Bölüm 12

10 8 0
                                    

Yemekte  pekte  birşey  yememiştim  ama elbise  patlıyacakmış  gibi  hissediyordum.

O acı tavuktan  sonra  4 bardak  su içtiğin  için  olabilirmi  kumsal dedi içsesim.
Haklısın

Masamızda duruken birkaç iş adamı geldi onlarla tanıştık. Son gelen kişi şaşkınlığımı gün yüzüne çıkartmıştı.

Merhaba kumsal.

Merhaba Alparslan

Nasılsın
İnan bana seni görünce nedense dahada kötü oldum.

O oteldeki yalan için hala kinliydim ona çünkü.

Babasıda benş görünce yalandan sırıtmaya başladı onada süpriz olmuştu. Bilmiyodu nede olsa. Onlarda masadan gitti. Yavaş ritimdeki müzik artık dans ritmine döndü herkez eş bulup dans etmeye başladı masada dedemle ikimiz kaldık. İnsan derki birimizde kumsalla dans etsin. Ayı yogiler. Masadaki limonatamdan bir yudum aldım nane aromalıydı.

Dede benbir lavobaya gidicem.

Tamam kızım diyerek Jaleye el hareketi yaptı. Jale yanıma gelince beraber yürüdük. Lavobaya girdim. Oda terasta sigara iceceğini söyleyip çıktı bende boş kabine geçip oturdum. Lavobom yoktu ama o ortamdan kaçmak istedim nedense tuvaletin kapısı açıldığında sessizce durdum iki kişinin topuk sesinş duydum.

Şu yeni hissedar afetti resmen elbisesi falan.

Evet ama fos oda
Nedenki

Kızı görmedinmi fazla egolu duruyor

E ne var bunda

O şirkete uygun değil batırır.

Odeğilde Denizin kıza bakışlarını gördün.

Haa evet bir gecelik onun bakışları yatağa attıktan sonra dönüp bakmaz.

Eminisin

Evet bu arada Deniz benim

Nerden biliyorsun?

Denizle eskiden beri tanışıyoruz ve bana herkezden daha iyi davranıyor.

Güneş senden haz etmiyor dikkatli ol o kızın gıcığına gidersen mahveder seni

O cice hiçbirşey yapamaz.

Dikkkat et derim.

Herneyse hafi çıkalım deyip sez gelince bende kabinden çıktım kızlar arkasını dönüp bana baktıklarında şok olmuşlardı. Ellerimi yıkayıp kuruladım. Tam yanlarından geçerken.

Benim egom değil senin düşüklüğünden tek gecelik olanlar ise senin gibi acizlerden olur deyip çıktım.

Terasa çıktım Jalede kenarda hrm şehre bakıyor hemde sigarasını içiyordu. Arkasını dönüp bana gülümsedi. Çantasından sigaramı ve telefonumu verdi telefona bakmadan sigaramı yakıp derin nefes aldım.

Efendim bir kaç poz vermek istermisiniz. Deyip telefonunu gösterdi.

Tabiki

Tamam poz verin.

Elim belimde sağ tarafa bakarak bir poz verdim.

Başka arkamı dönüp demirlerden tuttum sağ tarafa kafamı dönürdüm.

Sigarasını  içince bana döndü. Ve ben ardından bir sigara daha yaktım.

Nerelisin Jale.

Trabzon efendim
Hem anladım biraz kendinden bahsedermisin.

Tabiki 26 yaşındayım universite mezunluğumdan beri bu şirkette çalışıyorumve aynı zamandada üretimde görevliyim. 3 kardeşiz.

Yalnız KelebeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin