9:57 a.m
Aku merasakan seperti ada sesuatu yg meniup telinga aku. Satu tiupan yg lembut, membuatkn aku kegelian. Aku membuka sedikit kelopak mata, ternyata juju sedang memuncungkan mulutnya seperti nk tiup telinga aku lgi.
Chupp..
Satu ciuman singgah dibibirku. Juju menunjukkan memek muka yg monyok. Bibirnya dimuncungkan.
"rindu dh hmm" rungutnya lalu berbaring di dlm pelukan aku.
Juju mengangkat mukanya, mukaku ditenung. Entah kenapa, aku rasa sayu sgt tengok muka dia. Dia bahagia ke dgn aku? Dia x suka ke bila aku asyik luangkan masa dgn dia? Seribu satu persoalan mula berlegar legar di minda.
" biy, sayang lapar.."
Aku tergelak kecil. Lapar rupanya sayang aku nie. Aku punya la risau takut dia x bahagia ke apa.
"sayang nk mkn apa nie? Nasi goreng tomyum nk? "
Juju mengangguk tanda setuju seperti ank kecil . Rambutnya diikat sanggul tggi menampakkan batang lehernya yg mengiurkn. Sexy. Lehernya betul betul mencabar nafsu aku. Aku mengucup ubun ubunnya lalu melangkah ke dapur.
Sedang aku sibuk menyediakan nasi ke dlm pinggan, juju yg sedang duduk di bahagian sebelah singki memanggil aku dgn suara yg sgt menggoda.
"biyyy~"
Serta merta nafsu aku melonjak lonjak. Aku menuju ke arahnya. Dgn perlahan
tanganku merangkul erat pinggangnya. Kedua dua belah pipi aku dipegang."ye sa—"
Bibir hangatnya menempel di bibir aku. Ciuman yg pada mulanya perlahan bertukar menjadi semakin rakus apabila lidahnya mula berani mencari jalan utk dapatkn lidah aku.
Juju mendesah kenikmatan. Lidah aku bermain main dgn lidah juju, sesekali menghisap, sesekali menggigit. Aku melumat habis bibirnya. Selepas beberapa minit, kami beralih ke tempat yg lebih selesa. Bilik.
********************************
"sedap x sayang biy masak?"
"sedap.. Tpi kn, sayang nk tnya pasal haritu."
Haa sudah. Aku ada buat salah apa apa ke. Jantung aku mula berdebar debar. Walaupun aku rasa mcm aku x de buat slh, tpi bila sape sape pun ckp nk tanya aku soalan, sumpah aku berdebar sial. Aku cuba utk kawal reaksi muka aku, takut dia fikir lain pula.
"tanya la sayang"
"kenapa haritu biy pulangkan semula jam? Dia bgi biy jam ke? "
"dia bgi pun sbb lbih je sayang. Buy 2 free 1. Kebetulan biy ada kt situ, dia bgi laa"
"ye ye je dia nie. Biy jgn mcm mcm eh"
"betul la sayang" aku pun cengkam tetek dia. Eee geram!
Selesai makan, kami lepak di katil. Katil dlm bilik aku queen size je. X besar pun. Tapi kalau katil aku besar sekali pun xde guna juga sbb nnti juju tetap akn tidur atas aku.
Mood skrg mmg mood yg sesuai utk aku throwback semula kisah mcm mana aku blh suka dia dulu dulu. Juju mmg suka letak muka dia dkat leher aku. Aku pula suka masukkn tgn aku dlm baju dia. Hangat hangat lembut gitu. Ytjt haha.
"sayang.. Sayang nk taw x, dulu kn, biy benci sayang " aku mula buka cerita
"taw sgt. Mmg jelas sgt kt muka biy yg biy bnci sayang. Lgi lgi masa kt surau" katanya sambil menjeling
"biy x suka sayang sbb sayang nie mcm boring, cane nk ckp eh. Sayang x menarik prhatian biy. Dh la beria, perangai pun pelik"
"tu la bnci sgt, skrg nie sape jdi gf awk. Padan muka"
"eh apa pula. Biy bersyukur taw. Kalau x sbb biy bnci sayang dlu msti biy dh anggap sayang x wujud "
Sekali lgi aku dijelingnya.
"pstu mcm mna blh suka sayang nie "
"sbb perangai sayang"
"perangai apa?"
"sayang dlu perangai pelik, mula mula biy menyampah. Tpi makin lama biy tgok gelagat sayang, biy jdi terhibur. Buat biy rasa nk tgok sayang lgi."
"yeke, pastu pastu" katanya dgn excited
"pastu biy slalu tringat kt sayang. walaupun biy selalu mengelak, tapi sebenarnya biy yg cari sayang dulu. Bila kita trserempak, biy akn buat buat mcm biy bnci sgt kt sayang then biy pergi. Biy nk brckap dgn awk je sebenarnya. "
"hek eleh, tpi bila sayang ckp dgn awk pun awk mengelak. Jwb pun kasar. Nk pandang muka lgi la x"
"biy jual mahal je sebenarnya and masa mula mula biy tertidur kt tempat sayang tu, biy mmg sengaja buat buat tidur"
"ohh patut laa, sayang pelik dh mula mula kenapa tdi elok je gelak gelak pstu bila panggil biy dh tidur. Nk berlakon tu berlakon laa bgi nmpk real ishh"
"shhh dh dh. Sayang pula cerita mcm mana sayang blh suka biy"
"sbb biy sweet. Walaupun biy kasar dgn sayang dlu, tpi sayang nmpk yg biy sweet dlm diam. Biy caring dlm diam psl sayang. Semua yg biy buat utk sayang semuanya diam diam. Lgi lgi bila biy sebenarnya suka, tpi biy acah acah benci. Comel je"
"ah xde xde. Tipu"
"malu la tu nk ngaku. Jual mahal betul"
Aku abaikan apa yg dia kata dan mula mencari topik baru. Aku tanya psl STPM, psl adik beradik dia, psl zaman kecil kecil dulu, psl zaman sekolah, semua aku tanya. Aku nk kenal dia dgn lebih mendalam. Perbualan kami berlarutan sampai petang. Sepanjang hari nie kami hanya menghabiskan masa di ats katil berpelukan.
YOU ARE READING
senior or crush? [slow update]
Random[ BASED ON A TRUE STORY ] Bukn senang ada perasaan mcm aku. Lagi lagi bila dikelilingi orang yg sememangnya jijik dengan golongan LGBT. Aku tak mampu untuk jadi diri AKU. Kalau aku boleh tunjuk siapa diri aku yg sebenar. Dh lama aku jerit biar satu...