Sziasztok!!! A legtöbben már ismerhettek!! Emily vagyok és egy Slendy×Readeres könyvel jöttem nektek!!!
Bemutatkozás
Sziasztok én [ Név ] vagyok egy [ Korod ] éves lány. Egyik este a barátnőmmel kimentünk az erdőbe mert.....az igazat meg valva nem is tudom miért vagyunk itt.
Mikor erdőben vagyok mindig olyan rossz érzésem van, úgyhogy már készültem visszafordulni, de ekkor rá jöttem hogy.....nemtudom merre van a haza vezető út.
Ekkor valami megmozdult messze a bokorban és elkezdett felénk futni.
-Mi lehet ez? Azt sem értem miért vagyok én hajnalok hajnalán itt az erdőben. Mi van ha ez egy vadállat? - pánikoltam. De a társam (barátnőm) semmire sem reagált. Így hát meg fogtam a kezét és futásnak eredtünk.
Mikor már nem hallottuk azt az erős zajt lassítottunk és elkezdtünk valamerre menni hátha haza találunk valahogy.Már egy jó ideje sétáltunk és még most sem tudom hogy miért vagyok itt. Kezdtem nagyon furcsálni az egészet.
Hátam mögött halk recsegést hallottam ami egyre csak erősödött. Nem akartam meg fordulni, de a kiváncsiság le győzte a félelmemet.
Megfordultam és kb úgy 15 m-re ott ált egy........ magas ember?? Nemtudom ki, nem látom az arcát. A hátábol csápok jöttek ki itt már tudtam ki ő. Hát ki nem hallot már Slenderman-ról aki több ezer ember életéért felelős.
Tátva maradt a szám allig tudtam valamit mondani.
A barim felé fordultam aki csak mosolygott. Nem értettem most már tényleg ezt az egészet. (B/n) hangosan kezdett röhögni. A nagy öltönyös meg indult felém amitöl én persze futásnak eredtem, de sajnos elfeledkeztem valamiröl.....ö tud teleportálni. Hirtelen elöttem termedt, föl kapott és a csuklomba kezdett vésni valamit az egyik csápjával....
És ekkor föl riadtam! Az ágyamban voltam és minden normális volt.
- Nem lehet hogy ez csak egy álom volt.
Mondtam egy kicsit még riadtan.
Oda szalatam az ablakhoz és kinéztem. Nem volt ott senki. Azt ajtómhoz néztem ahol ott volt a cipőm tiszta sárosan. Magamra néztem és nem a pizsamámban voltam. Rá pillantottam a csuklómra és a látványtól majdnem elájultam!!Bocsi egy kicsit rövid lett, de a többi majd nem lesz!!
Egyenlöre ennyi lenne szasztok!!
YOU ARE READING
Örökké Együtt... (Slenderman×Reader)
RomanceEgy Slenderman nem lehet szerelmes! Vagy........még is? -Slendy.....-kezdtem könnyezni, de közben mosolyogtam. Szaladni kezdtem és a nyakába ugrottam, szorosan öleltem, és ö is engem. Nem folytottam vissza az érzéseimet, szabad utat adtam a könnyeim...