9.

1.9K 91 0
                                    

Celej den se nic moc nedělo. Většinou jsem se válel nebo si povídal s Jungkookem. Dozvěděl jsem se od něho pár informací, jako například, že pracuje jako barman, takže pracuje od pěti odpoledne a vrací se pozdě v noci. Nebo taky, že jeho nejoblíbenější barva je šedá, nejoblíbenější jídlo těstovinový salát a nejoblíbenější zvíře králík. Samozřejmě toho bylo víc, ale to není nějak podstatné. Samozřejmě se taky dozvěděl něco o mně a to hlavně o mé minulosti. Ta nebyla moc veselá. Sloužil jsem celý den, byl jsem bit za jakékoliv malé chyby, nebo jenom z legrace. Nejméně třikrát týdně jsem byl sexuálně zneužíván. Často jsem kvůli takovému životu brečel a za brek byl také bit.

Brrr....ještě že už to tak není a já bydlím tady.

„Nechtěl by jsi mlíčko Jimine?”

Zeptal se když si něco ťukal na mobilu.

Kývl jsem na souhlas. Nepiju zeď nic jiného než mléko.

Jungkook se zvedl a došel mi do kuchyně pro mléko, svůj mobil odložil na stůl. Byl odemčený. Nahnul jsem se k mobilu a přečetl si kus konverzace Jungkooka a Hoseoka.

Hobi:
Kááámo, dneska byl v práci blázinec.

Kookie:
A co se stalo?

Hobi:
Fotil jsem nějakou slepici. Taková fiflena. Pořád byla s něčím nespokojená a pořád něco vyžadovala a všechno jí vadilo.

Kookie:
Ou....nechtěl bych.

Hobi:
No jo, to by nebylo tak hrozný, ale jelikož furt přerušovala, budeme zítra pokračovat.

Kookie:
Tak přeju hodně štěstí. Aby jsi mi tam neumřel:b

Usmál jsem se.

„Kde pracuje?”

Zvedl jsem pohled na právě přicházejícího Jungkooka.

„Kdo?”

Položil skleničku přede mě.

„Hoseok.”

Podíval se do mobilu a všiml si otevřené konverzace s Hoseokem.

„Je to fotograf. Dokonce fotil i mě. Je v tom opravdu dobrý. Odpovídá tomu i jeho plat, žije si dobře i přez to že si peníze hodně šetří.”

Usrkl jsem si mléka.

„Je zajímavej.”

Pousmál se.

„Vyřídím mu to.”

Začali jsme se smát.

Zbytek večera byl docela nudnej. V televizi nedávali nic zajímavého takže jsme šli spát brzy. Oba ve stejné posteli. Ležel jsem mu na hrudi a spokojeně oddychoval teplý vzduch.

„Dobrou Jiminie.”

„Dobrou Jungkookie.”

Dal mi malou pusu do vlasů a za chvíli už jsme oba v klidu usly.

New life [jikook]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat