Bölüm 17

13 6 0
                                    

Hayatımız  bir anda değişebilir. Ufak bir adımda uçurumdanda düşebiliriz geri çekilip vazgeçede. Sigaranın dumanında dönen hayaller umudundur.

Sigaranın dumanı yıldızlara yol alırken aklım binbir çeşit cümleyle karma karışık.Sanki hiç istanbula gitmemişim,hiç evlenip boşanmamışım gibi.Hem evimde ailemleymişim gibi. Sigaranın izmaritini balkondan fırlattım. Odasına kapısı açıldığında oraya baktığımda yiğidimi gördüm Şenolu yanıma gelince sigara uzattı biran şaşırdım.Derin nefea alıp.

"Bana neden sigara içtiğimiz sorma yoksa ben bu sorunun cevabını senden beklerim abla"

"çok zekisin kardeşim buyuzden sormayacağım."

Evet çok zekiydi. Düşünceliydi.Olgundu.
Odama girdik tekrardan.Yatağımın üzerine oturduğumdq beklemediğim bir anda sarıldı afallamıştım. Ama özlemiştim.Kokusunu kardeş kokusunu... Askılı atletten açık kalan omzum ıslandığında anladım ağladığını. Ondan uzaklaşıp yüzünü ellerimin arasına aldım.

"çok korktum abla sana birşey oldu diye çok korktum. Birdaha seni göremiycem sarılamıycam diye çok korktum. Kaybetmekten korktum. Saçma sapan şeylerle kavga edememekten korktum.Niye aramadın abla beni arasaydın ben kollardım sahio çıkardım sana."

"Üzgünüm ciğer parem bir anlık sinirle oldu herşey."

Diyemedim beni kapı dışarı etmenizden korktum.Beni namussuzlukla suçlamanızdan korktum diyemedim.
"gidicekmisin?"

"gitmem gerekiyoru yönetmem gereken bir şirket ve okumam gereken bir okul var."

"ama hep gel olurmu özletme kendini."

"siz gelemezmisiniz?"

"Bana kalsa gelirim ama annem babam onlar gelmezki."

"ozaman napalım biliyormusun her tatilden yanıma gelin ben gelirim gezeriz. Yaz tatilinde hele benim şirketin helikopteri var onla tatil yerlerine gideriz."

"Olur."

Anlaştık işaretiyle sigaralarımızı yaktık.Şimdiye kadar geçirdiğimiz zamanlarla eskiyi yad ettik. Sonra sarılı bir şekilde uykuya daldık.


Yüzümde hissettiğim ıslaklıkla gözümü açtığımda annem başımda bekliyordu.Gülümseyerek.

"günaydın anniş"
"günaydın kuzum hadi kalkın kahvaltı hazırlıyalım."

"bidakika bugün dışardan yiyelim kahfaltıyı sonra biyerlere gideriz olurmu.?"

"Tamam ozaman kızım ben üzerimi giyiniyim sizde hazırlanın."

"Tamam anne."deyip odam çıkınca koynumda yatan kardeşime baktım onun yüzünde ellerimi gezdirdim. Oda gözlerini açtığında dahada sarılıp yanağımı öptü.

"Günaydın abla"
"günaydın aslan parçası hadi kalk kahvaltıya gidicez.Ordanda nere olursa."

"abooo tamam" deyio üzerimden atlayıp odadan koşarak çıktı.Bu çocuğun enerjısını seviyordum.Bende kalkıp yatağımı düzelttim. Dolaptan üzerime bişeyler baktım.

(Giydikleri medyada)

Hazır odadan çıktığımda annemde odasında çıktı ve şenolda.

Bende çantamın içinden biseyleri yoklayıp kapıdan çıktık. Asansörle aşşağı indik. Arabamı görünce açıp bindik ben sürücü koltuğundaydım annem yanımda arkamızdada şenol vardı. Babam ah onu unuttum.
"anne babam nerde?"

"Onun işi çok kızım işyerine müfettişler gelecekmiş ondan erken yemeğini yedi gitti."

"Tamam ozaman anne ne yersiniz.?"

Yalnız KelebeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin