פרק 48:

1.9K 93 12
                                    

״קומי״
אני שומעת את הקול של אור בחוסר בירור.
״עוד מעט אור״
אני ממלמלת ומסובבת את ראשי לצד השני ואז חשה בכך אני ללא בגדים, או שמיכה שמעלי.
״התבלבלת קצת״
קול גברי נשמע מאחורי. אלוקים, בבקשה תגיד לי כי זה לא שון לידי, וכל מה שאני חושבת שקרה היה חלום.
אני מסובבת את ראשי, פותחת את עיני ונגלה אלי שון עומד מולי בבוקסר.

לא חלמתי.

תודה אלוקים.

״קומי יש אוכל״
הוא אומר לי בקשיחות, אני מסתכלת עליו במבט מיואש.
״אני אזכיר לך את החוקים?״
אני מתרוממת למצב ישיבה ורואה בגופי סימני חבלות.
אני מסתכלת עליו וחושבת לעצמי, אם אני יכולה לדבר או לא. אני בכלל לא מאמינה שאני חושבת על זה, אבל אני יודעת מה יקרה אם אדבר.
״דברי״
הוא קובע.
״אני צריכה בגדים״
אני אומרת בשקט.

״את לא.״
הוא קובע.
״מה לא?״
אני שואלת בשקט שנית.
״את, לא, צריכה, בגדים״
הוא אומר לי כל מילה לאט ובנפרד, כאילו אני מפגרת.
״אני יורד, יש לך בדיוק שתי דקות להגיע, לבושה או לא, לא מזיז לי. מעדיף לא לבושה״
הוא אומר בקשיחות., מסתובב והולך לכיוון היציאה, אבל אז הוא מסתובב אלי שנית ואומר,
״כבר ציינתי שכל החדרים בבית ריקים חוץ מהחדר הזה?״

אני מגלגלת את עיני כשהוא יוצא ונעמדת על רגלי, הולכת למראה בחדר ומסתכלת על גופי עירומה.
הוא לא כל כך נורא, אני עדיין סקסית. אבל ברגע זה אני לא רוצה להיות סקסית, כדי ששון יעזוב אותי לנפשי.
אני יורדת למטה ורואה אותי בבוקסר מוזג שתי כוסות יין. אני מכירה את שון ועם כמה שהוא אוהב להכאיב לי הוא אוהב גם לפנק אותי, אני לא יודעת להסביר את זה, אבל הוא אוהב איתי אהבה חולנית מאוד.
שניצל ופירה נמצאים על הצלחת ואני גוועת ברמה שאני ממש מרגישה את הבטן שלי צמודה לגב.

אני מתיישבת ושון מתיישב לידי, מצמיד את כוס היין לפי ונותן לי לשתות כאשר הוא מחזיק את הכוס, אני שותה, הוא לא עוצר ויש הרגשה שהוא מתכוון לתת לי לשתות את כל הכוס, למרות שהוא יודע שאני לא אוהבת כל כך הרבה יין. לי אסור להתנגד, כך שאני שותה תוך מספר שניות כוס יין.
״ככה אני אוהב אותך״
הוא מחייך אלי חיוך חולני.

״תאכלי״
הוא קובע. אני רעבה מידי בשביל לחשוב מו מי או מה, אז אני פשוט מתחילה לאכול באופן לא נשי בכלל ולא אכפת לי, כי זה שון, כי אני לא רוצה שהוא יאהב אותי, ולכן אני אעשה הכל כדי שאראה מכוערת בעיניו.
אני אוכלת מהשניצל ומהפירה, הכל ביחד, עד שנופל לי קצת מהפירה על הציצי, אבל לא אכפת לי, אז אני פשוט אוכלת ואז מבחינה בשון אשר מסתכל עלי במבט חודר.
אני מסתכלת עליו ובולעת את הביס האחרון שלי.

לפני שבכלל שמתי לב הוא פשוט דחף את כל הראש שלו אל תוך החזה שלי וליקק את הפירה מהחזה ועבר בנישוקים לצוואר, תוך כדי שעם היד השניה הוא פשוט מעיף לריצפה את כל הצלחת והכוסות יין, אני שומעת רעש של התנפצות, אבל את שון זה לא מעניין, כי הוא פשוט מרים אותי ומושיב אותי על השולחן, בעדינות לשם שינוי. הוא מוריד את הבוקסר שלו ומנשק אותי בשפתי באופן אגרסיבי.
הוא מפסק את רגלי ואז חודר לגופי, שוב ושוב ואני? לא יכולה להתנגד, לא כי הוא אוחז בי בחוזק, להפך מלטף את גופי בנעימות, פשוט אני כבר יודעת טוב מאוד מנערותי מה יקרה אם אתנגד, ואתמול חוויתי זאת על בשרי.

לפתע הוא חדר לגופי ולא יצא משם, הוריד אותי מהשולחן כשהוא בתוכי, הוא הולך ואז אני שומעת קול של תריס. לא ראיתי את החצר שיש בחוץ, לא סובבתי את ראשי לראות, כי ידעתי שהוא לא יתן לי.
הוא יצא מהבית ואז פשוט שנינו נפלנו לתוך מים. יותר מידי צפוי שיש בחוץ בריכה.
הוא הרים אותי מהמים ונישק אותי נשיקה עמוקה ואוהבת, עמוקה כזאת של זוגות אוהבים, רק שאני והוא לא אוהבים.

לאחר כמה שניות הוא פשוט הרים אותי על מזרון פלציב קשיח ממש ועלה עליו גם הוא כשהוא עלי, ירד עם ראשו אל האיבר שלי וחל לפעול שם עם לשנו.
ואז שוב פעם חדר לתוכי כאשר יוצאת מפי זעקה מבלי שליטתי. ככה איזה שמונה דקות הוא מענג אותי.
לבסוף הוא נישק אותי נשיקה עמוקה ונשכב לידי.

״ככה אני אוהב אותך״
הוא אמר.
״רק ככה כשאת שותקת, כשאת מקשיבה לי, כשאת בשליטתי״
הוא קבע.
״את יודעת, אני הבנתי משהו.״
הוא מילמל,
״אישה, היא יפה מבחוץ, היא יכולה להיות מלאך במראה שלה, ממש כמוך, אבל לעשות לך את המוות עם האופי שלה. לכן הבנתי שאני צריך אישה חסרת אופי, שכל מה שאני אומר לה היא תגיד ׳אמן׳ ותקשיב רק לי ותענג אותי כמו שאני מענג אותה. את האישה המושלמת לכך,״
שון הוא חולה נפש.

״פעם נתת לי להרגיש רגשות לא מהעולם הזה ואני רוצה לחזור לרגעים האלו, לרגשות האלו שהצלחתי להגיע רק איתך״
הוא קובע.
״אלה״
שון אומר בקביעות ואני מסתכלת עליו כרצוי.
״הגיע הזמן שאת תענגי אותי עכשיו״
הוא קבע. אני יודעת למה הוא מצפה ממני, אני יודעת בדיוק טוב.

אני עולה עלי ומתחילה לנשק אותו בצאוואר, נשיקות קטנות קטנות כפי שהוא אוהב, תוך כדי שאני יורדת אל איבר המין שלו ומתחילה לגרות אותו, לאחר מספר דקות אני מנשקת אותו בשפתיו, נשיקה עמוקה כפי שהוא אוהב.
״אין אני פשוט אוהב אותך ככה״
הוא לוחש לי.

אז זהו, אלה נפלה לאיומים של שון ולא נראה שיהיה לה גלגל הצלה. אתם חושבים שאלה תארוז אומץ ותברח? או שהיא מפחדת יותר מידי?

בואי,Where stories live. Discover now