bab 19

20 3 3
                                    

Nur melihat dirinya di cermin yang tersedia.
Baju yang dipakainya agak mengikut bentuk badannya dan terlalu seksi.

"Asal la mamat ni beli baju yang aku sendiri geli nak pakai? lantaklah,pandai beli pandai tanggung😂

Aku tersenyum nakal.

"Memang tak la aku nak goda kau!

Setelah puas membelek baju yang dipakainya,Nur terus berjalan keluar menuju ke arah dapur.

"Nur!buatkan aku kopi satu!

"Ceh!tahu mengarah orang je!nasib suami!
Tanpa melengahkan masa,aku terus membancuh kopi yang dipesannya tadi.

"Nah,kopi.
"Nur,teman aku kejap.
Aku berkira kira ingin masuk tidur terus terhenti melangkah apabila Aqel memanggilku

"Awak nak apa?saya mengantuk ni..
"Kejap la..teman aku..

Aku mengambil tempat disebelahnya.

"Dekat lah sikit.

"Ish,ngada!aku terus duduk disebelahnya sehingga bahu aku dan dia bersentuhan.

Akibat terlalu bosan dengan cerita yang ditayangkan aku terlelap di bahu Aqel.

"Sedapnya dia tidur..bukan nak teman aku.ceh!

Aqel menatap muka isterinya itu.tenang sungguh tanpa ada resah pada riak wajahnya.

"Nur,bangun..

Tiada respon.

"Nur bangun..

Masih dalam keadaan sama.aqel menyelak rambut yang terjuntai menutupi isterinya.

"Aku tahu kau terseksa hidup dengan aku Nur..tapi kau lain,kau sanggup terima semuanya.bodohnya aku dendam dengan orang yang terlalu tabah macam kau.

"Nur,wake up sayang..

Nampaknya isterinya itu masih tidak bergerak.kepala Nur diletakkan perlahan lahan.apabila ingin merangkul badan Nur,baju isterinya terselak.jantung Aqel berdenyut kenyang.

"Dalam tidur boleh goda aku erk?

Aqel terus merangkul badan nur.Apabila terasa badan tiba tiba melayang,Nur terus terjaga.tangannya terus merangkul leher Aqel.

"Awak nak buat apa ni kat saya?
"Kau la tidur mati!orang kejut Tak nak bangun!
"Turunkan saya!
"Kau nak aku lepaskan atau aku letak kau atas katil?baik kau pegang kuat ii atau aku buat benda yang aku dah tak tuntut lama?
"Aqel!please...
"Tahu takut!pegang kuat kuat.

Aqel menurunkan Nur ke atas katil.

"You know what?you so sexy this night.

Aqel tersenyum nakal.aku baru perasan yang bajuku agak jarang dan menampakkan badannya.

"Jom?
"Kemana?

Aqel menepuk nepuk tilam menyuruh aku duduk dekat dengannya.

"Abang minta maaf,abang tahu..abang salah sayang..abang seksa hidup sayang...please sayang,maafkan abang.
"Err,awak.maaf..abang,saya maafkan.

"Love you, sayang.

"Love you more!itu yang mampu ku ungkap sekarang ini.walau sikap pelik suamiku agak menjengkelkan,tapi aku gembira!aku berharap suamiku akan kekal seperti itu.malam itu aku dipeluk erat oleh suami tersayang,
Aqel awwad💜












Hai!kenapa boleh tiba tiba Aqel sayang Nur erk?tapi tak pe,nanti kita tahu la apa kesudahan perkahwinan Aqel Awwad dan Nur shaqiera.teruskan membaca ye?!jangan lupa comment,vote serta masukan ke dalam library korang erk!hope korang enjoy baca!
Bye!



Dia,cahaya bintangkuWhere stories live. Discover now