אם אתם שואלים אותי, אחד הפרקים הכי מרגשים!לאחר תשעה חודשים:
התאריך המיועד ללידה כבר חלף לו. עדיין לא ילדתי אבל זה הולך לקרות כל רגע. אמא שלי עם הנייד לידה ותמיד נמצאת באזור. עלינו כבר שלוש פעמים לבית חולים עם חשש לצירים, בסוף יצא שאני סתם חרדתית.
אור כל יום באה מהעבודה ודויד בא בבקרים בטענה שהוא עובד בלילה.
להפתעתי לאורך כל התשעה חודשים הללו דויד היה שם, הוא כל הזמן שלח הודעות, בדק מה איתי, איך אני מרגישה ואם אני צריכה משהו. סיננתי אותו בתשובות בסגנון של הכל בסדר. אבל אור אמרה לי שהוא באמת רוצה לעזור, אז פשוט שלחתי לו הודעה בשבע בבוקר שאני רוצה לאכול טוסט עם ביצה קשה ועגבניה בפנים כמו שמוכרים ליד הבית שלי.בשבע וחצי הוא היה אצלי עם הבקשה ובחיוך מרוח על הפנים ואמר ״סוף סוף לא מרחת אותי״.
מאז אני משגעת אותו, תביא לי מלפפון חמוץ, בא לי מרשמלו פתאום באמצע הלילה. או שאפילו בא לי שווארמה בשש בבוקר. אני לא יודעת מה הלוז איתי אבל זה חשקים. ככה זה אישה בהריון. כשאני עובדת דויד היה נכנס למשרד שלי כל שעה עגולה ושואל אם אני רוצה משהו. כבר חודש שלם אנחנו מזמינים אוכל מבחוץ לארוחת צהרים, מה שלא היה קורה לפניכן לעולם.
דויד יצא מלך בכל התקופה של ההריון. לא כמו עוז.עוז, ממש עוד רגע מוציא את השיר הבין לאומי הראשון שלו. כל התקשורת בישראל נרגשת. אני גם נרגשת בשבילו, אבל חבל שהוא לא טרח להתקשר אלי בתשעה חודשים האחרונים הללו או לשלוח הודעה כאשר נחת. אפילו לענות לי הוא לא יכל. אני מזועזעת מהנתק הזה. הייתי יכולה להבין אם לאט לאט היינו מתרחקים, זה טבעי. אבל ככה? בשניות לחתוך את הקשר בנינו? אני כועסת עליו ממש. אבל עדיין, אור שיכנעה אותי להתקשר אליו ולהגיד לו שעוד רגע אני יולדת ושלפחות יקיים את ההבטחה שלו.
לכן אני מוצאת את עצמי מחייגת אל עוז, אשר ישר השיחה מועברת לתא הקולי. אבל אור דאגה להביא לי את הטלפון של אנלביץ בטענה שאני חייבת לפחות לנסות.
התקשרתי לאנלביץ והוא לא ענה. אור אמרה שאפילו צריך להטיס לשם מישהו ולספר לו את זה, לספר לו שהילד בבטן שלי הוא גם הילד שלו.
אפילו לשמוע שגדל לי בן בבטן ולא בת, הוא לא יודע.כאשר אני באה להיכנס למקלחת אני שומעת את הטלפון שלי מצלצל. אני רצה לטלפון ורואה שזה המספר של אנלביץ. אני עונה.
״הלו?״
אנלביץ עונה בקול אמריקאי.
״הלו?״
אני עונה בשקט ונרגשת.
״אנלביץ, זאת אלה, אלה אלקיים. אני ממש חייבת לדבר עם עוז בדחיפות״
אני קובעת.
״היי חמודה, מה קרה ראית שעוד רגע עוז פורץ באמריקה אז התקשרת?״
הוא אומר לי בזילזול.״מה? לא״
אני עונה בחוסר הבנה.
״איך אני יכול לעזור לאישה שעוד רגע הרסה את ההזדמנות העיסקית הכי טובה שלי במשך כל חיי?״
הוא יודע על הדילמה של עוז לפני הטיסה.
״עוז לא עונה לי כבר תשעה חודשים. אני חייבת לדבר איתו״
אני קובעת.
״עוז עסוק כרגע. משהו דחוף?״
אנלביץ שונא אותי.
״כן. אני אוטוטו יולדת. הוא הבטיח לי שהוא יהיה בלידה. אני חייבת שהוא יהיה בלידה״
אני אומרת בלחץ.
״כן ולי הוא הבטיח שהוא יצא שבוע הבא עם מלני קורפוס, מכירה? מאמין שכן״
מלני היא אחת הזמרות הכי מצליחות בעולם.
YOU ARE READING
בואי,
Romansשלושה גברים שהיא מסובבת על האצבע הקטנה שלה ואחד מהם, הוא האחד שלה. כאשר את הולכת נגד כולם למען בחור אחד ואז מגלה שהכל היה שקר ושהיית עיוורת מרוב אהבה- את נהפכת לארסית, אשר סומכת רק על עצמך. אלה אלקיים היא בחורה לא פראיירית וחשדנית. יש לה סוד משותף...