Deidara szemszöge
Azula reggel vidáman készítette a reggelit mi közben dúdolgatott,és hogy mi ez a vidám hangulat nos ez azért van mert Akina ma fog menni az első küldetésre mint genin a csapatával, gondolom még mind emlékeztek arra az esetre mikor a főnix isten meg jelent a semmiből és meg mentette Himawarit nos az óta világ szerte egyre több hívőjelet de még ez sem változtatott azon hogy Boruto mindig csinált valami tréfát mint mikor egy vonattal bele repült Naruto kőarcába. Az óta mind el végezték az akadémiát és lettek csapatokba osztva Konohamarué lett a 7-es csapat aminek tagjai Boruto Sarada és Akina, mikor Azula kész lett a reggivel segítettem keni meg teriteni az asztalt.
-Akina Seichi gyertek kész a reggeli. -Szólt fel gyerekeinknek Azula akik kis idő után le is jöttek az emeletről.
-Jó reggelt anya apa. -Köszöntek egyszerre.
-Jó reggelt. -Köszöntünk mi is.
-Üljetek le és egyetek szépen. -Mondta Azula majd le is ültek és kezdtünk enni.
-Nővérkém úgy eszel mint egy disznó. -Szólalt meg Seichi.
-Mit mondtál öcsisajt? -Fordult öccse felé Akina hát igen ezek ketten valahogy mindig találnak módot arra hogy piszkálják egymást.
-Hé be fejezni ti ketten hm. -Szóltam rájuk.
-Bocsi apa. -Mondták egyszerre és ettek tovább mi után végeztünk Azulával el mosogattunk közben Akina fel vette fejpántját és övtáskáit amiben az egyikben fegyverek voltak a másikban pedig robbanó agyag majd fel vette a cipőjét is.
-Akkor én el mentem. -Mondta Akina.
-Vigyáz magadra. -Mondta Azula.
-És fogadj szót Konohamarunak és ne próbáld fel robbantani Borutot hm. -Tettem hozzá.
-Ha nem bosszant fel akkor nem, na sziasztok. -Azzal ki is ment az ajtón mi pedig el voltunk a magunk dolgával.
Akina szemszöge
Ahogy mentem az utcán azon gondolkodtam hogy vajon milyen küldetést fogunk kapni remélem nem csak valami kóbor macskát kell majd meg találnunk és vissza vinni a gazdájának, miközben ezen gondolkodtam Boruto és Sarada is csatlakoztak hozzám.
-Hali kuzin. -Köszönt Boruto vigyorogva.
-Szia Akina. -Köszönt Sarada is.
-Sziasztok na kész vagytok az első küldetésünkre? -Kérdeztem.
-Mi az hogy. -Mondta Boruto.
-Igen. -Mondta Sarada is és mentünk a Hokage épület felé mikor hirtelen össze futottunk Jiraiya mesterrel.
-Oh sziasztok gyerekek. -Köszönt nekünk.
-Hello. -Köszöntünk mi is.
-Hát ti meg hova mentek?
-Ma lesz az első küldetésünk, és te? -Kérdezte Boruto.
-Nos hát én... -Nem tudta befejezni mert valaki félbe szakította.
-JIRAIYA!!!! -A hang irányába néztünk és ekkor láttunk hogy Kushina nagymama rohan felénk idegesen.
-Eee most jutott eszembe hogy fontos dolgom van sok sikert! -Pánikolt be Jiraiya és el futott.
-Szia nagymama. -Köszöntünk Borutoval együtt.
-Sziasztok. -Mosolygot és integetett nekünk ahogy el rohant melletünk majd mi is mentünk tovább, mikor meg érkeztünk a Hokage irodája elé Konohamaru sensei már várt minket majd be kopogot mire el hangzott bentről egy szabad és be mentünk az irodába ahol Naruto bácsi ült az asztala mögöt.
YOU ARE READING
Boruto a végzett keze
FanfictionÜdvözlehelletem mindenkinek el jött az idő hogy útjára induljon a Borutos story, fel foghatjátok ezt mint az ahonnan nincs vissza út folytatása vagy nem ezt ti döntsétek el, történetünk ott kezdődig hogy Borutoék ki járták az akadémiát jó szórakozás...