13.

1.7K 79 2
                                    

Bohužel jsem tak nevydržel dlouho a to samé začal dělat mě. Už jsem zase vzdychal já. Můj krk nechal napokoji a přisál se na mé rty. Začal jsem si uvědomovat vážnost situace a jak je to špatné rozhodnutí. Odtáhl jsem ho od sebe a ihned se na mě zamračil a udělal oči.

„P-promiň mi to Jungkookie, a-ale asi to není dobrý nápad.”

Omluvně jsem se na něho díval. Usmál se a odtáhl se ode mě. Usmál se ale trochu šíleně.

„Dobrá, jak si přeješ, ale vyřídím si to s tebou později”

Měl široký úsměv od ucha k uchu. Hlasitě jsem polkl.

„A-a kdy?”

Bože, snad mě nechce začít bít.

„Dozvíš se.”

Začal jsem se bát. Stočil jsem se do klubíčka, sklopil ouška a omotal si kolem sebe ocásek. Jungkook ke mě přišel a já čekal ránu, ale on vzal deku a přikryl mě. Po chvíli jsem usnul zachumlaný v dece.

----------

Vzbudil mě polibek od Jungkooka. Polekal mě, proč mi dal sakra pusu? Zamračil jsem se na něho.

„Promiň, nechtěl jsem tě budit. Chtěl jsem ti jen říct že jdu do práce aby jsi se pak nedivil kde jsem.”

Omluvně se na mě podíval. Tomu jsem nemohl odolat a usmál jsem se na něj.

„A kdy se vrátíš? Bude se mi stýskat. ”

Posadil jsem se abych ho nemusel sledovat ze spoda. Ano ze spoda i když klečel.

„O půlnoci. V tolik se normálně vracím.”

„Ach jo. A co tu budu dělat?”

„Dělej si tu co chceš, hlavně nic nerozbij.”

Dal mi pusu na čelo a odešel. No skvělý a co tu budu dělat? Hlavně si teď musím dát mlíko.
Počkat? Když do práce chodí v pět a já usnul před obědem, jak dlouho jsem spal? Hmm dlouho, tak to zase nebudu moct usnout. Jo, to bude nuda. Vždyť já ani nejedl. Tak si něco udělám. Dobře tak co tu je? Nějaký pečivo bude stačit. Vzal jsem si housku a šel na gauč. Jenom jsem tak ležel a uždiboval si housky. Když jsem ji dojedl zapl jsem televizi. Zmáčkl jsem náhodný čudlík a čekal co bude. Překvapilo mě co se na obrazovce objevilo. Proč má Jungkook v televizi porno? Byli tam dvě osoby. Přímo v akci. Bylo nechutné to sledovat, ale nemohl jsem odtrhnout oči. Když jsem sloužil, taky jsem to musel dělat, ale tohle bylo plné vášně. Se mnou to bylo bez vášně, tvrdě a jen pro uspokojení pána. Na mě jim nezáleželo. To že jsem se nestihl udělat jim bylo jedno. Bylo to muka. Obě osoby řvaly a vzdychal jak o závod, radši jsem televizi ztlumil. Obě osoby se udělaly, svalily vedle sebe a rozdýchávaly prožitý orgasmus. Až tehdy jsem si všiml že sedím na zemi, přilepený k obrazovce televize a v ruce držel ovladač.

New life [jikook]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat