáždili jsme se aby jsme tady uvítali v naší smečce novou válečnici. Sám ještě zkontroluji její zkušenosti, ale jsem si jist, že je už připravena být válečnice. Darsy,slibuješ že budeš chránit smečku vlastním životem?" "Slibuji." Řeknu jistě.
"Od teď si válečnice Temné smečky." Řekne a dotkne se čumákem mého čela. Když se odtáhne zazáří mu oči radostí.
Otočím se na Nellu, usmívá se, mává sem a tam se zvednutým ocáskem a tak tak se drží aby ke mě nepřiběhla.
"Tak jo jdeme domů." Řekne unaveně Williem a začne odcházet směrem k základně. Artur se zařadí vedle něj něco mu naštvaně říká.
Nella přiběhne ke mně, až mě málem z hodí.
"Konečně nějaká kočka ve smečce. Já jsem Nella." Vypískne.
Hned k nám přijdou i ti vlci.
"Nello já vím kdo jsi, přebalovala jsem ti plínky když si byla malá."
Bílí vlk se začne smát. Nella do něj strčí. "Co kdyby jste šli napřed?"
Podívá se Nella na druhého černého vlka.
"Jsi zlá." Zavrčí bílí. "No jo no to jsou geny ." Řekne ten druhý černý vlk.
"Tssc. Pojď utečem jim." Zasměje se Nella a tlapkou mě pobídne až běžím.Běžíme až do úkrytu, všichni čtyři tam doběhneme společně.
Když jsme šli chodbou- já spíš bloudila a modlila se až po cestě najdu Williema- tak jsme uslyšeli hádku Williema a Artura.
"To už začalo v pekle pršet nebo co?" Zašeptá ten černý vlk.
"Nevím možná je tam ještě třetí po kterém oba řvou." Řekne bílí vlk svoji teorii. "Azrieli, ty vždycky vymyslíš tu největší blbost." Zasměje se ten černý vlk.
Všichni tři se promění do lidské podoby.
"Ragnare ty taky nejsi geniální." Zavrčí Azriel. Já se proměním taky a přijdu až k rohu.
"Ty likviduješ normální vlčí rod! Mícháš ho s kočičím! Nellu bych ještě bral ale co tahle!" Zavrčí Artur.
"Kdo je tady velitel? Já, tak sklapni můžu si dělat co chci! A jestli sis všiml tak jsou to dobré válečnice a my potřebujeme každého dobrého válečníka!" Brání se Williem.
"No možná umí bojovat ale co jejich loajalita?" Řekne už klidněji Artur.
Artur asi není úplně spokojený že jsem tady. Možná jsem měla zůstat s Silver klanem nebo se přidat k bratrovi.
"Psst někdo poslouchá." Řekne tiše Williem.
"Zdrháme." Uslyším za sebou šepot Azriela.
Když se otočím už ve zvířecí podobě utíkají pryč.
Jestli půjdu taky zabloudím, to už se radši nechám seřvat. Narovnala jsem se, když v tom se přede mnou objeví Williem.
"Kolik si toho slyšela?" Zeptá se v jeho obličeji je vážnost ale i zklamání.
"To důležité." Řeknu a taky nasadím vážnou tvář.
"Mně je jedno že to slyšela, řeknu to klidně ještě jednou!" Zařve Artur který si stoupne vedle Williema.
"Nepotřebuji." Řeknu a udělám krok k nim.
Jsem tady navíc. Skloním hlavu.
Williem mě najednou chytne za ruku a táhne mě někam pryč.
Zastaví u dveří svého pokoje nebo našeho pokoje? Odemče a vejdeme dovnitř. Zamče za námi.
Pak si mě přitáhne k sobě.
"Nejsi tady navíc." Šeptne mi do vlasů.
"Jsem."
"Nejsi."
ČTEŠ
Kočky nebo Vlci není to snad jedno? ✔
FantasyOn, kluk který se dokáže proměnit ve vlka Ona, holka která se dokáže proměnit v kočku. Měli by být nepřátelé na život a na smrt Ale co když se do sebe zamilují?