Bölüm 13

8 6 0
                                    

Param parça uykulardan  uyanıp  sonra  kültaplasında  yer  arıyorum.  Sonra kalabalık  geliyor  onuda  çöpe  atıyorum.  Anlıyorumki  boş  kalabalığı  sevmiyorum...

Arabada toplantıda yapacağım konuşmayı tekrar ediyorum. Ama birtürlü beğenmiyorum abisi ya. Ben nasıl şirket yöneteceğim.Allahım ya ben önceden ne güzel hayat yaşıyordum. Cebimde param olmasa bile dert etmeyen insandım. Laf şimdi bakıyorumda neyse bişey getiremedim. Şirket ne ya şirket ne bunun fazla mesaisi var kazancı var. Yurt dışına çıkışı var, toplantılardan bahsetmiyorum bile, defilesi var, yeni modada neyi patlatsak diye kafa patlaması var yani varda var. Şu moda manyak bişey zaten önceden dizi yırtılan pantolonu atardık şimdi diğer dizinide yırtıp iplerini çıkartıp giyiyoruz yok abi yok biz bu insanlara çuvala kol bacak yeri olarak yırtıp versek onuda giyerler neymiş modaymış pehhh.

Arabanın içinde kendi kendime konuşurken çoktan şirketin otoparkına girmiştim. Kahvaltıyı unuttukta neyse çıkışta atıştırırım.

Arabayı kilitleyip çantamı dahada sıkı tutup asansöre bindim. Çıkacağım kata basarak bekledim. Asansör katıma gelince iner inmez Jaleyle karşılaştık.

Hoşgeldiniz efendim.

Hoşbulduk Jale toplantı ne zaman? Yürüyerek konuşuyorduk.

Efendim 1 saat var.

Kahvaltı yaptınmı?

Evet efendim.

Tamam şimdide öğlen oldu yemekte bana eşlik edermisin.?

Nasıl isterseniz
Peki ozaman bana güzel birşeyler sipariş ette yiyelim.

Odanızamı efendim?

Aynen

Pekala efendim deyip telefonundan biryeri ararken odamın kapısının önüne gelip elimi ekrana koydum. Kapu açılınca odama girdim. Seviyordum bu odayı. Hemen masamın başına geçtim.

Efendim yarın Murat Sarsmazla saat 3 te toplantı talebi var geri dönüş yapalımmı?

Ne için toplantı istiyor.?
Bizim kumaşları aldığımız şirket ünlü bir şirket açıkçası. Sizinle tanışmak istiyormuş kutlamada bulunamadığı  için böyle bir talebi var.

Tamam ozaman.Başka birşey varmı?

Hayır efendim yarının planı bu kadar aslında. Ben size günlük planlarınızı söyleyeceğim. Toplantıdan sonra yapmak istediğiniz birşey varmı.

Toplantıdan sonra grup grup çalışanlarla görüşmek istiyorum. Her departmandakilerle.

Pekala efendim.

Bu şirkette neyin nasıl olduğunu ve gidiş hattına sahip olmam lazım. Belli bir kıyafetiniz varmı peki.

Fazla gösterişli olmayacak şekilde herşey serbest.

Pekala dedem nerde?
Odasında
Tamam yemekler gelince haber ver deyip odadan çıktım. Koridorda yürüyerek dedemin odasının önüne gelio yine ekrana elimi koydum açıldığında ise dayım ve dedem odadaydı.
Merhaba
Hoşgeldin kızım dedi dayım
Hoşgeldin kumsal
Nasılsınız?
İyiyiz sen kızım.
Vallahı dayı biraz heyecanlıyım aslında dedim omuzlarımı silkip.
Olur öyle şeyler kızım. Konuşmanı yaparken dikkat etmen tek mevzu var gözlerinin içine kadar bakman. Ki seni ciddiye alsınlar. Planlarını anlat. Şirketi geliştirmek için onların düşüncelerini sor bu onları önemsediğini gösterir buda çalışma verimini yükseltir.

Anladım o iş bende deyip geriye yaslanarak oturdum. Telefonum çalınca baktığımda Jale olduğunu gördüm.

Efendim yemekler geldi.
Tamam geliyorum.

Yalnız KelebeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin