(T/n)= Te neved
(B/n)=barátod neve
(Sz/sz)=szemed színe
(H/sz)=hajad színeOlyan volt mint.........JEFF!
És ezzel minden elsötétült.Folytatás...
(T/n) szemszöge
Mikor felébredtem egy tiszta fekete szobában voltam.
Körül néztem és akkor jöttem csak rá hogy (B/n) nincsen velem!!
Meg akartam keresni viszont hallottam hogy nyítódik az ajtó ezért alvást színleltem.-(T/n)!!!!!!! (T/n)!!!! Ébredj!!-mondta egy ismerös hang!
Felnéztem és láttam hogy (B/n) volt az!!
-Sziaaaa azt hittem meg öltek!!!!-öleltem meg a barimat.
-Nem, én is egy ilyen féle szobában voltam-mondta egy kicsit nyugtalanul.
Ekkor újra ajtó nyitódást hallottunk.
(B/n) bebújt az ágy alá én meg megint alvást színleltem.-Tudom hogy fennt vagy- szólalt meg egy újabb ismerős hang.
Ezzel föl kapott és a falnak lökött. Amitöl én persze össze estem.
Föl állitott és egy kést szegezett a torkomhoz.-jajj. Goldolom most meg ölsz. Mit csináljak segítségért kiáltozzak??-mondtam unottan az egészet. Igazából vegyük úgy hogy nem érdekelt.
-Hát mások azt szokták csinálni de, nem muszály sikoltoznod.-mondta.
-Na várjunk csak.........Jeff te vagy az!?-
kérdeztem meg töle.-Igen!-ezzel le vette a pulóverét hogy jobban láthassam (igen, volt alatta egy másik póló.)
Mikor meg láttam úgy éreztem mint ha ezernyi pillangó lenne a gyomromban akik ki akarnak törni.
A szívem hevesebben dobogott.
Olyan szép a szeme a szét álló halya meg a...............na várjunk!!!!
Mi van velem!??!
Mikor vissza tértem láttam hogy Jeff lendít egyet a késével.
Vártam a lesujtó csapásra...de semmit nem éreztem!
Valaki megfogta a kezét!Egy csáp volt az, és azzal el is tünt a fiú.
Jeff szemszöge
Meg akartam ölni a lányt mikor slendy kirántott a szobábol.
-Mit akarsz polip!?-mondtam neki mérgesen.
-Elösször is: NEM VAGYOK POLIP!!
másodszor meg: nem azért hozattattam veled ide hogy aztán kinyiffantsd!-ordibált velem a pofátlan.- Nah de lenne egy feladatod mennyél vissza és vezesd körbe a házban. A melletted lévö szoba lesz az övé jah és még valami este 8-ra legyetek az irodámban.-mondta slendy.
-Igen??..........NEM ÉN NEM!!.........AMUGY IS MI LESZ A HÜLYE KIS BARÁNŐJÉVEL?!?-ordibáltam.
-azt már el intéztem. Masky fogja körbe vezetni őt- olvasta a jegyzetei közt.
Eközben a szobában
(T/n) szemszögeMikor ki ment Jeff (B/n) elö csúszott az ágy alól.
-Látom valakinek bejön valaki!! Uuuuu!!...-mondta a barim a száján meg egy sunyi vigyor ült.
-miiii??? Nem???? Pfujjjj!!!! Sohaa!!!Meg akart ölni!!!!!!-háborodtam fel.
De közben tudtam hogy igaza van.-Amugy menni kéne mert elöbb utobb megölnek minket.-mondta bff-em aggodva.
Próbáltunk ki mászni az ablakon csak hogy a második emeleten vagyunk.
És hát, innen azért elég messze van a talajKörül néztünk a szobában. Néha-néha egy két ordibálást hallottunk de, nem zavart minket mert már föl készültünk a halálra. Tudtuk hogy meg ölnek minket. Már nyitódótt az ajtó és szembe is áltunk Jeffel.
-Őlj meg!!-mondtam a fiúnak.
-Öhmmm ő hogyan került ide??-kérdezte a barimra mutatva Jeff.
-Föl készültünk. Tudjuk hogy meg öltök minket!!-mondta a mellettem álló lány.
-Miiiivvaaaan!?!?-kérdezte a fiú.
- Gyilkosok vagytok! Nem az a dolgotok hogy mindenkit meg őljetek??-mondtam. XDDD
Nem csinált semmit csak oda jött hozzánk és a karunknál fogva huzott minket.
Észre vettük hogy megált.
A barátnőmet oda dobta egy maszkos idegennek.
De nem féltettem a lányt mert tudom hogy meg tudja magát védeni.
Jeff körbe vezetett. Közben azt is meg tudtam hogy mostantol itt fogunk lakni.
SZUPII!!!! Nem kell a lakás bért ki fizetni!!!! Yey!!!!Este 8 Slendy irodája
Slendy szemszöge
Mikor meg láttam a lányt furcsán éreztem magamat.
Olyan szép.
Na nem..... egy Slendeman nem lehet szerelmes....vagy még is?
Elmondtam a lánynak hogy bekerültek, de óvakodjanak a pedofiltol.
Mikor végeztünk a lány kisétált higgadtan.
Ennél többre számitottam.
Mondjuk föl sikít örömében vagy pont ,hogy nem fog neki örülni.
Mikor már láttam hogy becsukodott az ajtó kifujtam a levegöt és elgonfolkodtam
(T/n)-n.(T/n) szemszöged
Mikor megtudtuk a barimmal hogy benne vagyunk a csapatban higgattan föl mentünk (B/n) szobájába és sikítózni kezdtünk. (Az örömtöl)
Mikor ki ordibáltuk magunkat vissza mentem a szobámba.
De amit láttam az lesokkolt. (MIMDEN MINDIG SOKKOLOOOOO XDDD)Itt az új rész remélem tetszeni fog!!
Sziasztok!!!
ESTÁS LEYENDO
Örökké Együtt... (Slenderman×Reader)
RomanceEgy Slenderman nem lehet szerelmes! Vagy........még is? -Slendy.....-kezdtem könnyezni, de közben mosolyogtam. Szaladni kezdtem és a nyakába ugrottam, szorosan öleltem, és ö is engem. Nem folytottam vissza az érzéseimet, szabad utat adtam a könnyeim...