Sudah lebih sebulan aku dan juju menjalin hubungan. Segala baik buruk aku dia dh dpt hafal. Begitu juga dgn aku, setiap perkara mengenainya aku dpt tahu sedikit demi sedikit. Marah, merajuk, penat, nk perhatian, nk kiss, nk ruang, semua tu aku dh blh jangka bila mood tu akn dtg. So, aku akn lebih brjaga jaga and cuba bahagikan masa aku.
Tapi hubungan kitorg kt sini x seberapa mudah mcm yg org lain sangkakan. Nk peluk nk cium kena tggu malam, nk bermanja kena tggu xde org dlm dorm. Susah. Sakit. Aku psti semua org kalah dgn rindu.
"biy menung apa tu, sini la, baring"
Aku bangun lalu merebahkan tubuh di sebelah nya. Dia mula merapatkan muka sambil memuncungkan mulut. Serta merta aku memberi kucupan kepadanya. Sementara xde org dlm dorm kn. Guna laa masa nie dgn sebaik mungkin.
Aku perasan yg juju makin lama dia makin sukakan sentuhan. You know what I'm sayin right?? Bukn sentuhan tu, tapi sentuhan manja. Sentuhan yg TU belum sampai lgi hahaha. Satu lgi, dia suka sgt ambil gmbr. Jujur aku ckp, aku rimas sikit, aku nmmg mnusia yg x suka brgambar. Setiap gmbr yg ada aku, senyumam aku x prnh ikhlas.
"biy!! Senyum!!"
Klikkkk
"senyum laa elok elok "
~27 / 8❤️~
"awak rimas dgn sayangkan" ujarnya dgn nada yg dingin.
Pelukan dilepas, dia berpaling membelakangi aku. Aku mula rasa serba slh. Kau la nie chu, brgambar pun susah.
Aku melingkarkan tangan di pinggangnya, membuatkan badanku rapat di belakang badannya. Muka kurapatkan ke telinganya. Lalu aku berbisik
" sayang~~ "
Tidak dijawab. Aku berbisik sekali lgi di telinganya namun tetap tiada jawapan. Habis la aku. Apa aku nk buat nie. Aku melihat jam di phoneku, baru 15 minit ahli dorm aku yg lain mendobi. Masih banyak masa utk kami berdua duaan. Tiba tiba entah dari mana idea nakal aku muncul.
Aku tarik bahu juju sehingga dia baring menelentang lalu menindih badannya dan melumat bibirnya dgn penuh perasaan. Kemanisan bibirnya membuatkan aku semakin ghairah. Kuhisap kuat bibirnya, satu tanganku mula meramas dadanya dari luar baju. Aku memasukkan lidah ke dlm mulutnya, lidah kami bertaut, bergerak perlahan, seirama. Aku menikmati semua rasa yg muncul, lidahnya yg hangat dan lembut itu. Sesekali desahan keluar dari mulutnya. Dapat aku rasakan degupan jantungnya yg laju. Desahannya membuatkan aku nakkan lebih lgi.
Mulutku perlahanlahan bergerak ke telinga, menjilat cuping telingannya dan menggigit manja. Lalu ciumanku mula turun ke lehernya, kujilat lehernya sehingga dia mengerang. Nafasnya laju turun naik. Tiba tiba pintu dorm cuba dibuka dari luar.
Fuhhh nasib baik aku sempat kunci pintu. Ujar aku dlm hati.
Juju cepat cepat betulkan bajunya yg sedikit terangkat, dia mengelap bibirku yg basah. Mmg nampak sgt kut mcm baru lps bercium. Bibir juju pun sama, basah kemerahan. Aku bergegas membuka pintu.
Sarah melangkah masuk ke dorm sambil membawa baldi yg dipenuhi baju basah.
"ada orang mnta berangkat dgn kau"
"berangkat?? Errr x berminat"
"form3 sedorm dgn wawa"
"Aku tetap x brminat"
"kau xnk tahu ke budak mana"
"xnk"
Sarah tergelak sambil memuncungkan bibirnya ke arah juju di belakangku yg sedang berbaring di atas katil. Juju sempat memberi jelingan maut sebelum aku berpaling ke hadapan semula. Aku memukul bahu sarah. Aku dh agak dh. Dia nie mmg saja je.
Aku mendekati juju lalu duduk di sebelahnya.
"biy nk lgi taw mlm nie" usikku sambil memberi senyuman nakal kepadanya.
Juju cuba mengawal senyumannya tpi x berjaya. Malu la tu hahaha. Nk sgt merajuk kn dh kena. Aku dh laa x puas lgi nie.
Juju bangun menuju ke loker. Kalau dia prgi loker tiba tiba nie msti sbb nk kluarkn makanan.
"nk cookies?? Tpi ada choc chip, sy buangkan ye"
Emm terharu nye :')
Dia gigih buang satu persatu choc chip dri cookies tu lalu disuapnya ke dlm mulut aku. Nasib baik cookies hazelnut + choc chip je. Dpt juga la aku merasa.
Sementara juju sibuk buang choc chip dri cookies, aku memerhatikn dada nye sambil tersenyum. Dgn nakalnya aku cucuk tetek kiri dia.
"apa nie hihi"
Muka juju mula kelihatan merah. Terbentuk senyuman malu di bibirnya. Aku cucuk tetek sebelah kanannya pula dan berkata
"nak"
Namun reaksi mukanya lain utk kalini. Dia memandang tepat ke mataku smbil trsenyum sinis.
" betul nk? " soalnya, kening kirinya diangkat.
Aku x mampu utk jwb. Aku pula yg malu. Kau jgn mcm mcm juju. Minggu dpan aku culik kau bwk balik rumah kang.
YOU ARE READING
senior or crush? [slow update]
Diversos[ BASED ON A TRUE STORY ] Bukn senang ada perasaan mcm aku. Lagi lagi bila dikelilingi orang yg sememangnya jijik dengan golongan LGBT. Aku tak mampu untuk jadi diri AKU. Kalau aku boleh tunjuk siapa diri aku yg sebenar. Dh lama aku jerit biar satu...