Dveře se otevřely a osoba vešla s jakýmsi tácem dovnitř. Tác si odložil na stůl.
„Maličký, co děláš tam v rohu? Pojď si lehnout do postele, je měkká a teplá.”
Jen jsem se na něj díval a neodpovídal.
„Mám tu teplé mlíčko”
To už zabralo a já se pomalu začal přibližovat k posteli. Sedl jsem si na roh postele co nejdál od něho.
„Na.”
Podával mi skleničku s bílou tekutinou.
Zaváhal jsem, ale skleničku si nakonec vzal. Před napitím jsem tekutinu očichal.
„Neboj se, je to jen teplé mléko.”
Moc jsem mu nevěřil, ale nakonec jsem se napil. Ta chuť byla k nezaplacení. Teplý nápoj mi tekl až do žaludku a ohříval celé tělo. Cítil jsem se báječně. Vypil jsem asi polovinu když jsem si všiml že se na mě dívá a pořád usmívá. To mě znervózňovalo. Taky jsem se na něj díval, ale neusmíval.
„Nechceš se vykoupat? Bylo by ti líp.
Kývl jsem.
Doprovodil mě do koupelny a dal mi instrukce. Na chystal mi i nějaké jeho oblečení. Odešel z místnosti a nechal mě v koupelně samotného.
Sundal jsem si promočené oblečení alezl si do vody. Byla krásně teplá, zahřála tak mé promrzlé tělo.
Když začínala být studená rozhodl jsem se že vylezu. Vzal jsem si ručník, který mi ta milá neznámá osůbka připravila a osušil se. Vzal sem si na sebe připravené oblečení, které obsahovalo sponí prádlo, ponožky, uplé džíny které ně netlačili protože jsem menší než on, pak nějaké tričko a velkou teplou mikinu.
Pomalu jsem otevřel dveře od koupelny a vyšel ven. Ucítil jsem něco co hezky vonělo. Rozhodl jsem se že za vůní půjdu. Dovedla mě až do kuchyně kde neznámý něco vařil.
ČTEŠ
New life [jikook]✔
أدب الهواةtoto je příběh o hybridovi Jiminovi kterému se změní život k jinému když potká Jungkooka. |Dokončeno|✔