5. rész #WTF#

421 32 7
                                    

(A címet ne nézzétek ez most csak úgy jött nah tehát)

De amit láttam az lesokkolt...

Folytatása...

(T/n) szemszöge

Az ágyam tiszta vér volt és rajta a...a... valahonnan nagyon ismerős ez...ez...a KUTYÁM!!
Oda rohantam hozzá szerentsére még lélegzett.
Na ,de várjunk az én kutyámat már 3 éve eltemettük!!! Ekkor el ugrottam az ágytól.
Szegény Blöki vett egy utolsó nagy levegőt és örökké lehunyta szemeit.
Ujra közelebb sétáltam hozzá, mellette volt egy cetli amiben ez állt....

"Most te következel,,

Megilyedtem nem tudtam mást tenni csak össze rogytam és sírni kezdtem.
A leges leges legjobb barátom volt nem felejtelek el Blöki.
Oda szaladtam hozzá és át öleltem.
Ekkor bejött Jeff.

-Amugy tudtad hogy ma ebédre.....- elállt neki is a szava.

Gyorsan oda sietett hozzám és át ölelt.

-Nem lesz semmi baj- próbált nyugtatni.

Furcsa volt hogy ilyen kedves ,de még is jó a közelsége azt akarom hogy soha többé ne engedjen el.

El engedett ( XD ez gyors volt) és ki vitte a halott kutyámat.
Viszont ekkor bejött egy másik kutya amitöl viszont szívinfarktust kaptam.

Én már a szekrényen voltam mikor bejött Jeff hogy kész van.

Te most mit csinálsz?- kérdezte

Én csak a lenti kutyára mutogattam.

Jajj tényleg még be sem mutattam neked ő itt Smile dog- mondta kedvesen

Te hülye tudom ki ő ,de ő a leghirhetebb internetes rém- mondtam neki.

Ekkor meg csúszott a lábam és zuhantam lefelé a szekrényröl ,de szerentsére Jeff elkapott.

Szegény Smile dog-ot úgy meg sajnáltam hogy el is mentem és hoztam neki néhány falatkát. Nem akartam vele szemét lenni. Egész délelött őt szorongattam.

Slenderman szemszöge

Ahhjjj istenem!!! Miért nem tudom elfeljteni??!?! így még dolgozni sem lehet!!- mondtam idegesen.

Ekkor be jött ő.

Slendy beszélnünk kell-mondta komolyan.

Mond csak- néztem rá.

Tudod asszem....sz.....sze....szerelmes vagyok-mondta.

Ekkor ki hagyott egy dobbanást a szívem.

És ezt miért mondod el nekem?- kérdeztem.

-Igazábol...nem is tudom.....a házban te vagy a legmegbizhatobb.- mondta

És........ki az a nagyon szerencsés??- kérdeztem meg töle.

Azt nem mondhatom el ,de majd meglátod-kacsintott rám.

Mikor ki ment a levegőért kapdosva vettem a levegöt.

Össze vagyok zavarodva elmondjam neki hogy szeretem....na de várjunk mi van ha ő nem is engem szeret. Lehet hogy Ben tetszett meg neki a nagy Gamer srác vagy a pedofil. Ki tudja.

De most tanácstalan vagyok vajon elmondjam neki hogy szeretem??

Bocsánat a késésért Démonkáim!!  Nah de megjöttem ezzel az új résszel!!! Döncsétek el ti és irjátok meg kommentbe hogy vajon elmondja-e Slendy az érzéseit vagy még ne???

Örökké Együtt... (Slenderman×Reader)Where stories live. Discover now