Durgun nefretim
Hasret resmedip
Yağmurlar büyüttüm
Bulutlar hüzünlü
Yine sana ben teslim
Koşa koşa ben geldim
Hep yanına
Öldüm bilmedi
Acım dinmedi
Peşimde yıllarım
Yüzüm gülmedi
İnadına hep sevdim
Bu acıyı ben seçtim
Bir başıma
Uzak kalamadım yollarına
Tutup saramadım kollarıma.Güneşin beni dinlerken transa girdiği belliydi. Acıları vardı anne baba hasreti vardı.
Uzak diyarlara gitmişti belkide cocukluğuna kırıldığı zamanlara. Belkide kayıplar verdiği o yaşa. Bir kız için baba farklı bir rol oynardı hep. Kimi zaman soluklanacak gölge olurdu baba çınar olurdu. Dallarına salıncaklar kurardı. O salıncaktaki küçük kız çığlıkları dolmuştu kulağıma esintiler saçlarının savruluşu. Küçükken temizdik onu fark ettim. Büyüdükçe kirlendik. Büyüdükçe köreldik. Geceleri yastıklarımıza sarılıp ağladık. Yorganımızı kalkan bildik.Son notaya dokunup şarkinin büyüsünden çıktık ikimizde. Ve yan tarafa gitarımı koyarken kapıda kolları bağlı Denizi gördüm. Güneş için endişelenmiştim çünkü abisinin haberi yoktu buraya geldiğinden. Deniz elleriyle onu fark etmemiş gibi devam etmemi istedi. Elleriyle devam hareketi yapar ak bu biraz içimi serinletsede yinede endişeliydim. Şahsen şimdi gelip burda olmamı sorgulamasını laf atışına girmemizi bekliyordum.
Ama o kapının pervazında bekliyordu.
Güneş bana bakıp.
Sesin güzelmiş kumsal.
Teşekkür ederim Güneş bir parçada sen söylemek istermisin ben çalayım.
Bilmemki önceden bir kaç kere kutlamalarda söylemiştim.
Şimdide söyleyebilirsin hem tek ben ve sen varsın çekinmene gerek yok dedim.Tamam ozaman. Birden geldin aklıma çalabilirmisin
Yıldız tilbe nin tabikide çalarım.
Başladım tellere dokunmaya güneş ise gözlerini kapatım doğru zamanj bekledi. Parmak uçlarımda hissettim notaları.Sen yağmuru çok seven küçücük şey
Ben kendine geç kalan bir kadın
Beni sevmezsen de görmesende hayat sürerdi yine
Ama kendimi sevmezdim şimdiki kadar.
Beni swçmesende yok desende ateş yanardı yine
Ama gülmeyi bilmezdim şimdiye kadar
Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları
Haret ettim kalbime bazen mutluluktan
Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları
Haret ettim kalbime bazen mutluluktan...
....
....
Şarkının son melodileride parmaktan darbelerle çıktıkı Denizin sesini duyduk şaşırmıştık ama ben melodiye devam ettim
Sen kalbıme denk gelen küçücük şey
Ben kendini aşk sanan adam
Beni sevmesende görmesende hayat sürerdi yine
Ama kendimi sevmezdim şimdiki kadar.Eliyle tamam dediğinde son notaya vurarak durdum.
Abi
Güneş burda napıyosunn
Evet başladık.Abi şey
Hadi üşüteceksin içeri girelim nar tanem.
Bende kaçayım artık dedim
Kal istersen
Gerek yok
Sen bilirsin iyi geceler.
Dediğinde güneş yanağıma öpücük kondurup sarıldı beklemiyordum buyüzden afallasamda bende ellerimi beline sardım.
Hadi kızlar saat geç oldu.
Dedinde kolumdaki saate bakarak saatin 1 olduğunu gördüm.Bahçeye girdiğim yere gidip çıktım ellerim montumun cebinden çıkarmadan ön bahçeye yürüdüm ki daha sohbetleri koyu olduğu için arabayı açıp bindim. Hızla çalıştırıp bahçeden çıktım. Gitarımı yan koltuğa koymuştum. Şimdiki rotam bir bar olacaktı bayadır içmemiştim. İyi gelebilirdi bu. Yine o uzun ve karanlık yolda ilerliyiyordum yola çıktığımdan beridir sadece 2 araba geçmişti yanımdan biraz ıssız yoldu buyüzden arabanın otamatik kilidini devreye soktum. İçerden açılmadıkça dışardan açılmayacaktı yolda dikkatlş gidiyordum. Korkmuştum uzun süre sonra korkmuştum yalnızdım. Ben normaldede yalnızdım ama şimdi yanımda bir nefese ihitiyacım vardı. Arkadan dedektör yaparak gelen adama baktım camlar filimli olduğu için görememiştim gaza dahada yüklendim. Hızlıydım ama dahada hızlı olmak istiyordum. Kırmızı araba benle isaya geldiğinde camını indirdi. O an Deniz ve güneşi gördüm rahatlamıştım. Deniz yavaşlamımı gerektiren bir el hareketi yaptı. Bend hızımı düşürdüm aynı tempoda gidiyordukki yabancı bir telefon numarası beni arıyordu. Yan arabaya baktığımda Güneşin kendi telefonunu göstermesinden o olduğunu anladm ama nasıl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kelebekler
Fanfictiono fırtınaya ve kara rağmen açan çicçeksin sen kardelenimsin herseye ragmen umudumsun kumsal...