Slender szemszöge
Allig tudtam reggel ki kelni az ágyból de, muszály volt. Márcsak kettő nap van a választásig.
Úgy gondoltam meg keresem Sally-t és elmegyek vele sétálni.
Föl mentem a szobájához és kopogtam.Semmi.
Megint kopogtam.
Most sem jött válasz.
Be teleportáltam de, Sally nem volt a szobában.
Kezdtem aggódni.
Körbe jártam a házat de, már megint sehol senki.-Akkor meg keresem öket.- jelentettem ki hangosan.
Teleportálgattam az erdőben mikor meg láttam Ben zöld ruháját a tónál.
-Ben??- sétáltam oda hozzá.- Mit csinálsz itt?? És hol vannak a többiek??- kérdeztem.
A manó csak nézett engem és nem mozdult.
-Ben!!!! Ne szórakozz velem!- üvöltöttem.
Hozzá akartam érni viszont köddé vált.
-Öööö oké??- mondtam.
Vissza mentem a házhoz mert, akár mennyire kersetem ott Bent, nemtaláltam. Egyáltalán miért vállt köddé?!?
-Én ezt nem értem most vagy csak szórakoznak velem vagy egy......................... álom.
Be nyitottam a házba és az a furcsa érzés fogott el mikor néznek téged.
Beljebb mentem körül nézni.-Hahoo van itthon valaki??- kérdeztem.
Vártam de, semmi válasz nem jött.
Kezdtem félni és ez nálam nagyon rosszat jelent, mert egy Slender nem fél semmitöl.Zajokat kezdtem hallani a szobámfelöl.
Szép lassan be nyitottam viszont nem volt itt senki és semmi.
Vagy még is.-Mi ez? Egy könyv?- kérdeztem.-Milyen könyv ez?
El akartam olvasni mi van az elejére írva viszont motoszkálást hallottam mögöttem.
Meg fordultam és mindenki a házból, ott állt és engem néztek.
-Slendy kérlek válassz jól mert.....-kezdett el beszélni Jane.-mert....
Erős recsegést kezdtem hallani.
-Jane!!!!! Nem hallak!!Valaki meg fogta a vállam.
-Kérlek Slendy ne engem válassz.-mondta (T/n)-(T/n)!!!!!!- öleltem át.- Annyira hiányzól!!!
-Jöööön!!!!!- orditotta Nina.
Minden el homájosodott és föl ébredtem.
-Slender!!! Jól vagy??- kérdezte jason.
-Igen. Miért?
-Mert..... Mert..... Mert......Mert......
-Mond már!!!!!!!
-Itt volt Zalgo a szobádban.
(Itt be fejezhetném..............mert tök jó csattanóval zárulna ennek a résznek a vége ,de nem teszem. XDDD)
Ki küldtem Jasont a szobámból hogy föl tudjak gyorsan öltözni.
Ben szemszöge
Tobyval video játékoztunk mikor is egy kopogó hangra lettünk figyelmesek.
Leraktuk a konzolt és az ajtó felé kezdtünk sétálni.
Kinyitottuk és egy olyan személy állt az ajtó előtt akire senki sem számitott.Ennyi lenne mára. XDDDDD
Remélem tetszett!!
Igyekeztem.
Azért nincs mostanában rész mert sok dolgozatot irok ,mert a tanárnak szivatni van kedve.
Nya ,de a kövi rész is hamarosan kinnt lesz.
A hibákért bocsi.
Sziasztooooook!!!!!!
ESTÁS LEYENDO
Örökké Együtt... (Slenderman×Reader)
RomanceEgy Slenderman nem lehet szerelmes! Vagy........még is? -Slendy.....-kezdtem könnyezni, de közben mosolyogtam. Szaladni kezdtem és a nyakába ugrottam, szorosan öleltem, és ö is engem. Nem folytottam vissza az érzéseimet, szabad utat adtam a könnyeim...