Gunlugumde tuttugu sessiz cigliklarim...Bende cocuktum anne belki sacma sapan umutlarim vardi pembe den evim pamuk sekerden vosvosum varfi belki ama en cok safinazimi severdim bakir rengi saclari beyaz yesil elbisesi en cokta kirmizi firfirli diktigin elbisesini. Ayagklarindaki seker bempesi kundurasini. Hep ona seni anlatirdim resimlerden bildigim kadariyla hayallerimde canlandirdigim kadariyla pamuk gibi komur karasi saclarini elmalari kiskandiran yanaklarini tombis tombisti . Ya gozlerin koyu bir karanligi andiran kar tenine zit gozlerini ve en sevdigim ellerinin sicakligini. Sefkatliydi yumusakti kizdiginda bile gozlerin. Pekiya guluslerin duydugum en guzel melodileri bile silerdi. Safinaz dinlerdi beni sen gittin senin yerine koydum onu sarildim geceleri. Sen yoktun ama o vardi. Ve birde senden daha cok annelik yapti uvey diye isimlendirdikleri ve senden dahcok annelik yapan annem doguran degilde buyutenmis anne onu anladim. En cok yardima muhtacken ellerimden tuttugundaki mutlulugum huzurum. Ellerindeki sicaklik bana sevgiyi sefkati ogretti. Gozleri merhameti. Sesi dogrulugu ogretti belkide benim havizamdaki bana en cok gulumsedigiydi. Yaraliydim oda bunun farkindaydi. Yeni yaralar acmak yerine itip kakmak yerine kucak acti gulumseyip omrunden omur verdi. Ben encok onu sevdim hem annem oldu hem arkadasim kardesim ablam sirdasim hemde herseyim. Herseyin ne deseler dek adresim vardi. Oda bana kadinligi ogreten annemdi.
Hep birgun bende anne olacagim gunu hayal ederdim. Saclarini burnunu ellerini ayaklarini bebegimi yavrumu ...
Hrp hayal ederim yavrumu. Ona nasil annelik yapacagimi bana annem ogretti nasil olsa degilmi.Bu tip bolumler gelmesini isterseniz yorumda belirtebilirsiniz ve bu kitapdaki yazanlar hucbir sekilde alinti degil bolum basindaki kisa sozlerden birkaci hosuma gittigi icin yazdiklarim var geri kalani yazarinizdan armagan size seviliyorsunuz
Bu arada kitabimi sectiginiz icin tesekkur ederim hepinize
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kelebekler
Fanfictiono fırtınaya ve kara rağmen açan çicçeksin sen kardelenimsin herseye ragmen umudumsun kumsal...