Overnight

4.1K 72 23
                                    

Mcm biasa bila hujung minggu, mesti la ramai budak budak yg overnight kan. Ada yg otp dgn pakwe masing masing, ada yg layan movie, ada yg duk sembang gelak gelak, ada yg lepak kt tangga sbb nk usya aspura, macam macam laa yg dorang buat.

Aku pula, selalunya aku nie kalau overnight x buat semua tu. Overnight aku lain sikit. Aku kemas loker, aku basuh baju, aku sapu dorm. Rajin kn aku hahahaha. Tapi malam nie aku x rajin. Bukan x rajin tapi semua kerja aku dh siap.

So... Aku pun layan la anime. Anime yg aku layan nie yuri(genre) anime. Yuri anime nie kiranya macam lesbian anime la. Honestly aku mmg x suka anime, tapi semua lesbian movies aku dh tengok. Meh aku list kan movies yg aku dh tengok. Mana taw korang boleh masukkan dlm playlist korang ke kn..

-Yes or No
- Yes or No 2
-Yes or No 2.5
- Carol
- Disobedience
- Below Her Mouth
- 1448 Love Among Us
- Blue Is The Warmest Color
- First Girl I Loved
- Almost Adult (comedy)

*ps; no 6 dgn 8 aku x taw best ke x sbb x tengok smpai habis pun sbb byk sgt romen. Yg no 6 tu intro dia pun start dgn romen. Aku tengok separuh pun romen nk dekat 10 kali err

***************

"chu meh sini "  kata qira yg sedang baring sambil mendepakan tangan kanannya.

Aku pun mengangguk lalu berbaring dlm pelukan qira. Aku dgn qira mmg rapat. Boleh nk dikatakan qira dgn sara memang manjakan aku sangat sangat. Biasa laa bila xde adik beradik pastu xde mak ayah pula tu, bermanja dgn member sendiri je laa. Dh tua nie baru nk bermanja err. Btw qira dgn sara tua setahun je dari aku and aku kongsi katil dgn diorang. Qira dgn sara ada katil masing masing cuma aku je yg menyelit kt tengah tengah tu. Kiranya 2 katil kongsi 3 org. Tiap mlm dorang akan peluk aku. Aku suka kena peluk malam malam. Sebab dia ada 2 je. Sebab pertama selesa. Sebab kedua, aku xkan kena tindih kalau dipeluk HAHAHA.

Tengah syok aku layan anime, aku dapat rasa ada orang perhatikan aku. Aku pun bangun duduk bersila sambil mata aku meliar mencari siapa yg perhatikan aku. Rupanya rupanya zue yg tenung aku daripada tadi. Serta merta dada aku berdebar debar.

Zue tersenyum memandang tepat ke arahku. Aku pun apa lagi, terus turun katil pergi lepak kat katil dia.

"ada apa zue"

"xde apa pun saje je tenung, x boleb ke? "  ujar zue sambil tersenyum manis

"ye ye je dia nie"

"manja juga eh rupanya, x padan dgn tuan"

Alahai perempuan nie boleh pula puji puji. Aku nie dh la rasa nk meletup dh tahan malu.

"elelele malu laa tu"

Aku pun mula tukar topik lain.

"susah laa nk panggil zue. Panggil juju boleh x?? "

Dia mengangguk tanda setuju. Aku dgn x tahu malunya terus baring kt atas katil dia. Tiba tiba dia pun baring sekali menghadap aku, siap selimutkan aku lagi. Dia tenung muka aku sambil tersenyum.

'apa aku nk buat nie? Nk ckp apa nie? Jangan la pandang mcm tu, aku lemah... '  ujarku dalam hati

"Mula mula kenal bukan main sombong. Siap jeling lagi. Sekarang nie tahu pun malu"  katanya sambil tertawa

Eii kau nie aku cium kang.

Lama kitorang bersembang akhirnya masing masing tertidur. And yup, aku tidur dgn juju hehehe.

senior or crush? [slow update] Where stories live. Discover now