bolum 8

14 12 3
                                    

Yolculuga cikmak karanlik yollari aydinlatan isiklara dalmak ve en guzelide direksiyon basinda olup yolun her tarafini gormek. Sevdim ben bu isi be .

Muhsinin evinin onunde durdum. Alparslan ben hazirlanana kadar coktan alisveris yapmisti. Kornaya 2kere bastim ama hala muhsin yok ortalikta . Sonkez uzunca bastim kapidan bir cikisi var sanki maraton kosusuna basladi ben kahkaha attim oyle gorunce.

Ne basiyon kornaya ya mahalleyi aya kaldiricaksin.

Kac saat oldu neden hazir degilsin sen?

Biyere ugradimda

Nereye ? Deyip o tarafa dondum.

Valla dersem vurursun oyuzden bosver.

Soylesene cocugum.

Hamama gittim valla dusla ugrasmayin dedim sonra buhar odasinda uyuya kalmisim.

Gerizekalimisin sen.?

Biz orda giricektik zaten.

Hadi ya neyse ben grmem esyalariniza sahip cikarim.

Oda senmi ?
Deyip karnina yumrugu gecirdim.bu tip seylerde beklemeyi sevmiyorum napiyim.

Neyse karnim cok agridi bidaha yapma bunu elin cok agir kuzen deyip guldu.

Kes hadi cikiyoruz yola biseyinizi unutmadiniz insallah diycemde unutsaniz bile yapacak bisey yok. Deyip arabayi hareket ettirdim.

Ne kdr pasta aldin Alparslan ?

O restoranttakiler var baskada almadim.

Sen ciddi degilsin deyip ona saskinca baktim.

Yoo ciddiyim.

Size o pastalardan yedirmiycegimide biliyosundur.

Bizde cipsten fln yeriz.

Hallederiz yolda dururum alirim ben gece boyunca bos durdurmam agzimi uyanik kalicam 2gun boyunca cunku. Deyince hep beraber gulustuk.

Bende merkez yoluna donup pastasini sevdigim pastaneye yol aldim.

Sabaha orda oluruz demi?

Evet. 1 saat sonra arabayi ben devraliyim dinlen sende .

Tamam olur. Aynadan muhsine baktigimda kulaklik kulaginda yola bakiyordu.

Bense pastanenin onunde durdum.

Sizde gelin.

Muhsin

Olur

Siz gidin ben arabada durucam.

Peki istedigin bisey varmi?

Yok

Tamam deyip arabadan inmis bulunan muhsinin yanina gittim cebimdeki parayi yokladim . Pastanenin icine girince seker kokusu hosuma gitmisti birbrine karismis aromalar. Hemen raflara gecip 3kisilik pastalara baktim. 5 cesit vardi.

5 cekisdin hepsinden 1er tane istiyorum paket olsun.yanina pecetesini cok koyun bide kasik koyun o pastalari 7 kisi yiycek cunku.

Peki efendim.

Ne ladar tutuyor hepsi?

100 tele efendim. Icicek istermisiniz.? Iki tane meyve suyu karisik olsun.

Pekiefendim .

120 lirayi masaya koydum.

Ustu kalsin tesekkurederim deyip disari ciktim .

Arabadaki Alparslana egilip
Cerez aldinmi?

Yalnız KelebeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin