12.

1.7K 76 1
                                    

Jungkookovi začal zvonit telefon. Díky bohu, už mě to nicnedělání začalo nudit. Začal do telefonu rozespale mluvit.

„Nó?....jo.....jasně.....čau."

Položil mobil a hned jsem k němu běžel. Svalil jsem se na něho a pevně ho objal.

„Kdo volal?"

Objal mě nazpět.

„Jenom Taehyung. Něco s prací. "

Chvíli jsem na něm ještě ležel a do místnosti vešel Hoseok. Měl strašně rozcuchané vlasy a rozespalý výraz. Museli jsme se začít smát.

„Buďte ticho. Než se začnete smát podívejte se do zrcadla.”

Oba jsme ztichly.

Po nějaké době Hoseok odešel. My s Jungkookem jsme na sobě leželi celou dobu. On na boku a já na něm na břiše.

Z ničeho nic se přetočil na záda, to dělat neměl. Ležely jsme hruděmi na sobě a skoro se dotýkaly nosy. Dívaly jsme se sobě navzájem do očí. Tak blízko že bychom si mohly dát pusu. Bohužel mě nenapadlo nic lepšího a naše rty jsem spojil. Cítil jsem jak mnou projel elektrický proud. Odpojil jsem se od něho a nepřestal na něj zírat. Byl trochu vyděšený ale myslím že se mu to líbilo. Polibek byl sice krátký ale to mi nevadilo. Odtáhl jsem od něho hlavu dál.

„P-p-promiň......j-já....bych mě-měl radš-”

Nedořekl jsem to protože to byl tentokrát on kdo naše rty spojil. Hodně mě to šokovalo ale neváhal jsem a začal se zapojovat. Omylem jsem pootevřel pusu. Jungkook si všiml a hned toho využil. Svým jazykem mi prozkoumával každičký kout úst. Chytil mě za boky a začal mě po nich hladit. Omylem jsem mu vzdychl do úst, nad tím se do polibku usmál a já se cítil trochu trapně. Pomalu se posadil, seděl jsem na něm obkročmo. Levou rukou mě hladil po zádech a pravou sjížděl až k mému jibooty který párktát zmáčkl. Vzdychal jsem mu do pusy, což pro něj očividně bylo jako sexuální náboj. Zatlačil mě do lehu. Bylo to pohodlnější pro nás oba. Omotal jsem mu nohy okolo pasu. Zajel mi rukama do vlasů a začal si s nima hrát. Tentokrát jsem vzdychl hlasitěji. Trochu mi vadilo že jsem vzdychal jen já a tak často, tak jsem se mu přesunul na krk a začal mu na něm dělat malé ale viditelné, vlhké flíčky. Konečně zavzdychal i on. Znělo to tak kouzelně.

Ano, ano, ano. vím, utínám to ve špatné chvíli. Snad za to nezabijete:-D

New life [jikook]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat